[8] ben artık sensizliğe dayanamıyorum...

132 11 16
                                    

Herkese merebeee

Yine bi uğrayıp giden ilham perilerimle geldim.

İyi okumalar.

~Barış'dan~

Sabah erkenden uyandım duşa girdim ardından üzerimi değiştirip, birşeyler atıştırmak için mutfağa gittim.

Annem oradaydı gidip yanağından öptüm.

B:" Günaydın annem"

T:" Günaydın oğlum bende, oğullarım uyanmadan onlara en güzelinden bi kahvaltı hazırlıyım."

Anneme gülümsedim, ardından arkamdan gelen sesle oraya döndüm, gelen sashaydı.

SH:" Barış paşa da uyanmış, Günaydın beybi"

B:" Hoşgeldiniz sasha hazretleri sizede, günaydın"

Güldük.

Ardından annemin masayı hazırlamasına yardım ettik. tam masaya oturacaktım ki bi eksiklik hissettim.

B:" birşey eksik değil mi?"

Durdum, Düşündüm...

B:" ANAA SAVAŞI UYANDIRMADIK"

kahkaha attıktan sonra savaşın odasına gittim.
Olabildiğince sessiz bir şekilde içeri girdim ve savaşa yaklaştım.
Savaşına üstünde yan tarafına doğru atladım yatağın zıplamasıyla savaş uyandı.

S:" Noluyo lan!"

B:" sanada günaydın canım kardeşim benim"

Savaş yatakta doğruldu ve telefonunu eline alınca gözleri fal taşı gibi açıldı.

S:" LAN, zerya kaç kere aramış!"

Hiç ses çıkarmadan yavaşça odadan tüğdüm  eğer savaş barışın telefonu sessize alıp yanlışlıkla zerya arayınca meşkule attığımı öğrenirse...işte o zaman savaşın gazabından kaçmam lazım.

Masaya gittim oturdum, bi süre sonra savaş da merdivenlerden indi ve masaya geldi.

S:" Günaydın"

Niyeyse kimse konuşmuyordu herkes yemeğe odaklanmış gibiydi okul saati yaklaşınca evden çıktık,
Okula gelince fıratın bahçeye en uzak bankında tek başına otururken gördüm.

Çantamı götürmesi için sashaya verdim ve hemen fıratın yandan gittim yanına oturdum.

B:"Fırat.."

F:" Haa barış ne ara geldin duymadım"

B:" Şimdi geldim de noldu?"

F:" yok bir şey ya"

B:" Ohhoo sen daha şimdiden birşeyler saklıyorsun benden böyle olmaz"

F:" akşam seni bıraktıktan sonra Zeynep le konuşmak için onun evine gittim, zile bastım ama zil çalmadı bende bana verdiği yedek anahtarla içeri girdim."

F:" tahirle birlikteydi, en başından beri Aldatıyormuş beni"

Fırat bunu duygusuz bir şekilde söylemişti.

B:" insan yaşattığını yaşamadan ölmezmiş"

F:" Barış!"

B:" tamam be ne dedik sanki"

Bendi göğsüne yasladı ve kollarını bedenime sardı.

F:" bence artık birlikte olmamamız için hiçbir neden yok"

B:" bilmiyorum biraz düşünmem lazım"

F:" Barış affetmen için ne yapıyım öl de ölürüm, ama biran önce karar ver, çünkü, ben artık sensizliğe dayanamıyorum..."

Kafamı kaldırdım ve dudağından öptüm.

B:" Affettim sevgilim"

Beni daha çok kendin çekip sarıldı.

S:" öhöm öhöm"

Savaşın sesiyle ikimizde ayrıldık.

S:" hayırdır fırat bey"

B:" Ne hayırdırı savaş, Abimi oldun sen"

S:" yok hayır yani onca yaptığından sonra böyle sarılmışsınız filan"

F:" sevgilime sarılırken sana mı sormalıyım"

Savaş sinirle arkasını döndü ve gitti.

_

________________

Okul çıkışı Fıratla birlikte okuldan çıktık fıratın annesi bizi görünce el salladı.

F:" Sevgilim beraber gideriz diroyordum ama, annemin geleceğinden habeirm yoktu."

B:" olsun sorun değil"

Fırat eğildi ve yanağımdan öptü ardından el sallayarak annesinin yanına gitti.

Bende eve doğru yürümeye başladım.
Fırata şuan hiçbir şekilde bozulmadım babası onları terk ettikten sonra sadece annesi kalmıştı yanında, annesine çok düşkündü bu hayatta ki en değerli varlığı olduğuna eminim.

Eve doğru yürürken yanımda bir araba durdu ve içinden bir adam indi. Adam değişik duruyordu yanağından V şeklinde bir yara izi ve ağzında da tarçın vardı.

"Barış bey"

B:" buyrun kimsiniz?"

" bunu size vermem gerekiyor"

Diyerek bana bi zarf uzattı.

B:" siz kimsiniz?'

Zarfı zorla elime tutuşturudu ve arabaya binip uzaklaştı.

Elimdeki zarfı açtım içinden bir not çıktı.

Not:
Merhaba barış, şuan beni tanımıyorsun tanıyıncada pek seveceğini sanmıyorum. Ama şimdi önemli olan bu değil önemli olan fırat. Onu çok sevdiğini biliyorum, ona çok dikkat et şuan heran birşey olabilir, onu sakın yanlız bırakma. tabi onu gerçekten seviyorsan...

Kağıdı okuduktan sonra cidden gram birşey anlamadım
Yazan kişi kimdi fırat ve beni nerden biliyordu.

B:" yeni bi aksiyona hoşgeldin barış yesari."

Kısa oldu ama fikirrr yooookkkk.

Fikir geliyor yazmaya başlayınca gidiyor.
Böyle puff

Neyse birdaha fikir gelirse görüşürüz.

Yalanmıydı AşkımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin