Herkese merebe
Baştan söyleyim çok boş ve sıkıcı bi bölüm oldu canım sıkıldığı için yazdım zaten.
Yazım yanlışı varsa affola
İyi okumalar
Barış fıratın dediklerini duyamadan uyuya kaldı.
Fırat barışın uyuya kaldığını görünce alnından öptü ve odanın kapısını kapatıp salona indi.
Kendini koltuğa attı ve aklından çıkmayan o cümle yine aklına geldi.
"Baban yaşıyor olabilir"
Bu cümle kafasını yiyip bitiriyordu. ne demek babası yaşıyor olabilirdi eğer yaşıyorsa bunca zamandır neredeydi 14 senedir bir kere bile aramamıştı oğlunu.
Bunları düşünürken akşam oluyordu.
Fırat kafasını geriye yatırdı. Ve derinden ofladı.{...}
Sabah ilk fırat uyanmıştı akşam koltukta otururken uyuyakalmıştı doğrulunca boynunun tutulduğunu farketti.
F:" siktir"
Boynunu overken Aklına barış geldi ayağa kalktı ve odaya doğru ilerledi kapıyı açıp içeri girdi.
Barış battaniyeyi yere atmıştı, yanındaki yastığa sarılmış uyuyordu.
Fırat barışı görünce gülümsedi battaniyeyi yerden alıp barışın üstünü örttü ve alnından öptü arkasını dönüp tam odadan çıkacağı sırada...
B:" Fırat..."
Barış sesiyle durup arkasına döndü.
B:" nereye ?'
F:" salona gidiyordum"
Barış duvardaki saate baktı.
B:" e ama daha saat çok yatsana"
Fırat barışın yanına uzandı, barışda fırat yatınca kafasını ona doğru çevirdi Fıratda aynı şekilde barışa döndü ve
Uyudular.
________________
Barış uyurken düşecekmiş hissiyle uyandı, saate baktı.
15.27
B:" Anasını satayım bu kadar uyunur mu be"
Gözü yanında uyuyan fırata takıldı çok güzel uyuyordu dün gece için ona ne kadar kızgın olsa da hala çok aşıktı.
Fırata doğru döndü elini fırtın saçlarına Götürdü ve okşamaya başladı.
Çok yumuşaktı fıratın saçları akşama kadar saçlarını okşayabilirdi.
Tabi fırat uyanmasaydı.Fırat gözlerini araladı ve yattığı yerde esnedi.
B:" Gü-nay-dın" Dedi barış dağınık saçlarıyla gülümseyerek.
Fırat güldü.
F:" sanada"
B:" Dün akşam gelmeyince beni bıraktın sandım"
F:" olabilir mi öyle birsey.."
Fıratı dirseğinin üstüne yaslandı.
"Ben seni hiç bırakabilir miyim?"
Fırat elini barışın yanağına koydu ve okşadı.
Barış gülümseyince barışda gülümsedi.B:" iyiki varsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalanmıydı Aşkımız
FanfictionB:" ilk defa ya ilk defa biri beni gerçekten sevdi sandım ama doğru: babasının sevmediği bi çocuğu başkası neden sevsin..."