"Hyunjin, lütfen bana bak." Felix, Hyunjin'in başını kaldırması için nazik sesini kullandı. Gözlerinde yaşlar vardı ve bu onu savunmasız yapıyordu.
"Berbat ettim, Felix. Gerçekten yaptım." Hyunjin itiraf etti, gözyaşları yüzünden aşağı akıyordu.
"Neden psikiyatri koğuşuna kapatıldın, Hyunjin?" Felix sadece basit bir soru sordu ama Hyunjin hiçbir şeyin onun için önemli olmayacağı bir durumdaydı. Sadece gerçeği duymaya ihtiyacı vardı.
"Seni istedim. Sana ihtiyacım vardı." Hyunjin ağladı, yıkılmak üzereydi. "Dokunuşunu özledim. Acıyı, zevki ve şehveti özledim." Hyunjin'in gözleri yere bakmaya çalışıyor.
"Bana ihtiyacın varsa neden yaptığın boku yapıyorsun? Ne zaman bir şansın olsa, neden beni çileden çıkarıyorsun?" Felix oldukça kafası karışmış görünüyordu. "Sana güvendim, seni sevdim Hyunjin." Felix sonunda kabul etti.
"Ama sen bana sahip olmayı hiç istemedin." Hyunjin nefes verdi. "Benden önceki adamları çok kıskandım. Onlara sahiptin, onlar sana aitti, sen onların dünyasıydın."
Felix kıkırdadı, Hyunjin'in böyle bir şeyi isteyeceğini asla düşünmezdi. Ondan önce ona ve ihtiyaçlarına bağlananların çoğunlukla erkekler olduğu, bedeli ne olursa olsun ona hizmet etmeye hazır oldukları doğrudu. Felix onlara sadece acı vermeye devam etti. Sahte zevk.
"Hyunjin, onlar benim oyuncaklarımdı. Kırıldıklarında onları attım ve yeni bir oyuncak buldum." Felix, Hyunjin'in yüzünü kaldırdı ve gözlerinin içine baktı. "Onları kullandım ve attım ama sende farklıydı. Birlikte geçirdiğimiz ilk gece gibi seni kırmaktan, incitmekten korkuyordum. Gerçekten bunu tekrar yaşamak istemiyorum. Kendimi çok umutsuz hissettim. Oradaydın ama değildin." Gözyaşları hâlâ Hyunjin'i çenesini tutan eline damlıyordu.
"Onlarla oynadığın gibi benimle de oynamanı istiyorum." Hyunjin kararlı bir sesle, Felix'in kaşlarını çatmasına neden oldu.
"Bunun iyi bir fikir olduğundan emin değilim, Hyunjin. Seni incitmek istemiyorum." Felix geri adım atmaya çalıştı çünkü Hyunjin'in her zaman saf bir ruh olduğunu hatırladı ve onun oynamayı bitirdikten sonra onun tarafından bir kenara atılan kırık, ruhsuz insanlardan değildi.
"Beni kırmayacaksın ya da incitmeyeceksin. Ben güçlüyüm." Hyunjin onu ikna etmeye çalıştı ama Felix pes etmek istemedi."Haydi, Felix. Senin için bir oyuncak olmama izin ver. En az bir kez, lütfen." Hyunjin, tüm oyuncakları gibi Felix'in önünde diz çöktü.
Felix sıkıca Hyunjin'in saçını tuttu ve başını geriye attı. "Bundan emin misin?" Hyunjin başını sallamaya çalıştı ama tutuşu bu harekete izin vermeyecek kadar güçlüydü. "Kelimelere ihtiyacım var, Hyunjin."
"Eminim Felix."
Felix oyuncağıyla oynamaya başladı, sadece Hyunjin'e işkence etmekle kalmayıp, her bu kadar yaklaştığında gelmesini engellemekle kalmadı, aynı zamanda onu yerinde tutmak için her türden ip, kırbaç ve zincir kullandı.
Yaklaşık on dakika sonra, Hyunjin yatakta yatıyor, ağlıyor ve Felix'e durması için yalvarıyor, sırtı kanıyordu, deliği yırtılmıştı ve kanıyordu çünkü Felix onu hiç hazırlamamıştı ama Hyunjin yine de güvenli kelimeyi kullanmamıştı.
Hyunjin hiç kullanmadı.
Felix'in Hyunjin'in artık dokunuşlarına tepki vermediğini anlaması neredeyse üç saat sürdü, o yataktaydı. Ruhsuz yatıyordu. Vücudunda sadece nefes alan ve çarpan kalbini görülüyordu.
Hyunjin, Felix'in ona tüm gücüyle verdiği acıdan ve zorunlu zevkten uzakta, kafasının içinde saklandı. O yine kumda başkalarıyla oynayan küçük bir çocuktu, ama günün sonunda oynayamayacak kadar kadınsı olduğu için zorbalığa uğradı.
Hyunjin oradaydı, aklının bir köşesinde dizlerini tutuyor, yüksek sesle ağlıyordu ama kimse ona yardım etmeye gelmiyordu. O yapayalnızdı.
Derin düşüncelere gömüldükleri an ani kapı çalmasıyla rahatsız oldular.
"Lee Felix kapıyı aç!"
Bu sinir bozucu kuzeni Seungmin'di, kapıyı açmak için yürümek istedi ama Hyunjin onu durdurdu. "Ben gideceğim."
Hyunjin hızlı bir hareketle kapıyı açtı ve Seungmin, Minho, Chan ile yüz yüze durdu ve arka planda polis vardı.
"İyi misin Hyunjin?" Seungmin ona sordu ve ona her yönden baktı.
"Evet, neden olmayayım?" Başını geriye çevirip Chan'e bakan Seungmin'in yüzünde büyük bir kafa karışıklığı belirdi.
"Felix'in ona zarar vereceğini söylememiş miydin?" Chan ne söyleyeceğinden emin değildi, Felix'e güvenilmemesi gerektiği anlamında bir şeyler kekeledi, çünkü tekrar yapabildiğinde onu incitti, ama Seungmin başka bir şey söyleyemeden onu susturdu ve polise ayrılmalarını söyledi. hizmete artık gerek kalmayacak ve Hyunjin'e baktı.
"Burada kalmak istediğinden emin misin, Hyunjin?" Felix'in dinleyip dinlemediğini görmek için şüpheyle Hyunjin'in omzunun üzerinden baktı ama hiçbir yerde bulunamadı.
"Eminim Seungmin. İlginiz için teşekkür ederim ama ben bir yetişkinim ve Felix'i ziyaret etmek istersem bunu yaparım."
Hyunjin daha fazlasını söylemek istedi ama Minho araya girdi. "Öyleyse neden ağlıyordun? Gözlerin şişmiş ve kırmızı."
Hyunjin kıkırdadı, "Erkek arkadaşlığıma geri dönmek istiyorum ama Felix hayır dedi, ben de yardımcı olacaksa ağlamaya çalıştım, ama senin rahatsızlığın yüzünden asla bilemeyeceğim."
Minho kıkırdadı. "Yani bu, Felix'i parmaklıklar ardına nasıl sokacağınızla ilgili oyunlarınızdan biri, değil mi?"
Hyunjin tek kelime etmedi ve kapıları yüzlerinin önünde kapattı. Birkaç kez kapıyı çalmaya çalıştılar ama kimse onlar için kapıyı açmadı, bu yüzden pes ettiler ve gittiler.
Felix'in beklediği an buydu.
"Dizlerinin üzerine çök, evcil hayvan!" Hyunjin'in hemen arkasında tehditkar bir ses belirdi, Hyunjin hiç tereddüt etmeden dizlerinin üstüne çöktü ve bekledi. "Tekrar bir araya gelmek ister misin?" Felix güldü, "Bu acınası." Kahkaha Hyunjin'in tüylerini ürpertti. "Çok zavallısın, evcil hayvan."
Felix küçük daireler çizerek onun etrafında dolaştı. "Neredeyse 8 yıl beni kilit altında tutmayı başardın ve sonra bir yıl içinde her şeyin normale döneceğini mi düşünüyorsun? Başka biriyle yattığını unuttun mu? Hatta o herifle nişanlandın."
Oda öfkeyle doldu.
"Etrafımda bu zavallı evcil hayvana ihtiyacım olduğunu mu düşünüyorsun? Sen hiçbir işe yaramazsın. sana ihtiyacım yok Bana efendi ya da erkek arkadaş demeyi hak etmiyorsun." Hyunjin'den sessiz hıçkırıklar geldi.
Hyunjin işi batırdığını biliyordu, fazla açgözlüydü. Sahiplenilmek, sadece sevilmek değil, sahip olunmak da istiyordu, ağırlıklı olarak sahip olunmak. "Seni hak etmek için ne yapmalıyım? Sahibim olarak geri dönmen için."
Muhtemelen bu Felix'in beklemediği bir şeydi ama bir düşündü; Tam olarak 2 saniye. "Umarım birkaç haftalık boş bir programın vardır." Felix şeytani bir şekilde güldü ve Hyunjin'in ellerini kelepçeledi, onu ikinci yatak odasına götürüp yatak başlığına kilitledi. "Benim için burada olacaksın. Ne olursa olsun, ne zaman olursa olsun. Hiçbir şey duymak istemiyorum. Soru soran ben olacağım, sen sadece cevap vereceksin." Felix net talimatlar verdi.
"Güvenlik kelimesi nedir?"
Hyunjin biraz şok oldu, "Kırmızı".
Felix gülümsedi ve odadan çıktı, ana ışıkları söndürdü, komodinin üzerinde sadece önümüzdeki birkaç saat içinde sönebilecek loş bir ışık bıraktı.
____________________________________________
Lütfen ciddiye almayınız, bu hikaye hayal ürünüdür.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Bu hikayeyi beğendiyseniz diğer hikayelerime göz atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The drug in me is you -Hyunlix
Short Story[Tamamlandı] "Hadi Felix. Lanet kapıyı aç. Bu tavrından ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun." Terapist kapıyı çalmaya ve bağırmaya devam etti. Felix gömleğini indirdi, uyuyormuş gibi görünmesi için parmaklarını saçlarından geçirdi. "Ne istiyorsun Ch...