MEREBEEEEEEEEE
Asırlar sonra bölüm atabildim bee
Bütün üşengeçliğimi bir kenara bıraktık ve yazıp attım artık.
Neyse çok uzatmıyım kontrol etmedim yazım yanlışı elbette ki vardır kusura bakmayın şimdiden.
Neyse iyi okumalar...
" Barış baban o adamı seni öldürmesi için tutmuş!"
Barış sırıttı.
B:" şaşırdık mı?"
Şuan gülse bile içten içe üzülmüştü yani babasının kendisinden nefret ettiğini biliyordu ama bu kadarını beklemiyordu.
Fırat barışın üzüldüğünü anlamıştı yanına oturdu, barışı göğsüne yaslayıp sarıldı.
F:" üzülme barış elbet o da Birgün yaptıklarının farkına varıp pişman olucak"
B:" eminim ki o gün herşey için çok geç olucak"
F:" ben buna izin vermiycem işte"
▪▪▪
~Barış'tan~
Ertesi gün fırat annesinin yanına gitmişti, bende savaşı ziyaret etmek için şirkete gittim. Savaş babama yardım etmek için hafta sonları şirkete giderdi.
Şirkete girdiğimde çok sessizdi etrafta koşturup duran çalışanlar yoktu yani biri ölse kimse duymazdı.
Savaşın odasına baktığımda orda yoktu bugün gelmedi herhalde diye düşündüm tam asansöre gidecekken zahitin odasından çok kesik ve boğuk bi ses duydum.
İstemsizce ayaklarım odaya doğru ilerledi kapı pulbunu aşağıya çekip içeri girdim.
İçeri girdiğimde babam kalbini tutarak yerde yatıyordu.
B:" Baba..."
O an bedenim benden bağımsız hareket etmeye başladı kalp krizi geçirdiğini düşündüğüm için masanın üstünden bulduğum iğneyi alıp yerde yatan babamın parmaklarını deldim.
Yani bildiğim kadarıyla böyle bi durumda böyle yapılıyordu. Sonra telefonumu elime alıp ambulansı aradım kısa süre içinde geldiler babamı alıp götürdüler bende arabamla arkalarından gittim.
O yoğun bakıma alınırken bende kapının önünde durdum.
Aslında onu orda öylece bırakıp gidebilirdim, o benim hayatımı kararttı beni öldürtmeye çalıştı bende onu ölüme terk edebilirdim...Ama yapmadım yapamadım...
Bi süre sonra koşarak savaşın ve arkasından ona yetişmeye çalışan zeryanın geldiğini gördüm.
S:" durumu nasıl iyi mi?"
B:" bilmiyorum"
Arkadan fıratın geldiğini gördüm..iyi ki geldi aklımdaki karmaşık soruları birtek onun yanındayken unutabiliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalanmıydı Aşkımız
Fiksi PenggemarB:" ilk defa ya ilk defa biri beni gerçekten sevdi sandım ama doğru: babasının sevmediği bi çocuğu başkası neden sevsin..."