Merhaba arkadaşlar, umarım iyisinizdir. Ki şu zamanda nasıl iyi olunur bilmiyorum ama umarım iyisinizdir. Pazartesi gününden beri yaşadığımız bu felaket nasıl toparlanacak hiçbir fikrim yok, elle tutulur hiçbir şey bulamıyorum. Geç kalınmış bir sürü şey, giden onca hayat ve hayaller yani söylenmesi gereken çok şey var hem insanlar için hem bu yönetim için ama şimdi önemli olan kalanları nasıl hayata geri kazandıracağımız nasıl toparlanacağımız. Dua ediyorum ki yakınlarınıza zarar gelmemiştir, eğer kaybettiğiniz kişiler varsa da başınız sağ olsun mekanları cennet olsun güzel insanların. Nasıl teselli verebilirim bile bilmiyorum bende yakın çevreden değil ama komşulardan bazı haberler aldım, çok üzücü yani bir şey diyemiyorsun bir şey yapamıyorsun. Kendinize çok iyi bakın, sevdiğiniz insanlara çok iyi bakın bunları da atlatacağız ama asla unutmayacağız. İnsanı deprem değil yine insan öldürdü.
Para için malzemeden çalan insanların üstüne binen onlarca hak var ve nasıl ödeyecekler tahmin bile etmiyorum. Ailelerin, gençlerin, çocukların ve yaşlıların hakkını iki cihanda da ödeyemeyecekler.
Çok tutmak istemiyorum sizi ve de bir duyuru yapmak istiyorum, normalde yarın yayımlayacağım ilk bölümü diğer ayın başında yayımlayacağım 2 bölüm ile. Şuan yemek yemek, sıcak yatakta uyumak bile insanın utanmasını sağlıyorken bölüm yayımlamak içime sinmedi.
Elbette hayatımız durmadı devam ediyor ama ben saygısızlık yapmak istemiyorum. Tw de bazı insanlar görüyorum depremle dalga geçenler önemsemeyenler yayın falan açanlar ne kadar çok küfrettim bir ben biliyorum bir de Allah, aynı şey değil ama onlarla aynı amaçta olmak istemiyorum.
Sizi seviyorum, uzun zamandır aktif olmadığımda bile benimle hala burada olduğunuz için teşekkür ederim belki çoğunuzun ismini dahi bilmiyor olsam da sizi tek tek kalbinizden öpüyor ve sarılıyorum. Bugünleri el ele vererek atlatmamız dileğiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
payback : revenge of the past lives
Fanfic"her şey para için, para ise yaşamak için benim felsefem bu" 1. Nesil çete üyelerinin miras bıraktığı altın vuruşun yerini bulmak için bir anahtar arayan çetelere karşın arabulucu olan jennie kim makul b...