Рожденият ден на Ейдриън беше един от най-трудните дни в живота ми.
Трябваше да предам моя най-добър приятел, заради моята тайна.
Шарлот беше причината да се забъркам в тази каша... или може би причината бях аз, понеже мислех дневника за мой приятел.
Кой въобще води дневник в днешно време?
И докато Шарлот беше заета да организира парти изненада за Ейдриън и да съсипва живота ми, аз седях в училищния двор и се чудех какво да кажа довечера на Ейдриън. Щях да съсипа рождения му ден и да затворя страницата на едно дългогодишно приятелство.
•Карлос - Хей, за какво си мислиш?
•Нанси - Карлос? Здравей!
•Карлос- Как си? Днес не беше много разговорлива в училище.
•Нанси - Семейни проблеми.
•Карлос - Разбирам, всеки ги има. Е, ще отидеш ли довечера на партито на Ейдриън?
•Нанси - Ами... да, така мисля!
•Карлос - Чудесно! Значи ще се видим там?
•Нанси - Непременно! Ам... също така исках да поговорим за вчера, аз...
•Карлос - Няма нужда да обясняваш. Беше страхотно. До довечера!
Той се усмихна сладко и си тръгна.
•Нанси - Поне един човек ме харесва в това училище...• • • • •
Шарлот организираше партито за Ейдриън в "Реката"
•Шарлот - Не там, смотаняци! Балоните искам да са по средата. И преместете масите, за да има повече място. Ужас!
Кейт - приятелката на Шарлот, дойде в "Реката"
•Кейт - Хей, как върви подготовката?
•Шарлот - Ужасно! До началото на партито има още 5 часа, а нищо не е направено като хората.
•Кейт - Ако искаш ще ти помогна!
•Шарлот - Да, би било супер. Благодаря!
При тях се присъедини и сестра ми Бети. Само ако знаеше, че всъщност Шарлот я използва и ме наранява, щеше да я убие.
•Бети - Какво става, момичета?
•Шарлот - Супер и ти си тук! Моля те, помогни ни, за да свършим по-бързо.
•Бети - Няма проблем, ще помогна!
•Кейт - Боже, Ейдриън идва!
•Шарлот - Какво? Не! Ще види изненадата. Направете нещо, мен не трябва да ме вижда.
•Кейт - Аз ще се заема!
Кейт излезе отвън, за да спре Ейдриън да влезе.
•Кейт - Хей, виждал ли си Шарлот?
•Ейдриън - Беше в училище. Каза, че има работа по един проект. Защо ти е?
•Кейт - Ами... всъщност исках да ме закара до нас с колата си, защото трябва да си взема... ам... чантата. Да!
•Ейдриън - Обади й се!
•Кейт - Да, добра идея! Хей, ти ще ме закараш ли?
•Ейдриън - С удоволствие, но...
•Кейт - Чудесно! Ще се возя отпред!
Кейт се качи в колата, Ейдриън също. Двамата се махнаха от "Реката"
•Шарлот - Размина ни се!
•Бети - Да!
По пътя, Ейдриън усещи, че Кейт е намислила нещо и затова започна да разговаря с нея.
•Ейдриън - Странно е!
•Кейт - Кое?
•Ейдриън - Да си забравиш чантата. Знам, че без нея не би излязла никъде.
•Кейт - Хах. Ами... случва се, какво да ти кажа. Забравих я просто.
•Ейдриън - Кога я забрави? Преди да дойдеш да помагаш на Шарлот, или след.
•Кейт - Преди! Чакай, какво???
•Ейдриън - Знаех си, хах.
•Кейт - Хей, ти ме измами!
•Ейдриън - Ще го преживееш. Значи Шарлот организира изненада? Супер!
•Кейт - Моля те, не се издавай. Ако разбере, че съм ти казала, ще ме убие.
•Ейдриън - Спокойно, ще се преструвам, че нищо не съм чул. Добър актьор съм!
•Кейт - Радвам се!
ESTÁS LEYENDO
СЛЕД ТЕБ
Romance💜 ВСЯКА НЕДЕЛЯ - НОВА ГЛАВА . 💜 Разказът проследява живота на тийнейджърката Нанси, който е принудена да крие своята голяма тайна. Животът й тотално се преобръща, след като се влюбва в най-добрия си приятел Ейдриън, който от друга страна е във вр...