;
lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın uzun bir aradan sonra tekrar merhaba, tarih atmayı unutmayalım!! 💞
.
.
.
Yavaşça kaldırdı başını küçük. Biliyordu umutsuzca bir bekleyişti bu. Yine de bekledi...
Bekledi...
Ve bekledi...
Terleyen ellerini üzerindeki yırtık ve zincirlerle süslü kot pantolonuna sürttü yavaşça. Yeniden görmek istiyordu o'nu, küçük günahını.
Uzunca bir bekleyişin ardından Araf'ın sınırlarını gösteren bahçede küçük parlak iki tane kırmızı boynuz göründü. Yüzünde oluşan tebessüme engel olamazken başındaki halesi de büyük ihtimalle heyecanını belli eden sarı renk olmuştu. Dönüşmemiş meleklere ait bu özellik duygularını ister istemez belli etmesine neden oluyordu.
Küçük günahını kaybetmemek için hızlıca bir kaç söz fısıldadı ellerini birleştirip dua ederek. Ardından minik halesinin yerini iki küçük gri boynuz alırken saçları da lacivert olmuştu; üzerindeki kollarını açıkta bırakan, pantolonuyla uyumlu, vücudunu sarıp ince belini ortaya çıkaran ceketi gibi. Yüksek tabanlı botları ile sınırı geçerek hızlıca labirent hızlıca bahçede gördüğü boynuzları takip etmeye başladı son iki aydır yaptığı gibi. Tüm bu çabası görünürse diye kimliğini gizlemek içinken ilahi gücünü buna harcamasına değdiğini düşündü küçük, günahını gördüğünde.
Çok güzeldi yabancı. Aynı onu ilk gördüğünde ki gibi çok güzeldi. Petrol yeşili saçları, küçük ve uzun burnu, belirgin çene hatları, çeşmede oturmasına rağmen mükemmel olduğunu belli eden fiziği ve peluş dudakları ile derince yutkundu küçük.
Cennette herşeyin var olduğu söylenirdi. ya o zaman bu güzel yabancı neden Cennette değildi?
Yoksa bu Adem'i de kandıran yasak elmanın ta kendisi miydi?
"Yine de ısırmak isterdim o elmayı." diye düşündü Jisung.
"Kanatlarımı bile feda ederdim."
O an çeşmedeki yabancının gözlerinin onunla buluşması ile koşarak labirentte gözden kaybolurken bilmediği iki şey vardı.
Birincisi bunu yüksek sesle söylediği, ikincisi ise güzel yabancı dışında Tanrı 'nın da onun dediklerine şahit olduğuydu...
.
Cennetin doğusunda karanlıkta koşuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melun | Minsung
FanfictionCennette herşeyin var olduğu söylenirdi. Ya o zaman bu güzel yabancı neden Cennette değildi? ... Şeytan'ın oğlu Lee Minho ve melez Melek Han Jisung'un hikayesi. ... Mitoloji = #38 Ukesung = #1 Jeongchang = #9 Not: slow update!!