Felix, dairesinde oturuyordu, kapatmayı başardığı birçok yeni anlaşmadan geçiyordu ve hapishaneden sadece bir ay önce çıkmıştı. Arka planda çalan televizyonu dinliyordu.
[Bay Hwang Hyunjin, Kore'ye geri dönecek. Yeni bir müzik stüdyosu açacak. Bay Hyunjin, birkaç sorunuza cevap verebilir misiniz?
R: Dönüşünüz hakkında ne hissediyorsunuz?
H: Bu harika. Geri döndüğüm için mutluyum.
R: Sizce yeni müzik stüdyonuz ne zaman açılacak?
H: Önümüzdeki 6 ay içinde açmayı çok isterim.
R: Yeni Koreli yıldızlar mı arıyorsunuz?
H: Tabii ki. İçinde bir tutku kıvılcımı olan herkesle işbirliği yapmak isterim, gerisi onların yeteneklerine kalmış. Herkesi ağırlayacağım.
R: Çantanın içinde küçük bir kanka olduğunu görebiliyorum.
H: Oh, ona Mike diyorum, bu benim yeni evcil hayvanım.
R: Çok tatlı bir isim. Her neyse, bizden bu kadar. Umarım yakında yeni projenizin ilerleyişi hakkında sizden haber alırız.
H: Hepinizi haberdar edeceğim. İlerlemeyi kontrol edebileceğiniz yeni bir IG hesabı açtım. Sevginiz ve desteğiniz için teşekkürler.
Bu kısa bir röportajdı, daha fazla ayrıntı öğrenmek istiyorsanız lütfen IG'de Safeuniverse'i takip edin.]
Felix'in dikkati televizyondaki Hyunjin'in üzerindeydi, duyabildiği tek şey Hyunjin'in 'evcil hayvan' kelimesini vurgulamasıydı.
"Yeni evcil hayvanını çabucak unutacaksın, Hyunjin." Manyak kahkaha geri dönmüştü. Eski Felix yavaşça yüzeye çıkıyordu.
Daha önce gözden geçirdiği evrak işlerinde ufak bir hata olmuş, hemen yanında yaşadığını hatırlayıncaya kadar kuzenini aramak istemişti.
Kapıyı açarken terapistinin kapıyı çalmak için elini hazırladığını gördü.
"Ah, burada ne yapıyorsun?" Felix, Minho'yu bir kenara iterek Minho biraz şok oldu."Hey, nereye gittiğini sanıyorsun?" Minho mırıldandı ve kıçını itmek istedi
"Seungmin'i görmem gerekiyor.." Felix, Minho'yu tekrar iterek evine girmeye çalıştı.
"Ama Seungmin evde değil, o ve kocası yeni eve taşınma partisine gittiler." diye mırıldandı Minho.
Felix, "Ne yeni eve taşınma partisi?"
Minho sinirli bir şekilde kıkırdadı. "Uhm.. şey.. Kocasının en iyi arkadaşı var, yakın zamanda Kore'ye taşındı ve bugün yeni eve taşınma partisi veriyor."
Minho'dan gerginlik akıyordu, görünüşe göre bu onun hiç söylememesi gereken bir şeydi.
Felix yavaş yavaş onu itmeyi ve evine girmeyi bıraktığında, Minho'nun ne kadar gergin davranmaya başladığını fark etti. "Seungmin'in kocasının adı nedir?" Felix, Seungmin'i asla başka bir erkekle görmediğini fark etti.
"Ne var biliyor musun? Gitmeliyim.. En sevdiğim dizi otuz dakika içinde yayınlanacak..." Minho kendini kapıdan dışarı itmeye çalıştı, ancak Felix onu durdurdu.
"Seungmin'in kocasının adı nedir?" Ses tonu, Minho'nun hoşuna gitmemişti.
"Ş-şey Chan..." diye mırıldandı, Felix'i itti ve neredeyse daireden dışarı fırlıyordu ama Felix onu durdurmayı başardı.
"Adres?"
Minho gergin bir şekilde yutkundu ve gözlerini kapattı. "Adresi bilmiyorum."
Çılgın Felix yüzeye geri dönüyordu. "Adresi bildiğini biliyorum. Benimle oynamayı bırak."
"Sana adresi vermeyeceğim Felix. Gitmeme izin ver." Minho, Felix'i uzaklaştırmaya çalışarak karşılık verdi, ne yazık ki yeterince güçlü değildi. Felix onu ensesinden yakaladı, oturma odasına geri çekti ve kanepeye oturttu.
"Hyunjin hayatımı mahvetti, Hyunjin beni mahvetti, daha fazla ün kazanmak için bana kasten tuzak kurdu ve sen bana lanet olası adresi vermeyecek misin?" Felix çok öfkeliydi, Minho'ya bağırıyordu.
"Bir şey bilip de bana söylemek istemeyen insanlara ne olacağını biliyor musun?" Minho o kadar sert yutkundu ki tüm vücudu korku ve gerginlikle titriyordu. "Şu anda izlediğin şovu mahvedeceğim. O yüzden şu kahrolası kağıdı ve kalemi al ve adresi yaz. ŞİMDİ!!"Minho, Felix'in ne dediğini anladığı an onu güldürdü. "Benimle aynı diziyi mi izliyorsun?" Kahkaha dürüsttü çünkü bu, Minho'nun beklemediği tek şeydi. Felix'in yüzünde hafif bir şok anı belirdi çünkü söylememesi gereken bir şey söyledi.
"Kahretsin Felix. Senin de izlemeni beklemiyordum. Diziyi benim için mahvetmeni gerçekten istemiyorum. İşte adres." Minho gözyaşlarını sildi, adresi yazdı ve ayrılmaya hazırdı.
"Kardeşine bir şey söylemeye cüret etme. Aksi takdirde hiçbir diziden keyif alamazsınız." Felix onu tehdit etmeye çalıştı ama itibarının artık mahvolduğunu biliyordu. Sadece Minho'nun tek kelime etmemesini umuyordu.
Felix yapbozun ihtiyacı olan son parçasına sahipti.
"Hey Changbin, bu adresteki eve göz kulak olmanı istiyorum." Felix, kendisinden birkaç ay önce serbest bırakılan hapisten arkadaşını aradı. İki ortak noktaları vardı. İkisi de suçlandı ve ikisi de intikam almak istiyordu.
"Ne zaman başlamalıyım?" Changbin diğer hatta güldü.
"Ne kadar erken o kadar iyi, orada yaşayan kişi bugün yeni eve taşınma partisi veriyor, bu yüzden kimin orada olduğunu ve ne zaman ayrıldığını bilmek istiyorum." Felix kesinlikle dedi ve ondan onay beklemeden telefonu kapattı.
Sabah 3'te telefonu bipledi ve yeni bir e-postanın geldiğini bildirdi. Felix oturdu, dizüstü bilgisayarı aldı, açtı ve e-postayı kontrol etti.
Şimdi tam zamanı. Yakında intikam almaya başlayabilirim.
____________________________________________
Felix, Changbin'den Hyunjin'in ne zaman ayrıldığını ve ne zaman geri döndüğünü bildiren e-posta almaya devam etti. Yalnız ya da biriyle. Felix tek başına zaman zaman Hyunjin'i takip ediyor, Hyunjin'in bir şey sezince bakışlarından keyif alıyordu.
Predator avını avlıyordu. Felix, Hyunjin'in etrafında korumalarla görünmeye başladığı zamana kadar bundan çok keyif aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The drug in me is you -Hyunlix
Short Story[Tamamlandı] "Hadi Felix. Lanet kapıyı aç. Bu tavrından ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun." Terapist kapıyı çalmaya ve bağırmaya devam etti. Felix gömleğini indirdi, uyuyormuş gibi görünmesi için parmaklarını saçlarından geçirdi. "Ne istiyorsun Ch...