VI

122 21 70
                                    

;

lütfen oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın!! Uzun bir aradan sonra burada olarak telafi olarak uzun bir bölüm yazmaya çalıştım mwah. Jisung 'un kıyafeti medyadaa 💖

.

.

.

"Sana bölgemden uzak dur dediğimi hatırlıyorum Melek burada ne işin var?"

"Ama ben seni onayladığımı hatırlamıyorum Şeytan."

Minho elinde oluşturduğu mavi alevle beraber meleğin yanına yaklaşıp elini yanağına doğru çıkartıp konuştu.

"Dün karşımda titreyerek yere çöken birine göre canına susamış sözler hm, değil mi?"

"Ve benim gerçek formunu görünce arzuyla göz bebekleri titreyen birine göre de boş blöfler." Dedi Jisung, şeytanın elini kendi elinin tersiyle ittirip.

Minho sinirle mavi alev büyüsünü yeniden avucunda oluşturup ona attığında Jisung refleksleri sayesinde ondan kaçıp kollarını birbirine bağlayıp kararlı bakışlarını Minho'nun kehribarları ile buluşturup konuştu.

"Yanında kalmak istiyorum"

"Peki ya sana yanımda melek istediğimi düşündüren nedir?" Sinirle dişlerini sıktı Minho.

"Peki ya demin dediklerimi sesli bir şekilde onların da duyabileceği şekilde tekrar etmeli miyim?" Dedi Jisung gözleri ile arkasındaki Seungmin ve Hyunjin'i işaret ederken.

İkili Minho ile gelmişlerdi her zamanki gibi takılmak için ama gördükleri Melek ile keyifleri kaçmıştı çünkü arkadaşlarının tüm dikkati ona çevrilmiş onlar da geri planda kalmışlardı.

Kırmızı saçlı söylenerek koyu kahve saçlının omzuna yaslanmışken, koyu kahve saçlı ise ise üzerine ağırlığını veren uzun şeytanı omzundan ittirerek dengesini bozup onu düşürmeye çalışıyordu.

Minho endişe ile gözlerini ikiliye çevirdi. Her ne kadar ikili yakın arkadaşları olsa da, onların henüz Şeytan'ın oğlu olarak bir melekten etkilendiğini bilmelerine izin veremezdi. Şeytan ona kusursuz güç, soy, kudret, korkusuzluk ve kusursuzluk bahşetmişti bir Melek için hepsini elinin tersi ile itecek değildi ya?

Yine de içindeki hafif endişenin melek tarafından belli olmaması için hızlıca zihnen kendini toparlayıp ne yapacağı hakkında kısa bir düşünce silesi ile aklınan gelen fikirle kehribarları parlarken dudaklarını yalayıp meleğe döndü sırıtarak.

"Tamam kabul ediyorum yanımda kalabilirsin."

Melek şeytanı sonunda bezdirdiğini düşünüp sevinçle gülümseyip heyecenla kanatları kıpırdanırken Şeytan'ın dilini şıklatıp cümlesine devam etmesi ile hevesi kursağında kaldı.

"Fakat benimle Cehennem'e geleceksin, şartım bu."

Bunu duyan Seungmin tüm gücüyle Hyunjin'i ittirip yere düşmesini sağlarken hışımla Minho'nun yanında bitti.

"Aklını mı kaçırdın Minho se-"

Minho sert bir şekilde bakışlarını Seungmin'e çevirince Seungmin sözünü ağzına tıkıp gözlerini devirirken Hyunjin'e kafası ile gittiğini işaret edip Araf sınırından çıkıp cehennem bariyerinden geçti. Arkadaşı istediği boku yiyebilirdi buna tanıklık edesi yoktu.

O sıradan şeytan merakla bakışlarını meleğe döndürürken melek olan ise kararlılıkla şeytanın oğluna bakıp araladı dolgun dudaklarını.

Melun | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin