V

120 25 62
                                    

;

lütfen oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın!! sonunda sınav haftam bitti ve sizlerleyim benimki bok gibi geçti ama sizinki güzel geçmiştir umarım. maalesef uzun bir süre bölüm atamadım hem çok yoğundum hem de ilham kaybı yaşadım yine de çok sık olmasa da bölüm yayımlamaya devam edeceğim lütfen takipte kalın!! son olarak Minho'nun bahsedilen pembe saçlı medyada mwah iyi okumalar!!😭💖

.

.

.

.

.

"Demek yine gelebilecek cesareti kendinde buldun ha?"

"Ne o şeytan dün ikimizin de işi çıktığı için tekrar buraya gelmem hakkında beni tehdit etmemişsin gibi mi yapıyoruz?"

"Gidebilirim istersen?"

Şeytan dünkü çekingen tavrı yüzünden melekten böyle bir geri dönüş beklemediği için şaşkınlıkla tek kaşını kaldırdı. Alaylı yüzünden hiç bir şey eksiltmeden dudaklarını araladı.

"Dünkü çekingen tavrına kıyasla bugünkü bakışlarında bir cesaret havası sezdim. Karşında Şeytan'ın oğlu varken bu cesaret nereden geldi merak ettim doğrusu."

Minho yüzünde olan sırıtma genişlerken birkaç adımla yanında bittiği bedenin etrafında bir tur döndü. Jisung ise kollarını birbirine bağdaş kurup ağırlığını tek ayağına verip ondan korkmadığını göstermek için gözlerini onun derin, kehribar rengi irislerine dikti.

"Yani? Sevmedin mi?"

"İlgimi çekti açıkçası yalan söylemeyeceğim."

Şeytan meleğin dibinden uzaklaşıp yeniden çeşmeye doğru adımladı. Her zamanki gibi kalçalarını çeşmenin yerden ortalama yükseklikte olan taşına yaslayıp kollarını geriye yaslayıp destek alarak tek hamlede kendini yukarıya çekti.

"Her neyse daha fazla oyalanmayalım cehennemde işlerim var ve dünkü gibi bir kesintiye uğramak istemiyorum konuşmaya başlaman yararına olur."

"Yanlış hatırlamıyorsam karşılığında sen de benim kanatlarını iyileştirecektin değil mi şeytan?"

"Hah tabii tabii"

Melek artık kıpırdaması gerektiğine karar verip adımlarını karşısınaki şeytan'a yöneltti. Yanında bitince şeytan ona tip tip bakan meleğe baktı.

"Orjinal haline dönüşmen lazım küçüğüm-"

"Küçük değilim ben!"

" Sanırım bunun en son muhabbetini yaptığımızda kazanan ben olmuştum?"

"Aramızda sadece 100 yaş var, taşağına beton yetmeyip kafasına kum dökülen heykel kılıklı, hem yaratılış itibari ile benden yapılı olman normal"

Şeytan meleğin hakaretini görmezden gelip üstüne bastıra bastıra tekrar etti dediğini.

"Küçük. Melek. ~"

Jisung bir hışımla ellerini kaldırıp birkaç kutsal söz fısıldayıp şeytanın kahküllerine dokundu. Geri çekilip piç smile atarak kollarını bağdaş kurup karşısındaki şeytana baktı.

" Pembe yakıştı aslında bir açtı seni bak"

"Ne pembesi sen ne-siktir?"

Minho elini saçlarına atıp karıştırarak pembe kahküllerini görünce ağzından çıkan küfre engel olamayıp sinirle koyu kırmızı renge dönüşmüş gözlerini meleğe dikti.

Melun | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin