Evettt biraz daha bekleticektim ama duramıyom, bakalım umarım beğenirsiniz.
Kontrol etmedim yazım yanlışı varsa affola
İyi okumalar
Arabada resmen heyecandan yerinde duramıyordu kahve gözlü, bir kaza sonucu sakatlanmış ve yürüyemez hale gelmişti babasının onu tedavi olması için gönderdiği berlinden şimdi geri dönüyordu ama bu heyecanı geri döndüğü için değildi 2 aydır göremediği sevgilisini göreceği içindi.
Araba sonunda malikanenin önüne varmıştı arabadan indi ve eve girdi salonda oturan kardeşleri onu görmeyi beklemiyordu onu görünce koşarak yanına geldiler ve barış hepsine sarıldı.
Ve tabiki olmazsa olmaz en yakın arkadaşı sashada buradaydı onada derince sarıldıktan sonra annesinin odasına dogru yol aldı.Kapıyı tıklattı içeriden 'Gir' komutu gelince hiç beklemeden içeri girdi ve arkasından kapıyı kapattı.
Annesi pencerenin karşısındaki koltuğa oturmuş manzarayı seyirediyordu.Annesinin yanına yaklaştı ve biraz dizlerinin üstüne çöktü.
B:" Annem..."
Tomris duyduğu sesle arkasına döndü ve oğlunu gördüğü gibi sevinçle ona sarıldı.
T:" oğlum, çok özledim seni "
oğluna daha sıkı sarıldı ve kokusunu içine çekti.
B:" bende seni çok özledim annem "
Annesi sarılmayı bıraktı.
T:" sen birşey de yememişsindir bak incecik kalmışsın ben şimdi sana ellerimle çok güzel yemekler yaparım."
B:" valla hiç hayır diyemiycem annem Yemeklerini çok özledim. "
T:" tamam sen şimdi üstünü değiştir gel bende mutfağa gidiyim"
Ayağa kalktı ve mutfağa gitti, barışda annesinin arkasında çıkıp ve odasına gitti.
Berlinde devamlı fıratı aramasına rağmen ulaşmamıştı, belki sevgilisinin telefonu bozulmuştur diye düşündü zaten yarın okulda onu görürdü.
Dolabını açtı ve kendine siyah bir eşofmanla siyah t-shirt çıkardı.
Ve giyip aşağıya indi ev şimdiden annesinin güzel yemekleriyle kokmaya başlamıştı, salona geçti ve oturdu.B:" naptınız ben yokken?"
S:" kafa dinledik"
B:" yaa geri gideyim o zaman"
SH:" yok be oğlum dalga geçiyor, sen yokken ikiside hergün 'barış ne zaman gelicek, iyileşti mi?'diye başımın etini yedi'
Cemre oturduğu yerden kalkıp barışın yanına geçti.
C:" napıyım çok özledim abimi"
S:" ben gitsem umrunuzda olmaz ama"
Barış omuz silkti.
B:" o beni ekip, en azından haber verebilicekken vermeyip yanına gittiğin sevgilin önemsesin seni"
S:" Sen beni fazla kıskanıyorsun ha"
Barış tam birşey diyecekken annesi mutfaktan gülümseyerek onlara doğru geldi.
T:" hadi çocuklar geçin masaya"
Masaya geçtiler ve annesinin yaptığı -şahane- yemekleri yemeye başladılar. Yemeyi bitirince kalktılar.
B:" ellerine sağlık annem, Döktürmüşsün"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalanmıydı Aşkımız
FanfictionB:" ilk defa ya ilk defa biri beni gerçekten sevdi sandım ama doğru: babasının sevmediği bi çocuğu başkası neden sevsin..."