Felix beklenmedik bir şekilde Hyunjin'in deliğini diliyle işgal etti.
Hyunjin'in ağzından inleme kaçtı. Asla kaçmaması gereken inilti, dilinin deliğine girdiğini hissettiği an, içinde bulunduğu berbat durumdan uyanmasına neden oldu. Hyunjin'in vücudu artık gevşemiş değildi ve Felix bunu fark etti.
"Sorun ne, evcil hayvanım?" Hafif bir kıkırdama ve ardından kıç yanaklarına bir şaplak. Hyunjin'in biraz zıplamasına neden oldu.
"Ben senin evcil hayvanın değilim." Sesi çarşaflar tarafından boğuk geliyordu ama Felix onu hâlâ duyuyordu. Ensesindeki tutuş sıkılaştı. Felix onu, yavrusunu tutan bir köpek gibi tutuyordu.
"Bir süre önce, evcil hayvan. Seni becermem ve şimdi sana bakmam için bana yalvarmıştın. Şimdi cesursun ve karşılık mı veriyorsun?" Bunu kahkahalar izledi ve Hyunjin'in vücudu çarşaflara daha çok bastırıldı. "İşte böyle olacak, evcil hayvan." Felix ağzını Hyunjin'in kulağının hemen yanına indirdi. "Kime ait olduğunu hatırlayabilmen için seni sert becereceğim. Kime ait olduğunu kendin söyledin." Saldırganlık Felix'ten yayıldı ama Hyunjin geri adım atmadı. Ensesindeki sıkı tutuşa karşı koymaya çalıştı. "Ne kadar çok karşılık verirsen, o kadar çok acıtacak." Felix onu uyardı sadece bu seferlik, yine de Hyunjin inatla onun sıkı kavrayışından kurtulmaya çalışıyordu.
Başarısızdı.
Felix aletinin ucunu Hyunjin'in dar deliğine bastırarak onu okşadı. Hyunjin acı içinde çığlık attı, bu andan hiç zevk almıyordu. Yakıcı ve bir acı onu yavaş yavaş yutmaya başladı. Felix aletini içeri ittikçe Hyunjin daha çok kusmak istiyordu. Kendisinden, şu anda içinde bulunduğu durumdan ve en önemlisi Felix'ten tamamen tiksinmişti.
Felix'in aleti Hyunjin'in içindeydi ve şiddetli ve kaba bir şekilde itmeye başladı. Felix, deliğin ve aletinin etrafında beliren kanın görünümünden keyif aldı. Hyunjin'in boğuk çığlıkları hoşuna gitti.
Hyunjin daha fazla dayanamadı. Bu bedeni, ölmek istedi. Bu çok özel anı terk etmeyi diledi. Acıyı sevmesine rağmen bu çok fazlaydı. Mide bulantısı geri gelmeye devam ediyordu ama yine de boğazında bu iğrenç duyguyu her hissettiğinde onu yutmaya çalıştı, gözlerinden tüm yaşların akmasına izin verdi ve hemen çarşaflar sırılsıklam oldu.
Hyunjin, Felix'in ona tecavüz etmesinin ne kadar sürdüğünü bilmiyordu, belli bir zamanda bayıldığının farkında bile değildi. Kafasının içinde bu boş karanlık vardı.
Hyunjin vücudunu hareket ettirmeye çalıştı ama vücudunun alt kısmında korkunç bir ağrı ve yüzünün hemen yanı başındaki kusmuk kokusu ile bunu yapmak neredeyse imkansızdı. Koku midesinin yeniden bulanmasına neden oldu.
Hyunjin elini kullanarak sırtüstü dönmeye çalıştı, 1. denemeden sonra bunu başardı. Kıçına bir baskı uygulandığı anda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Hyunjin kendini çok ihanete uğramış hissetti, her şeyden ve en çok da kendisinden çok tiksinti duydu.
Yatakta bu kadar uzun süre yattıktan sonra hareket etmek istedi. Hayır, Hyunjin'in hareket etmesi gerekiyordu. Kendini temizlemesi, kullanılmışlık hissini böyle yıkaması gerekiyordu.
Hyunjin doğruldu, kıçından gelen acı ona neredeyse çığlık attıracaktı. Bacaklarında hissettiği uyuşma korkunçtu. İlk ayağa kalkma girişimi onu yere düşürdü. İkinci denemesi aynıydı, üçüncüyü denemedi, sadece banyoya açılan kapıya doğru emekledi.
Banyo zeminindeki soğuk karolar, yanma ve batma ağrısını hafifletti. En azından biraz. Eli duş başlığına ve musluklara uzandı.
Hyunjin bir duş almayı başardı ve vücudundaki tiksinti hissini tamamen temizleyemedi. Yaptığı her harekette kırılıyormuş gibi hissediyordu. Giysileri yatak odasının zemininde yırtılmıştı.
Yedek kıyafet bulmak için çekmeceleri karıştırmak zorunda kaldı. Koyu renk şort ve siyah gömlek buldu. Tüm giysiler Felix gibi kokuyordu. Koku Hyunjin'in neredeyse kusmasına neden oldu, ancak Felix ona tecavüz edip onu parçalayana kadar giyeceği tek giysinin bu olduğunu biliyordu.
Hyunjin'in yatağa geri dönecek gücü yoktu, yatağın hemen altındaki halıya kıvrılıp uykuya daldı.
Yüksek sesle çarpma sesleri onu uyandırdı. Tamamen kafası karışmıştı. Yüksek sesli çığlıklar evin içinde yankılandı. Hyunjin delirdiğini düşündü. Birinin adını seslendiğini duydu. Ses çok tanıdık geliyordu.
"Buradayım.. Yardım..."
Bilincini kaybetmeden önce söyleyebildiği tek şey buydu. Hatırladığı tek şey, nişanlısının parfümünün keskin kokusu ve güçlü ellerin onu sımsıkı kucaklamasıydı.
********ZAMAN ATLAMASI********
"Bay. Chan, Bay Felix'in Bay Hyunjin'i esir tuttuğunu nasıl öğrendiğini bize açıklar mısın lütfen?" Yargıç sordu,
Chan ayağa kalktı, Hyunjin'e ve ardından Felix'e baktı. "Sabah 9'da kararlaştırdığımız seansa gelmedi, neden gelmeyeceğini bana bildiren bir mesaj ya da arama olmadı." Chan, arkadaşına ihanet ettiği için artık bunların hiçbirinin önemi kalmayacakmış gibi dedi.
"Polisi arayıp onları Bay Felix'in dairesine girmeye zorlamanızın nedeni bu mu?"
Chan gergin bir şekilde başını kaşıdı. "Hiç de değil, ana sebeplerden biri buydu ama seanslarımız sırasında Bay Felix'in geçmişinden bir kişiye fazla odaklandığını fark ettim, onu incitmekten, onu sevmekten, onunla ilgilenmekten ve sonra yeniden konuşmaktan bahsediyordu. Adını hiç söylemese de, kişinin kim olduğunu biliyordum. Seanslarımız sırasında her seferinde bir radyom açıktı. Bay Hyunjin'in adından ne zaman bahsetseler, Bay Felix arada kalıyor ve sadece radyoya odaklanıyordu ve Bay Hyunjin'in kaçırıldığı ve Bay Felix'in kararlaştırılan seanslara gelmediği haberini duydum. Parçaları birleştirdim, dolayısıyla polisin müdahalesi bu yüzdendi."
Chan, hakime bakarak uzun konuşmasını bitirdi. Bazı notlar aldı ve Felix'in hemen yanında oturan avukata baktı. "Sormak istediğin bir şey var mı?"
Felix'in avukatı çok soğuk görünüyordu. "Sorum yok."
Aynısı Hyunjin'in tarafında da oldu.
Hyunjin'in yüzü aşağı bakıyordu, yukarı bakmaya cesaret edemedi. Felix'e karşı hâlâ kontrol edemediği derinlerde gömülü hisler vardı. Felix'in onu ürpertmesi ve boyun eğdirmesi için yalnızca bir bakış yeterdi. Onun sevgi dolu dokunuşunu bir kez daha hissetmek için her şeyi yapardı ama zihninin içinde ona üç ay önce olanları hatırlatan bu parlak kırmızı bayrak vardı. Travmanın onun içinde bile nasıl derinlere kök saldığını hatırladı.
Felix adam kaçırma ve tecavüzle suçlandı. 15 yılını hapiste geçirecekti. Yine de Hyunjin tatmin olmamıştı. Bunun son olmadığını biliyordu. Felix onu tekrar bulacaktı.
Felix, söz verdiği gibi ona yalvartacak, acı çektirecek ve ağlatacaktı.
Gardiyanlar Felix'i zincirlerle kelepçeli olarak mahkeme salonundan çıkarır çıkarmaz, Hyunjin'e baktı ve Hyunjin'de ona baktı.
"Seni bulacağım. Seni parçalara ayıracağım. Bana durmam için yalvaracaksın ve bir sonraki saniye durmamam için yalvaracaksın." dedi Felix yüksek sesle.
Hyunjin'in kalbi hızla atmaya başladı. Titremeye başladı. Ta ki Jeongin'in elini belinde hissedene kadar.
"Seni bulamayacak. Hayatının geri kalanında hapiste çürümesini sağlayacağım." Jeongin onu savunmayı düşünerek yüksek sesle söyledi. Hyunjin duygusuz bir ifadeyle ona baktı.
"Nişanı iptal etmeliyiz." Hyunjin, istediğinden biraz daha yüksek sesle konuşarak yüzüğü ona verdi. Herkesi ve her şeyi görmezden gelerek mahkeme salonundan çıktı.
"Seni bulacağım ve seni becereceğim, evcil hayvan." Felix, Hyunjin'e bağırdı, gardiyanları onu susturmaya zorladı ve onu adliye binasının dışına itti.
Hyunjin'in yüzünde bu sadist sırıtış vardı.
"Dört gözle bekliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The drug in me is you -Hyunlix
Cerita Pendek[Tamamlandı] "Hadi Felix. Lanet kapıyı aç. Bu tavrından ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun." Terapist kapıyı çalmaya ve bağırmaya devam etti. Felix gömleğini indirdi, uyuyormuş gibi görünmesi için parmaklarını saçlarından geçirdi. "Ne istiyorsun Ch...