12. Bölüm

583 56 16
                                    

Felix, Hyunjin'den hiç haber almadı, hatta Minho ile onun hakkında konuşmaya çalıştı ama ağzını bile açmadı. En sevdiği diziyi mahvetme tehdidi bile işe yaramıyordu. Gerginlik Felix'i içeriden yemeye devam etti, sadece ona geri adım atmayacağını kanıtlamak için onu izlemek için durdu. O daha güçlü olan ve Hyunjin ona geri dönüp sürünecek.

Bunun gibi düşünceler neredeyse bir aydır Felix'in aklını her gün meşgul ediyordu.

"Merhaba Felix." Kapısının çalındığını ve Seungmin'in hemen konuştuğunu duydu. "Bir bara gidelim. Ara sıra benimle takılmalısın." Felix gitmesi gerektiğini biliyordu, aksi takdirde Seungmin onu rahatsız etmeyi bırakmayacaktı.

"Bana bir dakika ver, üzerimi değişmem gerekiyor." diye bağırdı Felix ama Seungmin kapıyı çalmaya devam etti.

"Bırak içeri gireyim ahbap, dışarıda beklemeyeceğim." Kıkırdadı.

"Kendi dairene git, yan evde oturuyorsun. Hazır olduğumda kapıyı çalacağım ve gidebiliriz." Bununla birlikte onu görmezden geldi ve duş almaya gitti ve giyindi. Yaklaşık otuz dakika sonra Felix, Seungmin'in kapısını çaldı, kapı çerçevesinde sinirli bir yüz belirdi.

"Bensiz gittiğini sanıyordum." Seungmin somurttu ve Felix onun aptal kafasına tokat atma ihtiyacı duydu.

"Nereye gitmek istersin?" Felix sordu ve arabaya doğru yürüdü.

"Caddenin aşağısında yeni bir kulüp var. Bize bir davetiye aldım." Seungmin, gerçekten davetiyeye benzeyen iki ince gül kokmuş kağıtla el salladı.

"Ah, kahretsin. Harika." Pozitiflik Felix'ten akıyordu.

Kulübün önünde duran korumalar, Felix'e gözlerinde saf bir nefretle baktılar. "Dostum, seninle çıkmak çok zor.İnsanlar seni hâlâ yargılıyor." Seungmin kaşlarını çattı, "Senin neler yapabileceğini bildiklerini sanmıyorum?" Şimdi Seungmin güldü.

Felix omzuna vurdu. "Pezevenk." konuştu ve bara doğru yürüdü.

Barmen oldukça iyi görünüyordu. Her iki tarafta gamzeli, azgın ve aç gözlerle gülümsüyordu. Gözünü Felix'te tutuyor, sadece Felix'e hizmet ediyordu.

"Sanırım bu gece için bir oyuncağın olacak." Seungmin kaburgalarını dürttü.

"Sanırım hayır." Felix mırıldandı, barmenin hazırladığı içkiyi yudumladı ve kulüpte etrafına bakındı.

Hyunjin oradaydı. Dans ediyordu. Minho'yla. "Ahh kahrolası hain." Felix tükürdü ve ayağa kalkıp Minho'nun kafasına şaplak atmak istedi.

"Merhaba Felix." Felix'in yüzündeki ifade, Seungmin'in kıçını tekmelemeye hazır olduğunun sinyalini veriyordu çünkü barda oturdukları son bir saat içinde içmeyi başardığı onca alkol yüzünden giderek daha fazla sinir bozucu olmaya başladı. "Hyunjin seni izlemeye devam ediyor. Minho onu başka tarafa bakmaya zorluyor olsa da." Seungmin güldü, omzunu sıvazladı. "Bana hâlâ senden hoşlandığını söyleme." Felix onu sadece ona bakarak susturdu. Her bara gittiğinde yanında taşıdığı sigarayı cebine atıyordu çünkü neden olmasın. Alkol ve nikotin her zaman birlikte çok iyidir.

Çubuğu ağzına sokup çakmak ararken, bulamıyormuş gibi yaparak yüzünün önünde küçük bir ateş belirdi. Gözlerini kaldırıp doğrudan barmenin gözlerine baktı. Başını hafifçe sallayarak ateşi kabul etti, cubuğu yaktı ve dumanı üfledi. "Felix." Kocaman gülümseyerek kendini tanıttı.

"Biliyorum." Barmen gülümsedi, "Ben Jimin." Bardakları tokuşturup sıradan bir şekilde konuşmaya başladılar. Felix, gözünün ucuyla odanın ortasında dans eden Hyunjin'i izliyordu. Müzikle sallanıyordu. Etrafında pek çok yabancı dolaşmaya devam etti ve bu onun kanını kaynattı, ancak Hyunjin'in beklediği kıskançlığı ona göstermeyecekti, bunun yerine Jimin ile flört ediyor ve dürüst olmak gerekirse bundan çok zevk alıyordu.

Felix birdenbire ayağa kalktı ve Jimin'e göz kırparak çıkışa yöneldi. "Mola veriyorum." İş arkadaşlarına bağırdı ve Felix'i takip etti.

Kulübün arkasındaki sokak karanlıktı, caddenin karşısındaki binada yanıp sönen sadece birkaç neon ışık vardı.

Duvara yaslandı, başka bir çubuk aldı ve kendi çakmağıyla yaktı ve Jimin'in kendisine doğru gelmesini izledi.

Tek kelime etmeyen Felix oradaydı, ciğerlerine dolan nikotinin tadını çıkarıyor, dumanı dışarı veriyordu. Tam önündeydi, elleriyle pantolonunun fermuarını indiriyordu ve Felix'in pantolonundaki hafif şişkinliğin önünde diz çöküyordu.

Jimin boxer'ı indirdiği anda, Felix'in sert aleti yüzüne çarptı. Dudaklarını ıslattı, ucunu yaladı ve sonra tüm boyunu aldı. Felix'in dudaklarından bir inilti kaçtı, bir yabancının bu küçük sakso çekmesinden zevk aldı. Ya da en azından Felix bundan zevk alıyormuş gibi yaptı. Hyunjin'in izlediğini biliyordu. Sevdiği parfümle karışmış terinin kokusunu almıştı.

Felix, Jimin'in saçından tuttu ve onu geriye doğru çekti. "Umarım biraz daha sert olmamın sakıncası yoktur. Benim için iyi bir çocuk olur musun?" Felix, Jimin'i ikna etmek için tatlı sesini kullandı ve tabii ki Jimin kabul etti.

Saçındaki tutuş sıkılaştı ve Felix, kirli zemine damlayan tükürüğüyle önceden karışarak ağzına sokmaya başladı. Felix başını yana çevirdi ve doğrudan kapıların ortasında duran Hyunjin'e baktı, yüzünde öfke yazılıydı.

"Hepsini yut." Felix inledi ve Jimin'in boynunun derinliklerine son birkaç hamle yaptı ve içindeki tüm sıvıyı serbest bıraktı.

O kadar tatlı ve iyi bir çocuktu ki hepsini yuttu ve hatta ağzının kenarını yaladı. Hâlâ yerde diz çökmüş halde başını kaldırdı, aletini hızla silen ve kağıt mendili arka cebine sokup fermuarını çeken Felix'e baktı.

Bir an sonra Jimin'in çenesini tuttu."Sen ne kadar iyi bir çocuksun. Seni nasıl ödüllendirebilirim?"

Kapının gürültülü bir şekilde çarpılması. Jimin'in içinde bulunduğu transtan uyandırdı. "Seni daha sık emmek istiyorum." Mırıldandı ve Felix'in ve cevabını bekledi.

"Seni arayabilirim." Soğukluk ve uzaklaşma göze çarpıyordu. Felix, Jimin'i orada bıraktı ve bara doğru yürüdü, sadece ceketini aldı ve eve gitmek istedi. Ama tamamen bitkin düşmüş ve barda uyuyan Seungmin'i gördü. Onu alması için Chan'i aradı ve gitti.

Felix takip ediliyordu. Evine doğru adım adım emindi. Arkasında aynı hızda hareket eden, tam olarak durduğu anda duran gölge vardı, yine de görmezden gelmeye karar verdi.

Asansörün düğmesine basıp gitmek istediği katı seçerek evine ulaştı. Kapılar kapanıyordu ve asansör yukarı çıkmaya başladı.

Dairesine doğru yürümek, kapının kilidini açmak ve düzgün kapatmadan içeri girmek, sadece takipçinin doğrudan tuzağa düşmesini sağladı.

Felix ışıkları açmaya zahmet etmedi, kanepeye oturdu ve bekledi. Ana salondan gelen bir ışık şeridi yerde, dairenin içinde parlıyordu. Şerit gittikçe büyüyordu, dairenin içinde Felix'in neredeyse yanında olmasını bekleyen bir gölge yürüdü.

Felix sessizce ayağa kalktı, kapıya doğru yürüdü ve onları kapattı. Işıkları açtığında, Hyunjin'in oturma odasının ortasında durduğunu ve kafası karışmış göründüğünü gördü. "İnsanları takip etme konusunda her zaman çok özensizdin, Hyunjin." Felix güldü. "Daireme girdin, polisi arayayım mı?" Felix şaka yaptı ama Hyunjin'in yüz ifadesi şakaya yer olmadığını söylüyordu. "Ne oldu Hyunjin? Kedi dilini mi aldı?"

Felix ona doğru yürüdü ve neredeyse ona dokunacaktı ama pes etti ve bir sonraki hamlesini bekleyerek kanepeye oturdu.

"Lütfen becer beni."

The drug in me is you -Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin