;
lütfen oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın!! Uzun bir bölüm yazmaya çalıştım gene 2.840 kelime maşallah bana ondan kontrol etmeden atıyorum mantık veya yazım yanlışları affola öpüldünüz. 💖
.
.
.
"Nasıl?"
"Anlatacağım fakat fazla sarhoş gibi gözüküyorsun Jisung seni yukarıdaki odalardan birine çıkarmalı mıyım?"
Jisung tatlı dilli şeytanın dokunuşlarını hala kalçasında hissederken bulanık zihni yavaş yavaş denileni algıladığından küçük bir "hah?" sesi çıkarıp yüzünü havaya kaldırarak şapşal bakışlarını şeytana gösterdi.
Jaehyun bu tepkiye gülümseyip dudakları Jisung'un kulağına değecek şekilde eğilip konuştu.
"Hem şu iddiada olan şeytan arkadaşın belki yokluğunu farkedip seni arar hm?"
Jisung'un içindeki öfke bu kelimelerle parlarken onaylar mırıltılar çıkartarak şeytan olana sardı kollarını. Aslında ayağa kalkacaktı fakat nedensizce kafası uçmuş gibi hissediyordu. Ve yürüyebileceğinden pek emin değildi de.
Jeahyun bunu anladığında bar sandalyesinden dikkatli bir şekilde kalkıp tek hamlede yeni yetme şeytan sandığı meleği kucaklayıp insanların arasından geçerek üst kattaki odalara ilerlerken Jisung'un farketmediği şey ise siyah botlarının, beyaz melek botlarına dönüşmüş olduğuydu.
...Minho ilgisizce önündeki kıza dikkatini vermeye çalıştığında nedensizce kendini garip hissediyordu.
Buraya gelme amacı her ne kadar itiraf etmek istemese de melek olanın üzerindeki etkisini yok etmek içindi fakat lanet şehveti vücuduna uğramamıştı bile bu süreç boyunca ve bu onu kesinlikle deli ediyordu.
Minho meleğin ona olan tehditinden sonra belki de uzun süredir cinsel ilişkiye girmediği için cennetsel bir varlık onu bu kadar etkiledi diye düşünüp melek olanda yanındayken böyle bir yere gelip bunu kendini ikna etmek için kullanmak istemişti.
Tabi ya yoksa neden nefret ettiği Cennet'in bir parçası olan melek bu kadar ilgisini çekebilirdi ki değil mi?
Fakat yanılmıştı şeytan olan.
Geldiğinden beri hangi arada bir kaç erkeğin de bulunduğu kız şeytan grubu onu tavlamaya çalışırsa çalışsın, türü farketmeksizin ilgisini çekememişti. O kadar sinirlenmişti ki biara kendine de sinirlenmişti ne yani cinsel arzusu falan mı sönmüştü ne bok olmuş olabilirdi ki?
Biara meleği büyücülük ile suçlamak bile aklına gelmişti ama hadi ama dostum o yüce şeytan Lucifer'in oğlu yiyorsa büyü yapsınlar.
"O zaman sorun ne?"
Diye fısıldadı Minho istemsizce, tam o sırada şeytan olanın gözleri demin içten içe istediği fakat kimseye farkettirmediği sinirle kovduğu meleği aradı. Bar kısmında olduğu yer boştu. Yavaşça gözlerini Seungmin'in olduğu yere çevirdiğinde arkadaşının ilgisizce etrafa bakarken bir yandan atıştırdığı şeylerle beraber kucağında zahmetsizce duran meleğin ceketi ile kaşları çatıldı.
Nereye gitmişti melek olan? Kısaca etrafı daha derinlemesine tararken gözleriyle kendini dikleştirip kucağında sürtünen kızı durdurmak için belinden sıkarak tuttu. Kız söyleniyordu ama Minho'nun sikinde bile olmamalı ki gözlerini ona değdirmeden kafasını yanındaki Hyunjin'e çevirdi.
"Hey Hyun O nerde?"
Kızıl saçlı olan kucağındaki oğlandan dudaklarını çekip arkadaşına kulak verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melun | Minsung
FanfictionCennette herşeyin var olduğu söylenirdi. Ya o zaman bu güzel yabancı neden Cennette değildi? ... Şeytan'ın oğlu Lee Minho ve melez Melek Han Jisung'un hikayesi. ... Mitoloji = #38 Ukesung = #1 Jeongchang = #9 Not: slow update!!