Selammmmmm.
Yeni bölüm geldiiiii.
Yolun geri kalanını susarak geçirdim. Yolu gösterdim. Evin önünde durdu.
"Hangi şehir diye sormuyorum. Ama İstanbul'a gelirsen yanıma uğra. Bu kadar güzel kızı kaçırmak istemem." dedi. Kartını uzattı. Kahkaha attım. Arabadan indim kartı almamıştım.Bugün zaten zorla buluştuk. Daha fazlasına gerek yok.
🔥
2 hafta sonra
Yarın mezun oluyordum. Bugün son günümüzdü. Yine alarm acıktı. 5-6 kez
erteledim. En sonunda kendimi ikna edip yataktan kalktım. Telefonu elime aldım. Emir mesaj atmıştı. Okul zamanları hep geliyordu. Hafta sonu ise dışarı çıkıyorduk. Yunus'la da 2 kez buluşmuştuk.Bana arkadaşı gibi davranıyordu. Kerem'le hala konuşmuyordu. Onları barıştırmam gerekiyordu. En azından vicdanım rahat olsaydı. Hemen Emir'in mesajını okudum.
Günaydın.
Kocaman kız oldun hala
uyanamadın mı?Sensin kocaman.
Hayırdır bugün gelmedin.
Normalde dibimde biterdin.
Moralim bozuk senin yüzünden
Aaa ben ne yaptım sabah sabah.
Son günlerimiz sen hala uyuyosun.
Bu yüzden mi? Kalktım işte.
Daha yeni kalktın.
Üstünü giy hadi biraz gezelim.
Tamam.
Yazıp yataktan kalktım. Hemen dolabın önüne geçtim. Yarın için mezuniyet kıyafetlerim hazırdı. Yarın tören vardı. Törene katılacaktım ama sonra yapılan tatile katılmayacaktım. 3 günlük Alaçatı'ya gidicektiler. Hemen üstümü giyindim.
Aşağı indim. Bugün çanta götürmeyecektim. Okula gitmesem de bir şey olmazdı. Bitmişti çünkü. Abimi aradım. Açmadı. Müsait olduğunda geri arardı. Evden çıktım. Her zaman ki gibi Emir vardı. Emir beni hiç rahat bırakmıyordu. Ne olursa olsun yanımdan ayrılmıyordu. Beni gördüğünde hemen yaklaştı. Baştan aşağı beni süzdü. Sonra.