Herkese merabeeee
Dedim bu günde bölüm atayım böyle 800 kelime filan yazarak hergün bölüm atmayı düşünüyorum.
Barış kendini evlerinden birine ettı koltuğa oturdu, kafasını geri yatırdı.
Olanları düşündükçe tekrar gözleri doldu.Ama artık ağlıyacak gücü bile yoktu artık. Zorla ayağa kalktı ve odasına çıktı hemen kendini yatağa bıraktı çok yorgundu.
Aşağıdan tanıdık bir sesin adını söylemesiyle kim olduğunu anladı.
B:" burdayım savaş"
Savaş yukarı çıktı ve odaya girdi.
S:" benim telefonlarım neden açılmıyor acaba barış bey"
B:" savaş zaten yorgunum bide sen üstüme gelme"
Savaş barışın dudağının ve kaşının patlamış olduğunu görünce yanına yaklaştı.
S:" gelir gelmez kavgaya mi girdin lan"
Barış cevap vermeyince savaş kuşkuya düştü.
S:" yoksa fırat mı yaptı?"
B:" o yapmadı"
S:" Noldu anlat o zaman"
Barış Yatakta doğrulunca savaş da yanına oturdu.
B:" Başkasını bulmuş"
Savaş şaşırdı.
S:" nasıl başkasını bulmuş"
B:" bas baya olum bi kız vardı yanında, aşkımlı konuşuyorlardı"
Barış gözlerini yumarak derin bir nefes aldı.
Fıratla olan eski anıları canlanıyordu gözünde, beraber ilk geceleri, ilk tanıştıkları gün...
Bir anlığına o güne döndü sanki barış.
Flash back
Lisede beden dersinde öğretmenleri diğer sınıfla bir futbol maçı yapacaklarını söyledi barış ne kadar oynamak istemese de oynamak zorunda kaldı.
Yukarıdan gelen topa kafa atmak için zıpladı sırada yanındaki karşı takımdan olan uzun adamın onu iktirmesiyle yere düşmüş ve burnunu çok sert bir şekilde yere vurmuştu.
Burnunu tutarak kafasını kaldırdı burnu acayip şekilde kanıyordu.
B:" az dikkatli oynasana arkadaşım"
" B-ben özür dilerim istemeden oldu"
Barış kalktı ve burnunu yıkamak için lavaboya doğru ilerledi lavaboya girdi aynanın karşına geçti ve burnunu yıkadı o burnunu yıkarken kapı açıldı ve içeri kendisini iten çocuk girdi.
Barış üstüne baktı.
B:"üstüm kan oldu ya, yanımda kıyafet de yok ne yapıcam ben şimdi offff"
O sırada yanına gelen konuştu.
" ben tekrar özür dilerim, madem benim yüzümden oldu benim yanımda yedek kıyafet ver sana veriyim"
B:" Gerek yok"
" böyle duramazsın ama farkındasın dimi"
Barış tekrar üstüne baktı başka şansı yoktu her yeri kan olmuştu.
B:" peki başka şansım yok"
Soyunma odasına gittiler uzun boylu barışa beyaz bir tişört ve siyah eşortman verdi, dışarı çıkıp barışı beklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalanmıydı Aşkımız
Fiksi PenggemarB:" ilk defa ya ilk defa biri beni gerçekten sevdi sandım ama doğru: babasının sevmediği bi çocuğu başkası neden sevsin..."