Felix, Hyunjin'in farkına bile varmadan hayatına geri dönüyordu. Her gün, her gece onu izlemeye devam etti. Hyunjin, hayatının her saniyesinde birinin onu takip ettiğini ve izlediğini bilse de, hiçbir kanıtı yoktu. Takip edildiğini ve kimin tarafından takip edildiğini bildiğini söyleyerek polise gidemedi. Yapamadı ve Felix'in bu kadar mutlu olduğu şey de buydu.
Hyunjin ev güvenliğini yükseltmek istedi, bu yüzden bir şirket tuttu.
Felix'in şirketi.
Hyunjin artık çok kolay bir hedefti. Tüm güvenlik detaylarını, her şifreyi, sistemdeki her değişikliği biliyordu. Basit bir tıklama, güvenlik sistemini kapatmak ve Hyunjin farkına bile varmadan evine girmek için yeterliydi.
Felix neredeyse her gece odasında Hyunjin'in huzur içinde uyumasını izliyordu. Sakin nefes alıyor, yüzüne çarpıyor, bir ayağı yorganın dışında sıcak hissediyordu. Hyunjin zaman zaman uykusundan konuşuyordu ve Felix buna bayılıyordu. Hyunjin'in uykusunda yalvarmasına, Felix'in hayatına geri dönmesi ve yalvartması için dua etmesine bayılıyordu.
Bu, Felix'in Hyunjin hakkında sevdiği şeylerden biriydi.
Hyunjin her şeyi bırakabiliyordu, sadece dokunulduğu hissi için her şeyden vazgeçebiliyordu.
Felix, Hyunjin'i ne kadar sık uyurken seyrederse, Hyunjin'in sahibi olduğunu, hayatının sahibi olduğunu o kadar çok hissediyordu. Hyunjin'i kimsenin haberi olmadan tek bir hareketle öldürmeyi başardı. İnsanlar ancak yatağın üzerinde cansız bir beden bulabileceklerdi.
Kullanılmış, cansız beden.
Felix, Hyunjin'in fark edeceğinden emin olarak evinin içinde yavaşça izler bırakmaya başladı, ama önemli bir şey değildi. Saksıyı taşıdı, duvardaki resmin yerini değiştirdi , banyosunun içinde farklı bir düzende parfümler dizdi.
Hyunjin yavaş yavaş çıldırmaya başladı ve Felix bundan zevk aldı.
Gece ziyaretleri Felix için sona erdi, Hyunjin şimdiden bir hafta uyuyamadı. Üzerindeki uykusuzluk barizdi. Odaklanmış ve hazır görünmeye ne kadar çok çalışırsa, temel şeyler sırasında o kadar çok uykuya dalıyordu, yemek, içmek, işemek, yürümek, oturmak.
Felix bu tür bir işkenceyi severdi, ta ki bir gece Hyunjin o kadar yorgundu ki evinin önünde uyuyakaldı. Felix'in içinden bir ses ona bir süre durabileceğini, böylece Hyunjin'in en azından biraz toparlanabileceğini söylüyordu.
Hyunjin ne kadar kırılmış görünürse, Felix o kadar mutluydu.
"Bebeğim, seni içeri taşıyacağım." Felix kulağına fısıldadı, onu gelin stiliyle evine taşıdı. Hyunjin'den sadece bir uğultu duyuldu.
Adım adım yukarı Hyunjin'in yatak odasına çıkan Felix, Hyunjin'in vücudundaki gerilimi hissetti. Onu yatağa yatırıp, yavaşça ve nazikçe soyarak aletinin nasıl zonkladığını gördü. Sadece bir bakışta Felix sertleşmeye başladı, yapmak istediği bir şey vardı.
Uyurken onu becermek.
Felix, aletinin nasıl sertleştiğini fark ederek, giysisinin her bir parçasını aşağı çekerek onu daha da ortaya itti.
"F-felix.." diye inledi Hyunjin.
Tüm duyması gereken buydu. Hyunjin'in derinlerde bir yerde onu, dokunuşunu, fısıldanan pis sözlerini, ısırık izlerini, boğulma izlerini ve vücudunun her yerindeki el izlerini hâlâ özlediğini biliyordu.
"Seni benim yapacağım. Giderek daha çılgın olacaksın. Bana sürünerek geleceksin, Hyunjin." Felix, "Bundan emin olacağım." diye fısıldadı.
Felix, Hyunjin'in vücudundaki tüm yara izlerini fark etti. Deriye kazınmış onun adıydı. Artık mükemmel pürüzsüz bir cilt değildi. Ama adını görmek onu mutlu etti. Hyunjin'in acı çektiğini biliyordu.
Onsuz acı çekti.
Felix hiç tereddüt etmedi. Giysilerini aşağı çekti, Hyunjin'in deliğinin girişini ıslattı, sert aletine bir prezervatif çekti ve ucunu sert bir şekilde içeri itti. Tüm bu hareket, Hyunjin'in sırtını bükmesine, hafif bir acıyla inlemesine neden oldu ama gözleri kapalı kaldı. Felix tüm vücudunu kendine çekip belinden kavrayıp içeri sokmaya başladığında, Hyunjin'in vücudunun giderek daha fazla tepki vermeye başladığını fark etti.
"F-felix... aah... daha sert..."
Felix'in Hyunjin'in uyanık mı yoksa uyuyor mu olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu ama hamlelerini durdurmadı. Hatta hızı arttırır ve yukarı iter.
Felix ne kadar çok iterse, Hyunjin o kadar çok inliyordu, aleti gelmeden önce deli gibi sızıyordu. Felix, Hyunjin'in olduğu yere vurmaya devam etti ve Hyunjin'in karnının alt kısmına dokunulmadan gelene kadar bir an bile durmadı.
Hyunjin derin bir nefes verdi ve kirli ve kullanılmış vücudunu yorganın içine soktu.
Felix, prezervatifi yatak odasının köşesindeki çöp kutusuna atmak isteyerek aşağı çekti, ancak onun burada olduğunun kanıtı olarak kullanılmış olabileceğini fark etti. Kağıt mendil kullandı ve kullanılmış prezervatifi içine sardı, daha sonra arka cebine soktu.
Harika bir ruh hali ile evden çıktı. Aleti rahatlamış, Hyunjin yatakta düzülmüş yatıyordu. Yüzündeki gülümseme inanılmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The drug in me is you -Hyunlix
Historia Corta[Tamamlandı] "Hadi Felix. Lanet kapıyı aç. Bu tavrından ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun." Terapist kapıyı çalmaya ve bağırmaya devam etti. Felix gömleğini indirdi, uyuyormuş gibi görünmesi için parmaklarını saçlarından geçirdi. "Ne istiyorsun Ch...