1. Bölüm= Geçmiş

361 9 13
                                    

Merhaba kitabın ilk bölümünde sizi sıkmak istemem. Bol bol yorum ve beğeni gelirse devam edeceğim. İlk kitabımız hayırlı olsun. Sizi çok seviyorum.

🔥

Sabah alarm sesiyle kalktım. Tam 5 defa alarmı erteledim. Sabahları erken kalkmayı hiç sevmiyordum. Ama okula gitmem gerekiyordu. Yarın abim gelicekti ama geri gidicekti. Ailem olarak tek abim kaldı. Annemi babamı küçükken trafik kazasında kaybettik. Sonra ikimiz birbirimize sığındık. Çok kötü zamanlar geçirdik. O yüzden abim benim her şeyimdi. Babamın küçük bir bir şirketi vardı. Abim bu yüzden beni yalnız bırakmamak için bazen gidip gelmek zorunda kalıyordu. Bende burda okulumu tamamlıcak ve abimin yayına gidicektim.

Ben Bursa'da yaşıyorum. Abim İstanbul da. Oraya gitmeyi istemiyorum ama abim orayı çok sevdiğini söyledi. Bu senem sondu. İşletme bölümü okuyorum. İstanbul'a da yardım etmem için çağırdı abim. Ama ben burda hem çalışıp hem okuyordum. Abimden para istemiyordum. Abim Koray Yaman . Ben ise Asel yaman.

Sonunda kalkmayı başardım. Gün içinde çok yoruluyordum. Hem okumak hem çalışmak yoruyordu. Abime yük olmak istemiyordum. Bu yüzden para istemiyordum ama ben istemesem de o arada atıyordu. Hemen telefonu elime aldım Emir 7 sefer aramış mesajlar atmıştı. İdil de 2 sefer aramıştı. Emir benim en yakın arkadaşlarımdandı. İdil ve Özge gibi. Emir kafa dengi bir çocuk espri yapar bizi güldürürdü. Enerjisi hiç bitmezdi. Emir'in mesajlarını açtım.

'Nerdesin kızım'

'Niye açmıyorsun'

'Uyanamadın dimi'

'Geliyorum ben'

'Cevap versene heyyy'

'Ne var ya'

'Sabah sabah kafamı şişirdin'

'Nereye geliyorsun sen, gelde kafanı kırayım'

'Bi salmadın zaten'

'Günayyydınnn'

'Uyandın mı çen'


'Gün daha aymadı Emir' Sabah sabah
kafamı buluyon benle yaa'

'Lan öğlen oldu . Ne sabahı kalk hadi
aşağı in ben geldim.'

'Valla hiç söylenme geç kalıcaz.'

'Tm ama okulda kafanı şişircem senin
pişman olucağın şeyler yapma.'

'Ayn ondan canım hadi hadi in'

Emir sürekli beni erken kaldırmaya çalışıyordu. Alarmı da ben habersiz 1 saat öncesine almıştı. Okulda çok fena yapıcaktım onu. O da bunu bildiğine rağmen bırakmıyordu bunu. Yataktan kalkıp dolaba yöneldim. Çok süslü giyinmezdim. Genellikle siyah vardı. Bide beyaz giyiyordum. Yani bende gri yok. Ya siyahım ya da beyaz. Hayatta hep böyleyimdir. Düşünmeden hareket ederdim. Bugün hava sıcaktı.

OYUN İÇİNDE AŞK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin