След като всички разбрахме оценките си от теста по Английски, решихме да се почерпим в "Реката" след училище.
Вече седяхме на масата и си говорехме.
•Карлос - Няма как да стане по-хубаво. Всички имаме добри оценки, Нанси и Ейдриън са приятели отново, а злото го няма.
•Нанси - "Злото" ?
•Карлос - Шарлот!
•Кейт - Не бързай с изводите.
Шарлот беше влязла току-що през вратата и гледаше всички ни със злобния си студен поглед. Тя се насочи към касата и към продавача.
•Шарлот - Млечен шейк и бургер за вкъщи! И по-бързо, ако обичаш.
- Добре!
•Кейт - Според вас как ли се чувства в момента?
•Ейдриън - Със сигурност не е в добро настроение. Нека да не говорим за нея. Игнорирайте я сякаш я няма тук.
•Карлос - Прав си, братле. Всичко свърши, важното е че всички сме тук и сме щастливи заедно.
- Ето млечният шейк и бургерът. Заповядай! 6.70 моля!
Шарлот извади банкнота и плати.
•Шарлот - Задръж рестото, ще ти трябва.
Шарлот взе своята поръчка и се насочи към вратата, за да излезе, но точно тогава кракът й стъпи на криво и за секунди се озова паднала на земята.
•Нанси - Боже...
За миг се стреснах и станах от масата. Доближих се до Шарлот и й подадох ръка, за да помогна да се изправи.
•Нанси - Добре ли си, ще ти помогна!
Тя ме погледна яростно, след което се изправи от земята.
•Шарлот - Не искам да ми помагаш! Съсипа живота ми. Открадна Ейдриън и ме сломи. Това целеше още от самото начало, нали?
•Нанси - Какво? Разбира се, че не! Винаги съм се радвала за вас.
•Шарлот - Лъжкиня! Ти си едина подла лъжкиня.
Ядосан от думите на Шарлот, Ейдриън стана и дойде при нас.
•Ейдриън - Достатъчно, Шарлот! Върви си! Тук не е мястото, на което да говориш такива гадни думи.
•Шарлот - Точно ти нямаш право да говориш за "гадни думи" защото твоите думи бяха като куршум за мен. Толкова много държах на теб, и все още държа. А ти избра нея, вместо мен.
•Ейдриън - Винаги ще избера нея пред всеки друг! Тя е моя сестра!
Шарлот започна да се смее.
•Ейдриън - Нещо смешно ли казах?
•Шарлот - Тя ти е сестра? Хахах... Ако разбереш какво е писала в дневника си, няма да говориш така за нея.
За секунди краката ми изтръпнаха и бях толкова уплашена. Ами ако тя каже тайната ми?
•Ейдриън - Не ме интересува какво пише в тъпия дневник. И никога няма да ме интересува. Каквото и да пише, никога, за нищо на света не бих изоставил Нанси. Ясно? Разкарай се оттук и повече не ми се мяркай пред очите.
•Шарлот - Ще си платиш както ти, така и Нанси!
Шарлот си тръгна ядосана от "Реката" Ейдриън и аз се върнахме на масата при останалите.
•Карлос - Толкова е злобна... Защо въобще се опита да й помогнеш? Тя се опита да те отдели от най-добрият ти приятел.
•Ейдриън - Нанси има голямо сърце! Точно това я прави различна от останалите.
•Кейт - По дяволите, настроението ми се скапа...
•Нанси - Всичко е наред! Не трябва да се влияем и да мислим за това. Тук сме да се почерпим за добрите оценки, забравихте ли?
•Ейдриън - Точно така! Наздраве!
Всички вдигнаха наздравица с млечните си шейкове.
YOU ARE READING
СЛЕД ТЕБ
Romance💜 ВСЯКА НЕДЕЛЯ - НОВА ГЛАВА . 💜 Разказът проследява живота на тийнейджърката Нанси, който е принудена да крие своята голяма тайна. Животът й тотално се преобръща, след като се влюбва в най-добрия си приятел Ейдриън, който от друга страна е във вр...