7. Bölüm = Karşılaşma

46 7 0
                                    

Selammm.

Yeni bölüm geldi.

Yazarken sarıyor. Hemen yazıyorum.

Okurken sarıyor mu?

Sizi seviyorum.

Oylamayı unutmayın.

🔥


Uçak 45 dk sürdü. Burcu ile aynı anda indik. Sonra vedalaştık. Instagram hesabımı da istemişti. Takipleştik. Sonra etrafıma baktım. Abimi aradı gözlerim. Sonra arkamdan biri sarıldı. Abimdi. Hoşbulduk İstanbul.

"Kimler gelmiş ." dedi abim. Elimden tutup kendi etrafımda döndürdü. Güldüm.

"Ya bir dur başım döndü." dedim durdurdu.

"Bütün Türkiye bile bunu bekliyordu. Senin gelmeni." dedi abim.

"Tabi canım. Nerde bu Asel diyorlardır." dedim.

"Hadi gidelim artık. Evi görmen lazım. Çok büyük." dedi abim.

"Gerçekten mi? O zaman şirketi büyüttün." dedim.

"Tabi artık yakışıklı karizmatik başarılı bir iş adamıyım. Sende onun kız kardeşi. Böyle bir adamın kız kardeşi olmak nasıl bir duygu?" dedi. Yüksek sesle güldüm. O da güldü.

"Bide şey desene 'Bize yeni düşmanlar lazım eskileri hayranımız oldu.'" dedim gülerek. Saçları savurdum. "Sen ne ara bu kadar egolu oldun?" dedim. Burnuna dokundum.

"Doğruyu konuşuyoruz ego diyolar." dedi abim. "Hadi bakalım bin arabaya." dedi. Arabaya yürüdük. Bindik. Eve gidiyorduk. Bu zamana kadar o evde tek başınaydı.

Bazen nankör olduğumu düşünüyorum. Çünkü abimin hayatı da benim yüzümden bok oldu. Bana bakmak için şirkete sahip çıktı. Bana da sahip çıktı. Şimdi ise ben onu suçluyordum. Ben istediğim mesleği okumadım diye. Ama bunu ona hiç söylemedim.

"Asel ne düşünüyorsun güzelim. İnşallah ben yokken sevgili felan yapmamışsındır?" dedi abim.

"Yo sen bana yapamazsın demedin. O yüzden karışma aşk hayatıma." dedim.

"Aşk hayatı mı? Daha küçücüksün ne aşkı?" dedi abim.

"Küçücük felan değilim. 22 yaşındayım ben. Ne konuşuyorsun?" dedim gülerek.

"O sevgilini alır bacaklarını kırarım. Etini köpeklere yediririm." dedi abim.

"Ay Allah'ım ya o zaman Kerem'in özelliği neydi?" dedim.

"Onun adını ağzına alma. Zaten niye öldürmedim bilmiyorum. Orası muamma. Bak yine sinirlendirdin beni." dedi abim.

"Tamam bişey demedim." dedim ağzımı fermuar yaparak. Yola devam ettik.

Bir süre sonra arabayı durdurdu. Baktım etrafa çok ev yoktu. Villanın önümde durduk. Abim inş kötü işlere bulaşmamışsındır dedim içimden. Arabadan indi.

"Beğendin mi?" dedi kapımı açarken.

"Hıhı çok güzel." dedim. Arabadan indim. Eve doğru yürüdüm. Peşimden geldin. Anaktarı bana uzattı.

"Ben bu eve hiç girmedim. Yani senin için aldım. O yüzden sen aç." dedi abim.
Anaktarı elinden aldım. Kapıyı açtım.
İçeri girdim. 2 katlıydı ev. Biraz gezdim evde. Oturma odasına gittim durdum. Büyüktü.

OYUN İÇİNDE AŞK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin