PLEASE STAY ANONYMOUS LOVE,BUT I REALLY APPRECIATE YOU FOR MAKING MY STORY AS ONE OF YOUR FAVOURITE 💋
THANK YOU, HAPPY READING LOVE ⚘️
CHANGED
6 MONTHS AGO....
LANGKAH kakinya bergerak seiring dengan lajunya pergerakan walking belt,kepalanya tegak memandang jendela di hadapan menerobos pemandangan luar jendela.
Sesekali matanya melihat ke arah treadmill screen,memerhati tahap kalori yang telah yang dicapainya hari itu.
Ting!
Satu notify pop-up pada screen smartphonenya.
Dibiarkan saja dahulu,mungkin baginya hanya perkara biasa.Dia menghabiskan dahulu lariannya di atas treadmill.Kira-kira 45 minit berlalu,dia menekan tombol incline untuk memperlahankan kelajuan walking belt.Kemudian menekan option stop pada treadmill screen menandakan tamat workout.
Tuala mini dicapai,dia mengelap peluh yang membasahi lehernya.
"Morning Ave.."Tegur seseorang dari arah belakang,dia berpaling ke belakang sambil tersenyum.
"Morning Mr Nyles."Balasnya pendek.
"You haven't seen my text,do you?"
"Sorry,saya masih lari kat treadmill tadi."
Kata Aveline memberi alasan,dia mencapai dumbell berwarna ungu seberat 3 kg di kedua-dua tangannya lalu membuat postur dumbell swing sambil squat.
Nyles mendekat,dia melabuhkan punggung di kerusi panjang berdekatan Aveline.Matanya tidak ubah seperti mesin pengimbas.
Bola matanya bergerak-gerak asyik memerhati tubuh gadis itu yang semakin curvy kerana rutin tabata workout yang menjadi kebiasaannya.
"Are you done scanning me?"
Serkap Aveline tersenyum senget sengaja mengganggu fokus lelaki itu,Punggungnya dilentikkan lagi,dari ekor matanya dia dapat melihat lelaki itu menarik nafasnya.
Nyles tersenyum sinis,dia berdiri dan merapati Aveline.Tangannya melekat di punggung gadis itu,Aveline sedikit terkejut tetapi tidak menolak.
"I wanna spank hard this sexy arse of yours in my bed,honey."
Bisiknya menggesel-gesel batangnya di alur punggung gadis itu,Aveline meletakkan dumbell itu di kerusi.Dia menegakkan badannya,berpusing menghadap Nyles.
"I am so sorry Mr Nyles,tapi saya dah nak kena gerak nak mandi apa semua sebab shift saya start jam10 pagi hari ni."
Katanya menolak secara baik,jam dinding sudah menunjukkan jam 8 pagi.Dia hanya ada masa satu jam lebih untuk bersiap.Nyles menarik tubuh gadis itu melekat ke badannya.
YOU ARE READING
ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ꜱɪᴅᴇ ᴏꜰ ɴ.ᴀ.ɪ.ᴠ.ᴇ: 𝐃.𝐄.𝐌.𝐎.𝐍.𝐈.𝐂 (𝐈𝐈)
Romance📓 THIS STORY CONTAINS: 🔞 MATURE CONTENT,CRIME SCENE,OFFENSIVE WORDS,SO READ AT YOUR OWN RISK! 🚫DO NOT REPORT OR DISTRIBUTE ANY NEGATIVE COMMENTS. 🚫PLAGIARISM ARE NOT ALLOWED HERE! 🤪PARDON ME FOR MY GRAMMATICAL ERROR IN BAHASA AND ENGLISH, WEL...