Selammm
Yeni bölüm daha.
"İlgilendirir. Şimdi Burcu uyanmıştır yanına git. Giyecek bir şeyler versin sana. Karakola gitmemiz gerekiyor dünkü olay için. Ondan önce." dedi Bartu. Çekmeceye yürüdü. Elinde ilaçla geldi." Ağrı kesici bunu iç " dedi Bartu. Su getirerek.
Elinden alıp ilacı içtim. Dediği gibi aşağı indim. Burcu salonda oturuyordu. Beni gördüğünde bana koşup sarıldı. Bende sarıldım. Gözlerimden yaşlar çoktan akmaya başladı. Sonra ayrıldı.
"Şşşhh yapma kendine bunu." dedi Burcu göz yaşımı silerken. Kapı sesi geldi.
"Burcu kıyafet ver Asel'e. Çıkmamız gerekiyor." dedi Bartu. Burcu da kafasını salladı. Beni odasına götürdü.
"Süslü bir şeyler verme." dedim.
"Tamam." dedi Burcu. Dolaptan siyah crop altına da bol kot pantolon verdi. Üstüne de siyah hırka verdi. Odadan çıktı. 5 dakikada giyindim. Odadan çıktım salona geçtim. Oradaydı.
"Hazırsan çıkalım." dedi Bartu yanıma gelirken. Kafamı salladım. "Anlıyorum ama şuan çok sakinsin. Korkuyorum." dedi Bartu.
Onu daha fazla dinlemedim. Dışarı yürüdüm. Dışarı çıktığımda derin nefesler alıp verdim. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Yanıma geldi.
"Abim ölmedi dimi. Dün eve gitmedim ki ben burda uyumuşum." dedim gülümseyerek. Kendimi inandırmaya çalışıyordum.
"Biliyorum. Anlıyorum seni." dedi yüzümü iki elinin arasına aldı. Alnını alnıma yasladı.
"Anlayamazsın." dedim. "Benim kimsem kalmadı. Ben tek kaldım." dedim. Daha fazla tutamadım gözyaşımı. Gözlerimi kapattım.
"Hayır tek değilsin. Burcu var ben varım." dedi Bartu. Sesli güldüm.
"Bartu ben çocuk değilim. Beni kandırmaya çalışma." dedim. Beraber arabaya bindik. Yol boyunca ikimizde sessizdik.
Karakolun önünde durdu. Arabadan indik. Karakola doğru yürüdük. İfade vermek için polisin yanına gittik. Polis tek kalmamı istedi. Bartu gitti.
"Asel Hanım dün gece neredeydiniz?" dedi polis.
"Dün gece arkadaşıma gittim. Ordaydım. Saat geç olunca eve gittim. Lavaboya girince." durakladım yutkundum. "Önümdeydi." dedim. Gözlerimi kapattım.
"Tamam." dedi polis.
"Abim intihar etmez. O böyle bir şey yapmaz." dedim ayağa kalktım. Polisin yanına gittim. "Nolur inanın abim intihar etmez. Biri yapmıştır." dedim.
"Farkındayım ama hiçbir delil yok. Bazı boğuşma izleri var. Bedeninde çizikler de vardı. Önce ölmüş sonra asılmış. Bunu biliyorum ama yapılacak bir şey yok. İntihar olarak kapatılıyor dosya." dedi polis.
"Hayır bulmanız gerekiyor. Onlar nerde onlara da söyleyeyim. İnanırlar bana dimi. Ben söyleyeyim neredeler." dedim. Cevap vermedi. Etraf polis doluydu.
Birini durdurdum. "Benim abim intihar etmedi öldürüldü. İnanın lütfen." dedim. Bişey demedi gitti. Bir kişiyi daha durdurdum." Abimi öldürdüler ." dedim. O da dinlemedi. Sonra bağırdım. "Abimi öldürdüler. Abim intihar etmedi." dedim.
Yere oturdum. Duvara yaslandım. Dizlerimi kendime çektim. 'Abim ölmedi' diye sayılıyordum. Bartu yanıma geldi. Elimi tutup ayağa kaldırdı. Sonra sarıldı.