"Beni boğ, Felix." Hyunjin, gözlerinde yazılı şehvetle ona yalvardı.
"Bunun iyi bir fikir olduğunu düşünüyor musun?" Felix güvenli oynamaya çalıştı.
"Sadece yap, bu şekilde sevdiğini biliyorum. Bunun hakkında birçok kez konuştuk. Benimle istediğin gibi seks yapmanı istiyorum." Hyunjin sen kelimesini vurguladı.
Felix başını salladı, Hyunjin'i boynundan tuttu, tüpü boynuna bastırdı ve oksijenini kesti. Hyunjin'in kafası biraz geriye eğildi, gövdesi. Sertleşmiş aleti gelmeden önce sızmaya başladı.
"Sen tam bir sürtüksün." Felix inledi ve Hyunjin'in kulak memesini ısırdı. "Unutma bebeğim, eğer konuşamıyorsan ve üç kez dokunman yeterli olur ve ben hemen dururum. Daha da sert olmamı istiyorsan, iki kez tıkla ve daha önce hiç yapmadığın şekilde çığlık atmanı, boşalmanı ve terlemeni sağlayacağım." Felix onu boğarken Hyunjin'in kulağına fısıldadı. "Beni anlıyor musun, evcil hayvanım?" Hyunjin başlığa iki kez vurdu. "Artık ne kadar iyi bir çocuksun. Biraz eğlenelim, olur mu?"
Dokunmaya gerek yoktu. Hyunjin'in elleri çoktan yatak başlığına zincirlenmişti, Hyunjin'in giydiği gömlek, kelepçeler tıkladığı anda yırtılmıştı. Felix şimdi yavaşça pantolonunu indiriyor, iç çamaşırının da çıktığından emin oluyordu.
"Çok güzelsin." dedi Felix, sesinde bir parça mutlulukla, yatağın etrafında dolaşıp Hyunjin'in çıplak ama parıldayan vücuduna bakarak. Ortaya çıkan küçük bir ter damlası sayesinde beyaz teni parlıyordu. "Dizlerini bük, küçük deliğine bir bakayım." Biraz tereddüt eden Hyunjin, Felix'i dinledi ve dizlerini bükerek pembemsi dar deliğini ortaya çıkardı. "Delik benim için yapıldı. Sadece benim için. Bunu aklında tutmalısın!" ses tonunda kıskançlık ve şehvet imaları duyuldu.
Felix, Hyunjin'in köprücük kemiklerinden karnının alt kısmına kadar iz yapmaya başladı. Hyunjin'in vücudunun onu ısırdığında, emdiğinde ve hemen ardından yaladığında yaptığı tiklerin tadını çıkartıyordu. Felix'in dudakları Hyunjin'in sızdıran Aletinin ucuna değdiğinde, Hyunjin'in vücudunda ani bir elektrik akımı oluştu. İnilti dudaklarından kaçtı ve daha da öncesi aleti sızdırdı. Felix onu yaladı ve ağzında tuttu.
"Ah, tadın çok tatlı. Hiç kendini tatmayı denedin mi?" Hyunjin cevap vermeyince ağzını tuttu, yanaklarını sıktı ve onu ağzını açmaya zorladı. Dilini Hyunjin'in ağzına soktu ve zorla ağzındaki sıvıyı Hyunjin'in ağzına itti. Felix'in dili ağzının içini yalayarak sıvıyı her yere yaydı.
Felix dikkatini tekrar vücudunun alt kısmına kaydırdı. Hyunjin'in aletinin ucunu tekrar emdi, baştan aşağı yalıyordu. Dili, kenarını yalayarak Hyunjin'in deliğine indi.
"Ooh, Felix... mmh.. Hayır.. kahretsin.. Aah lütfen..." Hyunjin kıpırdanmaya çalıştı, ne yazık ki bağlıydı ve Felix bacaklarını oldukça iyi tutuyordu. Dili sıkı deliğe girdi, ıslattı, yavaşça gerdi. "Ne kadar dar bir delik, hadi ama evcil hayvanım. Rahatla biraz." Felix kıkırdadı ve dili bir kez daha deliğe girmeye başladı.
"Seni nerede tadarsam tadayım, yine de harikasın." Felix, Hyunjin'i yalamaya devam etti.
Hyunjin'in Felix'in yüzünü kıç yanakları ile dilinin deliğin içinde olmasına alışması ve her şeyi keşfetmesi biraz zaman aldı. Ama bir kez bu duyguya alışınca her şeyden vazgeçti. Dudakları gevşedi, yüksek sesle inledi, çünkü memnuniyet neredeyse dayanılmazdı.
Hyunjin midesinin içinde bir gerilimin arttığını hissetti, doruk noktası yakındı.
"Felix, boşalacağım.. Kahretsin..." Hyunjin yüksek sesle inledi."Hayır, evcil hayvanım. Yapmayacaksın." Felix kıkırdadı ve o ana kadar yaptığı her şeyi durdurdu, Hyunjin'in yüzünde beliren hayal kırıklığını ve acısını izledi.
Hyunjin deliğindeki batma ağrısını hissetti, acı içinde tısladı ve Felix sert aletinin ucunu yağlayıcı bile kullanmadan içine itti. Felix, deliğini parmaklarıyla hiç açmadı. Acı tüm vücudunu kaplamıştı, düzgün düşünememesine neden olmuştu.
Hyunjin'in bacakları Felix'in omzundaydı ve Felix'in daha iyi bir pozisyon da becermesini sağladı. Felix'in aleti ne kadar derine inerse Hyunjin o kadar inliyordu. "Lütfen.. Felix- aah- boşalayım... lütfen..." Hyunjin'in gözlerinden yaşlar akıyordu ve yalvarmalar Felix'i daha da sertleştirdi.
"Ben söyleyene kadar tutacaksın. Boşalırsan seni cezalandırırım." Felix inledi, alnındaki ter damlacıklarını hızla sildi.
"Aah, tutamıyorum..." diye bağırdı Hyunjin ve karnının her yerine geldi. Öfkeli sırıtış Felix'in yüzünde görülebiliyordu. İtaatsiz insanları sevmezdi. Hyunjin'i cezalandıracaktı.
Felix hemen aletini Hyunjin'in deliğinin İçinden çıkardı, hızla çekmeceye doğru yürüdü ve bir şey aradı. Zor nefes alan Hyunjin, ne aldığını görmek için ona bakmak istedi.
Hyunjin birdenbire aletine dokunan soğuk bir metal hissetti. "Sen çok itaatsiz bir evcil hayvansın. Cezalandırılacaksın." Hyunjin'in sert, sızdıran aletine takılan bir metal halkaydı. Sıcak tenine değen soğuk metal tüm vücudunu titretti. Hyunjin, metal halkanın ne işe yaradığını tam olarak anlamadı, bu yüzden bir şekilde bir an için soğuğun tadını çıkardı.
Felix'in aleti zaten Hyunjin'in girişine yaklaştığında ve ucu biraz önce olduğu yere geri ittiğinde, Felix onun mutlu ifadesine güldü ve bir sonraki an sona erdi.
Hyunjin'in deliği genişlemiş olmasına rağmen, yine de acı içinde tısladı ve sonunda halkanın ne için olduğunu anladı. İçinde oluşan zevki, halka dışarı sızmasını engelledi.
Felix, Hyunjin'i bu sefer biraz farklı bir şekilde konumlandırdı, ayakları Felix'in göğsüne değiyordu, bu da onun kıçını dışarı itmesine neden oluyordu, böylece penis daha da içeri uzanıp Hyunjin'in tatlı noktasına çarpabiliyordu. Ard arda hamlelerle Felix, Hyunjin'in içinde tüm vücudunun titremesine neden olan noktaya ulaşmayı başardı ve içinde biriken gerilimi serbest bırakacağını hissetti.
Hyunjin ağlamaya başladı. İkisinde de zevk ve acı vardı. Felix bir makine gibiydi, Hyunjin'in içine o kadar sert bir şekilde saplandı ki, bedeni titredi ve gözleri geri döndü, inlemeler odayı onların parçalanan vücutlarının ahlaksız sesiyle doldurdu.
Felix yavaş yavaş sona yaklaştığını hissetti, Hyunjin'in kalçalarını tuttu, üzerlerinde parmak izleri yaptı, daha da sert itti, gözyaşlarını ve ardından adını inlediğini görmek onu eskisinden daha da tahrik etti.
"Benim için gelir misin, evcil hayvanım?" Felix doruk noktasını biraz daha uzun tutmaya çalışarak inledi. Hyunjin dudaklarını sertçe ısırdı. Başını salladı, çünkü içindeki baskı giderek daha dayanılmaz bir hal alıyordu. "Sesini duymaya ihtiyacım var Hyunjin. Adımı sayıklaman ve inlemen yeterli değil."
Felix, kirli konuşmayla Hyunjin'i daha utangaç ve aynı zamanda tahrik etmeyi başardı.
"Söyle bana, evcil hayvanım. Benim için gelir misin?" Hyunjin'in dudaklarındaki ısırık yarasından sızan kan Felix'in dikkatini çekti, Hyunjin'in bacaklarını yavaşça yana kaydırdı ve kanı yalayarak dudaklarına doğru ilerledi.
"Bana cevap ver, evcil hayvan. Bunu duymam gerek, yoksa gecenin geri kalanında böyle kalacaksın. Doruk noktanın yakın olduğundan emin olacağım ve sonra duracağım. Bana yalvarmana izin vereceğim, benim için ağla, dokunuşum için ağla. Ayağımın hemen yanında diz çökeceksin çünkü ait olduğun yer orası." Felix, Hyunjin'in yüzündeki bu itaatkar ifadeyi görünce şeytanca güldü.
"Senin için geleceğim. Her zaman sadece senin için boşalacağım." Hyunjin fısıldadı. Bu sözler Felix'e verdiği bir söz gibiydi.
Ne olursa olsun yanında olacağına söz verdi. Yaptıkları bu küçük oyundan kısa bir süre sonra bozulan bir söz.
Felix metali yavaşça aşağı çekti, Hyunjin'in kıçına birkaç son darbe vurdu ve Hyunjin'in aletine hafifçe dokunarak bir arada gelmeyi başardılar. Nefes nefese. İkisinin de hissettiği coşku tarif edilemezdi.
Felix yavaşça aletini delikten çıkardı ve aletinden dışarı spermler sızıyordu.
Vücudunun hemen yanına düşmesine izin veren Hyunjin, onu sımsıkı kucakladı.
____________________________________________
Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The drug in me is you -Hyunlix
Short Story[Tamamlandı] "Hadi Felix. Lanet kapıyı aç. Bu tavrından ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun." Terapist kapıyı çalmaya ve bağırmaya devam etti. Felix gömleğini indirdi, uyuyormuş gibi görünmesi için parmaklarını saçlarından geçirdi. "Ne istiyorsun Ch...