[6] 'ben sana hiç aşık olmadım ki fırat'

165 13 29
                                    

Merebeeeee Nasılsınız

Bölüm yine geç geldi, bir önceki bölümde söylemiştim şimdi birde ramazan gelince artık boş zamanlarımda bile yazasım gelmiyor.

O zaman iyi okumalar.

Barış yere çöktü fıratı öyle üstü başı kan içinde görünce kalbi duracak gibiydi resmen.

Ayağa kalktı cemreyi o herifin eline tekrar veremezdi, ama fırata zarar gelmesinide istemiyordu.
Yardıma ihtiyacı vardı ona yardım edebilecek sadece iki kişi vardı sasha ve savaş.

Barış koşarak içeri gitti sashayı arayıp yanına gelmesini istedi kısa bir süre sonra üçünde salonda oturmuşlardı.

S:" Barış noldu artık söylesene"

B:" hani şu buğra vardı ya cemrenin eski sevgilisi"

SH:" cezasını kesicez dedin, yoksa yine mi birşey yapmış"

B:" F-Fırat kaçırmış aradı beni kanlar içindeydi"

Bunları söylerken Gözünden bir damla yaş düştü.

B:" Eğer cemreyi ikna edip tekrar beni sevmesini Sağlamazsan öldürürüm dedi"

Barışın gözünden bir damla daha ayaş düştü barış bu damlayı hemen elinin tersiyle sildi.

B:" Şimdi bi plan yapmamız lazım, cemreyi o ite vermiycez ama fıratı da geri almamız lazım"

S:" Barış sende artık unutucam sevmiycem doysun sonrada onun için çabalıyorsun"

SH:" öf savaş yardım etmek istemiyorsan söyle"

S:" öyle birşey demedim ben"

B:" tamam yeter akşam saat 20.00 da beni bi kafeye çağırdı planım şu ben oraya gidicem çaktırmadan bizim takip cihazarından takıcam"

▪▪▪

Barış, mekana gelmişti buğra ondan önce gelmiş bir masada onu bekliyordu barış masaya ilerledi ve sandalyeyi çekip oturdu.

" tam tamına 3 dakika geç kaldın barış"

B:" trafik vardı"

" Tamam o zaman bende bu 3 dakika için fırata 3 saat daha fazla vurayım nasıl"

Barış saniyelik gözlerini kapattı derin bir nefes aldı ve gözlerini açtı.

B:" çağırdın geldim ne konuşucaksan konuş ve fıratı bir an önce bırak"

" Peki konuya gelelim. eğer fıratı bırakmamı istiyorsan cemreye senin ona söylediklerinin tamamen yalan olduğunu beni sevmediğin için iftira attığını söyliyceksin ve oda bana geri dönecek"

B:" Ben kardeşime yalan söylemem"

Buğra telefonunu eline aldi ve bir video açıp telefonu barışın önüne koydu.

Videoda; fıratın üstünde tişört yoktu ve göğsü yanmış sopa izleriyle doluydu.

B:" Buğra fırata daha fazla zarar vermeye devam edersen sonun benim elimden olur"

" sen bana birşey yapmadan fırat ölmüş olur"

Barış sinirle ayağa kalktı.

Yalanmıydı AşkımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin