III

148 30 38
                                    

;

lütfen oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın!! erkenden bölüm atıyorum çünkü bu bir geçiş bölümü, pazar günü atacağım bölümle beraber asıl olaylara giriş yapıyoruz. bölümlerim bazıları kısa bazıları uzun olacak bunun nedeni hikayeyi sahne sahne işliyor oluşum ve bu ficin minific olması nedeninden ötürü ama konumun güzel olduğunu düşünüyorum umarim siz de çok seversiniz medyaya bir fotoğraf bırakacağım bu ficteki minsung'u yansıtıyor arkadaşım attı bana da neyse çok konuştum iyi okumalar 😭💖

.

.

.

"Yani bana demek istediğin şu; sen kaç yıldır uyur gezersin ve ben bunu hiç farketmedim şuana kadar."

Dedi kanepeye oturmuş Jisung'un yaralanmış kanatlarını ona göstermesini bekleyen Felix.

"Hmm hm" diye mırıldanarak onayladı arkasını ona dönüp tişörtünü üzerinden çıkartıp çıplak ve pürüzsüz sırtını gözler önüne seren Jisung.

"Ve dün de uyur gezer olduğun için Araf bahçesine yanlışlıkla gittin ve bir şeytan ile karşılaştın?" her cümlesini onay bekler tonda vurguluyordu Baş Melek.

"Evet." başını salladı küçük.

"Devamında da bir şey yapmamana rağmen seni kovalamasıyla o anki korku heyecan ve kendini kurtarma iç güdüsü ile dönüşümünü gerçekleştirdin öyle mi?" tek kaşını kaldırdı Felix.

"E-evet." dedi sesi titrediği için kendine içten içe küfür eden Jisung melek yanı ile eskiden insan olan ruhu durmadan çatışırken.

"Jisung."

Felix, burun kemerini iki parmağı ile sıkıştırıp konuştu, "Gerçek hikaye ne?"

"Felix sana söyledim b-"

"Jisung bir Baş Melek'e yalan söylememelisin bunu biliyorsun değil mi?" tehdit edercesine parmağını kül grisi saçlı meleğin yüzün doğru salladı.

Jisung bu sefer orjinal halinde; mavi gözleri, kül grisi saçları, al al tombik yanakları ile beyaz mini şortu aynı renkte tişört ile kombinlemiş ve kareli gömleği ile boynunu Nur'dan yapılma bir kolye süslerken ayaklarında tozluk, yüksek tabanlı ayakkabıları ile bütün olmuş son olarak hafif parlak dudakları ve onların rengiyle süslenmiş tırnaklarıyla beraber güzelliği ve büyüleyiciliğiyle gözler önündeydi.

"Bir kere bu haksızlık neden her sinirlendiğinde bunu hatırlatıyorsun, sen benim arkadaşımsın!"

Kollarını bağdaş kurup hızla somurttu sinirlenip söylenirken Jisung.

"Ve bundan önce koruyucu meleğindim öyle değil mi tatlım, hm?

Felix etkileyici sesini kullanırken onun çekiciliği Jisung'tan bile hat safhada idi.

Uzun beyaz pileli eteği ayaklarına kadar uzanırken altındaki eteğin örttüğü topuklu çizmeleri vardı. Üstünde yüksek belli etek sayesinde belini açıkta bırakmayan bir crop onun üzerinde ise baş melek olduğunu belli eden uzun cübbesi vardı. Onun boynu da Nur'dan yapılmış bir kolye ile süslenmiş sarı saçları açık kahve gözleri yüzündeki güzellik lekeleri ile arada Jisung'un bile nefesini kesiyordu.

Jisung Felix'i incelemeyi bırakıp duyduğuyla hafifçe dudaklarını büzüp kafasını eğerek elleriyle oynamaya başladı. Felix ise deminden beri kutsal enerjisi ile onun kanadını iyileştirmeye çalışıyordu fakat işe yaramadığı için vazgeçip oturduğu kanepede geriye yaslandı o sırada iç çekerek konuştu jisung:

Melun | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin