____________________________________________
Bölüme başlamadan önce, rahatsız içerik uyarısı (kan vs)
____________________________________________"Sakin kalmamı ister misin?" Hyunjin bir telefona bağırdı. "Nasıl olur da sakin kalmamı istersin? Beni güvende tutmak için Kore'ye taşınmaya zorladın ama o hala burada yaşıyor, beni takip ediyor." Hyunjin'in alnından soğuk terler akıyordu, kırılmak üzereydi. Birçok gece düzgün uyuyamadı, kendini güvende hissetmiyordu. Zihni ona tehlikeli bir adamı hapse attığını ve adamı hatırlatıp durdu. Sadece basit bir bok fırtınası yüzünden eski erkek arkadaşıydı.
"Ah, Hyunjin, sakin ol. Felix kıçını çalıştırıyor. Ne fazla ne eksik. Seni takip eden kimse yok. Bu sadece senin hayal gücün."
Hyunjin alay etti. "Sen benim terapistimsin ve bana sakinleşmemi söylüyorsun. Bu inanılmaz." Hyunjin tekrar bağırdı ve telefonu kapattı, etrafındaki herkesten bıkmıştı.
Üzerinde garip bir önsezi vardı, tuttuğu korumalara Felix tarafından ona verdiği her bilgiyi paylaşabilmeleri için rüşvet verildiğini düşünüyordu.
Kapısının aniden çalınması onu yerinden sıçrattı. "Hey, Hyunjin.. Benim.. Minho.. Aç." Hyunjin güldü.
Minho onun arkadaşıydı. Felix'in terapisti olmadan önce. "Seninle konuşmak istemiyorum. Beni yalnız bırak." Hyunjin karşılık verdi ama Minho bu sefer pes etmedi. Hyunjin, onun kapıyı çalmasına aldırmadan oturma odasında oturuyordu.
Kapı açılana kadar.
"İçeri nasıl girdin?" Hyunjin şok edici bir şekilde geri adım atmaya başladı.
"Bu küçük saç tokasını kullandım." Minho güldü. "Şaka yapıyorum. Kapı şifreni tahmin ettim. Sadece 2 dakikamı aldı.." Minho şimdi alay etti. "Cidden, değiştirmelisin. Felix'in doğum günü çok aptalca." Bunun farkına varması Hyunjin'i çok etkiledi. Hala aynı şifreyi kullandığını asla fark etmemişti. Gerçekten değiştirmeliydi.
"Giydir kıçını. Davet ettiğim özel bir kulüpte eğleneceğiz." Minho ona emretti.
"Seninle gelmemin hiçbir yolu yok." Hyunjin ona gözlerinde nefretle baktı. "Tek bir şans bile yok. Şimdi defol bu daireden. Şimdi!"
Hyunjin, neredeyse her birlikte olduklarında Minho'nun akıl sağlığını sorguluyordu, kahkahalar çılgıncaydı.
"Aptal... Felix'in terapist olmamın birlikte sahip olduğumuz arkadaşlığı değiştireceğini düşünüyor musun? Seni aptal çocuk.. Aptal beynini kontrol ettireyim mi? Psikiyatri koğuşuna geri dönmek istiyor musun? Yakında oraya varacağından emin olabilirim." Hyunjin bunun boş bir tehdit olmadığını biliyordu. Minho bir keresinde onu psikiyatri koğuşuna yatırmıştı. Felix suçlanıp kilitlendikten hemen sonraydı.
____________________________________________
"Hyunjin... hadi... yapma. Değmez. Olmasını istediğin yol buydu. Bir süre Felix olmayacak. Güvendesin." Jeongin kilitli banyo kapısından Hyunjin ile konuşmaya devam etti ama Hyunjin cevap vermiyordu. "Burada olacağım ve seni güvende tutacağım. Lütfen bana güven." Acı, Jeongin'in sözlerinden duyulabiliyordu ama Hyunjin'in umurunda değildi.
Hyunjin kalbine, zihnine ve vücuduna ihanet etti. Felix'ten bir dokunuş için can atıyordu. İyi bir çocuk gibi davrandığı zaman övülmeye ihtiyacı vardı. Hyunjin'in yıldızları görebilmesi için vurulması, boğulması ve düzülmesi gerekiyordu. "Beni rahat bırak, Jeongin. Biz birbirimize ait değiliz. Felix'e ihtiyacım var. Felix'i istiyorum."
Bu sözler, annesini arayan küçük bir çocuğun imdadına koşmak gibiydi.
Jeongin'den yanıt gelmedi, Hyunjin bir an için kendini galip hissetti, ta ki birlikte geçirdikleri zamanın hatıraları onu derinden etkileyene kadar.
Düşüncelerine dalmıştı, banyo kabinindeki bir jileti kaptı ve koluna, kalçasına, baldırına ve ayak bileğine Felix'in adını kazıdı. Acıyı hiç hissetmiyordu, bıçak derisini kesiyordu, kan sızıyordu, tek bir acı ya da rahatlama gelmiyordu.
Kafasında ani ölüm düşünceleri belirdi. O hiç kimse değil. Onun için orada olan ve onu mutlu eden Felix olmadan. Çıplak tenine dokunan yumuşak parmaklar, mükemmel şekilli dudakları ensesini ve boynunu öpen ve emen, beyaz dişlerinin ısırığı Hyunjin'in çığlık atmasına neden olan. Felix'in ona sunduğu her şeyi.
Tüm vücudu ondan bir dokunuş istiyordu.
Hyunjin kendi vücudunun içinde çok rahatsız hissediyordu. Sırf ihtiyaç duyduğu rahatlamayı aradığı için kendi kabuğundan fırlayacakmış gibi hissetti.
Hyunjin, kanlı elini kullanarak sadece Felix'i düşünerek şortunun fermuarını açtı. Gözlerinin onu tepeden tırnağa taradığını, kulağına saçma sapan şeyler fısıldadığını, kulak memesini yaladığını, göğsünü ısırdığını hayal etti.
Hyunjin'in vücudundaki zonklama ve yanma hissi büyüyordu. Yüksek bir inilti ve acı dolu bir çığlıkla Hyunjin geldi. Spermi elinden sızan kana karıştı.
Hyunjin'in kafası karışmıştı.
Hyunjin kırılmıştı.
Hyunjin sıçmıştı.
Hyunjin'in eski zihinsel durumuna geri dönmesi 3 yıl sürdü. Üç uzun yıl terapi, hap ve iğneler.
Sevdiğin bir kişi yüzünden aklını kaybetmek ne kadar kolaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The drug in me is you -Hyunlix
Short Story[Tamamlandı] "Hadi Felix. Lanet kapıyı aç. Bu tavrından ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun." Terapist kapıyı çalmaya ve bağırmaya devam etti. Felix gömleğini indirdi, uyuyormuş gibi görünmesi için parmaklarını saçlarından geçirdi. "Ne istiyorsun Ch...