"Ee arabulucu Jennie Kim, benimle bir antlaşmaya oturmaya niyetli misin?"Mino ve Tae Jun'un sözünü dinlemeye karar verdi. Bundan sonra hikayesi nasıl gelişir hiçbir fikri yoktu ve belirsizliklerin arasına kendini atmaktan her zaman çekinmiş olsa da bu sefer elinde sadece feneriyle kaybolmadan ilerleyecekti. "Niyetliyim..." Gözlerini yukarıya çevirirken işaret parmağını tavana doğrulttu. "Tanrı bozmasın" Geon U göz devirirken sandalyesine ilerlediğinde arabulucuda yine orta masanın üstüne basarak kendini deri berjer koltuğa attı. "Song Kwan Dae'nin şuan piyasaya hakim elinde 4 adamı var sırasıyla; Jong Jae, Kyung Chul, Yakuza çetesi olan Kesseki Ha'nın 2. Lideri Sato Daisuke ve Kim Gook Hwan eğer bunları elersek Kwan Dae'nin eli boş kalıyor-"
"Adalet bakanı olan amcası Song Yong Hun'u ve savcı olan yeğeni Yi Yong Chul'u kafadan atarsan eli boş kalıyor"
Geon U başıyla onu onaylarken devam etti. "Onları bitirmek başta zor olacağından ilk önce uzuvlarından kurtulmamız gerekiyor özelliklede uyuşturucu ticaretinde piyangoyu vurduğu Sato Daisuke ile bağlarını kopartmamız lazım" Sung Yoon araya girdi. "İlk yakuzalar ile başlamak biraz tehlikeli değil mi başkanım?" Jennie elini havada sallarken cevapladı. "Dert etme aralarında bir tanıdığım var ama ilk Sato Daisuke ile başlamak bence mantıksız bu Kwan Dae'yi direk telaşlandırır ve savunma olarak zarar veren şeyler yapabilir onun yerine başta aralarından en dangalağı olan Jong Jae ile başlamak daha makul"
Geon U tek dirseğini masaya dayarken parmaklarını kıtlatmaya başladı. "Neden uzun yoldan gitmeliyiz? Altın vuruşun kimde patlayacağı belli değil ve Kwan Dae'nin bana verebileceği zarar yok" Jennie alayla güldü. "9 senedir peşinde olduğum adam için bana neden uzun yoldan gitmeliyiz dersen bende burada patlarım" Geon U başını sağa doğru yatırırken cevapladı. "Benim 9 yıl daha bekleme gibi bir lüksüm yok" Jennie için onun aklında olan tersti. Geon U'nun sağlam bir adam olduğunu biliyordu ve en az kendisi kadar zekiydi ama kendi intikam planını bozan bir anlaşmaya girme niyetinde değildi.
"Sanki bende lüks diye bekledim 9 sene"
"Soyadın yüzünden 9 sene beklemiş olan bir lüks bu daha uzunda sürebilirdi" Jennie yerinde kıpırdanırken gözlerini devirdi. "Siz hâlâ Kim ailesi sendromu falan mı yaşıyorsunuz? Ne aileymiş be!" Geon U gülerken ellerini birleştirdi. "Yıllardır hainlik ve iki yüzlülükte üstünüze başka insanları çıkarmadığınız için güven sorunları devam ediyor" Jennie alayla gülerken cevapladı. "He yani siz diğer mafya aileleri çok mu tertemizsiniz? Para ve güç için az kaldı götünüzü vereceksiniz lan, Kim ailesi bunu acımasızlıkla ve hiç yalan dolan olmadan yaptığı için mi suçlu?"
Yoon Gi dudaklarını büzdü ve cevapladı. "Haklı" Geon U ona ters bir bakış atarken ardından arabulucuya döndü. "Burada kim daha iyi kim daha kötü diye sidik yarışına girersek saçma bir tartışmaya gireriz ama senin ailenin geçmişini düşünerek bir çıkarım yaparsak sizden daha iyisi yok Jennie Kim"
Gözlerini televizyona çevirirken parmaklarıyla oynamaya başladı. "Sanki en yakın arkadaşın Kim ailesinin bir üyesi değilmiş gibi konuştun amca" Bakışları birleştiğinde sadece ikisinin bildiği bu imâyı diğerleri sorgular bir şekilde bakıyordu. "Bana neden ilk Sato Daisuke'den başlamak istemediğini anlatır mısın?" Jennie ayaklarını yere vururken öne doğru eğildi ve dirseklerini dizlerine koydu. "Daisuke'yi avucumuz içine alabilecekken neden onun pimini çekiyoruz?" Geon U tek kaşını kaldırırken konuşmaya devam etmesi için başını salladı. "Kesseki Ha çetesi 5 liderden oluşuyor tabii ikinci kişi olarak en yüksekte olan Sato Daisuke'nin eli ayağı her yerde, eğer ona güzel bir teklifle gidebilirsek bizimle anlaşmaya girip Kwan Dae'yi satabilir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
payback : revenge of the past lives
Fanfiction"her şey para için, para ise yaşamak için benim felsefem bu" 1. Nesil çete üyelerinin miras bıraktığı altın vuruşun yerini bulmak için bir anahtar arayan çetelere karşın arabulucu olan jennie kim makul b...