1. BÖLÜM

309 3 10
                                    


selam. ben KİM MİN JAE. grubun 8.üyesiyim. üyeler benim abim gibidir. bazen çok iyi anlaşıyorum. bazen de çileden çıkarırlar ve şu an o anlardan biri. size hemen olayı anlatayım.

ben uykuyu çok seven bir insanım. evde en geç uyananlardan biriyim. diğeri de YOONGİ abim. o bile benden önce uyanıyor düşünün. neyse. bugün beni uyandırma sırası JUNGKOOK da idi. ama beyefendi beni hiç normal yollarla uyandırmıyor. bugün gelip kulağımın dibinde bağırdı. bende yataktan düştüm tabi. o JUNGKOOK denen sıfatsız tavşanı geberteceğim. ( JUNGKOOK UM AFFET) 

"ölümlerden ölüm beğen JEON JUNGKOOK." diyerek onu kovalamaya başladım. korkak Tavşan NAMJOON abimin arkasına saklandı. 

"ne insanların arkasına saklanıyorsun lan korkak sıfatsız tavşan. çıksana karşıma." diye çıkıştım. JİMİN SHİ beni tutmaya çalışıyordu. "hııı. çıkayım da döv değil mi?" dedi. 

hak ettin ulan hak ettin. kulağımın dibinde bağırmak ne demek pis sıfatsız!" diye çıkıştım tekrar. JİMİN SHİ beni tutmakta zorlanıyordu. 

bir an hiç beklemediğim bir şey oldu. YOONGİ abim omzuma elini koydu. ardından yavaş adımlarla sıfatsız tavşanın yanına yürüdü. karşısına geçti. boğazını temizleyerek sıfatsız tavşanın yüzüne tükürdü. 

"Bu benim için, bu MİN JAE için, bu da KEYFİM VE KAHYASI" için dedi. ben arkada gülme krizine girdim. sonra gidip YOONGİ abimi yanağından öptüm. 

"kimin abisi buuu bu benim abim" diyerek içeri gittim. hepsi arkamdan geldi. yemek hazırdı. oturduk ve kahvaltımızı yapmaya başladık. yemekten sonra herkes odasına gitti. JİN abimi yine tek bırakmışlardı. ve bir ton bulaşık vardı. JİN abim sinir krizi geçiriyordu. ona yardım etmeye karar verdim. beni alnımdan öptü ve teşekkür etti. 

sonunda bulaşıklar bitmişti. bende odama çıktım. biraz telefona bakıyordum. o sırada karşıma puding reklamı çıktı. benimde canım çekti ister istemez. hemen aşağı indim ve malzeme var mı diye baktım. her şey vardı. gülümsedim ve hemen yapmaya başladım. o sıra HOSEOK abim geldi ve puding yaptığımı görünce gözleri fal taşı gibi açıldı. koşarak içeri gitti. 

"MİN JAE puding yapıyor!" diye bağırdı. bir sürü ayak sesi duydum. resmen ev sallanıyordu. yedisi de birden mutfağa daldı. TAEHYUNG SHİ gelip bana sarıldı. 

"ya ben bu kızı yerim. seni doğurana kurban olsunlar." dedi bende gülümsedim. gözüm JİN abim e takıldı.

"nasıl şefim? güzel yapıyor muyum?" 

"aferin çaylak. çok güzel yapıyorsun." dedi ve öpücük attı. bende ona attım. NAMJOON abim geldi ve arkamdan sarıldı. 

"bugün kitap okuma günümüz. pudingle daha lezzetli olur." dedi. bende gülümsedim.

"doğru. en son kızı vuruyorlardı. ve o gıcık oğlan kurtarmaya gelmedi. çok sinir oldum yaa. diye somurttum. JİMİN SHİ bu halime gülmüştü. JUNGKOOK da ona katılınca kaşlarımı çattım ve sinirle ona baktım. 

"daha özür dilemediniz ÖKÜZ BEY." dedim. bana baktı. yanıma geldi. bana sarıldı ve saçlarımı öptü. 

"özür dilerim güzelim. bir öküzlük ettim kabul ediyorum. söz bir daha düzgün bir şekilde uyandıracağım." deyince ona döndüm. 

"affedildiniz suratsız tavşan ve öküz karışımı bey." dedim. bu dediğime gülerek içeri gitti. diğerlerini de kovdum. puding i tabaklara döktüm ve tabakları da dolaba koydum. içeride İDOL şarkısının dansını yapıyorlardı. bende onlara eşlik ettim. şarkı bitince oturduk ve sohbet ettik. pudinglerin soğuduğunu düşünüp onlara bakmaya gittim. tahmin ettiğim gibi soğumuşlardı. tepsiye koydum ve içeri gittim. biz NAMJOON abimle pudinglerimizi alıp kütüphanemize indik. kitap okurken de bir güzel midemize gönderdik. diğerleri de yukarı da oyun oynuyordu. bunu seslerden anlıyordum. bir süre sonra kitap okuma işimizi bitirdik ve yukarı çıktık. yanlarına gittim. 

"benimle oynayacak yok mu?" diye sordum sırıtarak. 

"ben seninle oynarım." dedi sıfatsız tavşan. 

"kaybedince ağlama ama." dedim. o da güldü ve kafasını salladı. 

biz oyun oynarken JİN abim çoktan yemekleri yapmıştı. hemen gittik ve akşam yemeğimizi yemeye başladık. yemek yerken de yarın yapacaklarımızdan bahsediyorduk. şirkete gidip dans pratiği yapacaktık. yarın yoğun bir gün bizi bekliyordu. yemekten sonra içeri geçtik ve bir film açıp izledik. saat gece 11 e geliyordu. benim uykum geldiği için hepsine iyi geceler deyip yattım. tabii alarm kurmayı da unutmadım. 


SELAMM. BEN İSRA SU KILIÇ. BU BENİM İLK ÖYKÜM. ASLINDA AKLIMDA YAZMAK GİBİ BİR ŞEY YOKTU AMA YAPMAK İSTEDİM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. HAKARET VE KÖTÜ SÖZ OLMAYAN BÜTÜN ELEŞTİRİLERE AÇIĞIM. LÜTFEN FİKİRLERİNİZİ YAZMAYI UNUTMAYIN. SİZLERİ SEVİYORUM. HOŞÇAKALINNN.



BTS İLE HAYAL ETWhere stories live. Discover now