Selamm bölümleri bu kadar hızlı atmayı bende beklemiyordum.Bi daha ki bölüm ne olcak derseniz bende bilmiyorum.
Oylamayı unutmayın.
🔥
"Ne kızı hani?" dedi abim. Masum abim. Emir'le hala koşuşturuyorduk. Benim konuşmama izin vermiyordu.
"Bir durun artık" dedi Abim. Emir'in kolundan tutup masaya oturtturdu.
"Lan sen hayırdır kimin evinde kimin kız kardeşini kovalıyorsun?" dedi Abim. Ben hala gülmeye devam ediyordum. "Hadi yemek yiyelim. Sonra seni bu kadar güldüren ne ona bakalım." dedi abim.Birlikte masaya oturduk. Abim hep kolay yemek yapmayı seçerdi. Bu sefer ise tavuk yapmıştı. Fırında tavuk. Bide yanına pilav. Tabakları doldurdum. Ve yemeye başladık.
Yemekler bittiğinde sofrayı hep beraber topladık. Sonra çay suyu koydum. Abim ve Emir içerideydi. Bende yanlarına gittim. Aralarında gerginlik vardı.
" Ohoo siz başladınız yine. Naz mı yapıyorsunuz birbirinize." dedim. Sonra gidip ortalarına oturdum.
"Yoo ben sadece oturuyordum. Yorulmuşum." dedi. Kerem'i döverken yorulmuştu. Aklıma o geldiğinde yüzüm asıldı. Sonra "Eee anlat bakalım neye gülüyordun da bu gevşek seni kovalıyordu." dedi. Emir'le aynı anda birbirimize baktık. Güldüm.
" Hiiiç abicim ojem bitti ondan istedim." dedim gülerek.
" Aseel" dedi Emir. "Başlama yine, pişman etme anlattığıma." dedi Emir.
Bende aralarından kalkıp abimin diğer yanına oturdum. Emir'e sinsi bakışlar atıyordum. Abime anlatmaya başladım.
Anlattığımda" Ooo" dedi abim. Emir bana kızmıştı. "Çok kötü düşmüşsün Asel'in eline" dedi.
"Ben anlatmazdım da, bugün kötüydü. Dedim ki anılarımı anlatayım güler belki. Güldü de." dedi Emir. "Ama öyle olsun Asel. Sende benim elime düşersin." dedi. Emir.
Aklıma tekrar o anlar geldi yüzüm yine düştü. " Asel anlatmak ister misin bugün olanları o piç sana ne dedi." dedi Abim. İlk başta anlatmak istemedim. Emir anlatıcaktı ama o yerine ben anlatmak istedim.
Abime olanları anlattım. O da şaşırmıştı."Bu zamana kadar nerdeymiş?"dedi abim.
"Geldiği her anda dövdün ya." dedim.
"Gerçi o da doğru. Peki pişman mısın?" dedi abim. Emir sessizce bizi izliyordu. Kafamı iki yana salladım. Pişman değildim. Hem yakın arkadaşımdan kurtulmuşum.
Mutfağa gittim.Çay suyu kaynamıştı. Çay bardaklarını hazırlamıştım. İçer götürdüm "Ojeli kalk demliği getir." dedim Emir'e. Kalktı. Mutfağa gitti. Bende peşinden gittim. "Çok kızmadın dimi." dedim. Bana döndü yakınlaştı.
"Böyle yapıcağını tahmin etmiştim." dedi burnumu dokunarak. Güldü. Demliği alıp içeri geçtik. Abim içerde oturuyordu.