Selammm yeni bölümm.
Oy kullanmayı unutmayın.
❤️.
🔥
"Noldu Asel bişey mi oldu?" dedi. Ben ne diceğimi bilmiyordum. Sonra tekrar baktım. Hala ordaydı. Abim benim baktığımı görünce arkasına döndü ve gördü. Kaşları çatılmıştı. İyi bok yemiştim.
Abim onlara doğru yürümeye başladı. Abimi engellemeye çalıştım ama hızlı yürüyordu. "Abi! " diye bağırdım. Peşinden koşuyordum. Yunus ve Kerem beni duyduklarında bana dönmüştü. Abimi çok geç görmüştü. Tam o sırada abim Kerem'in suratına yumruk attı. Kerem yere düştü. O kadar sert yumruk attı ki elmacık kemiği kırılmıştır. Kerem'i ayağa kaldırdı. Bidaha vurdu. Kerem karşılık veremiyordu.
Çünkü abimin karşısına çıkmamayı öğrenememişti. Ben nefes almayı unutmuştum. " Abi!" diye bağırdım. Abimin kolundan tuttum. Gözümden yaşlar geliyordu. " Yapma dur. Nolur yapma."dedim ağlayarak.
Herkes etrafa doluşmuştu. Ben ağlamaktan nefes alamıyordum. Hala abim Kerem'i dövüyordu. Beni hiç bir şekilde ayıramıyordum. Gücüm yetmedi. Yere düştüm. Yunus ve Emir ayırmaya çalışıyordu. Ama onlar da ayıramamıştı. " Yeterrrr!!" diye bağırdım tüm gücümle. Abim bu sefer durmuştu. Beni unutmuştu. Hemen yanıma geldi. Yere çöktü. Sarıldı.
"Özür dilerim. Özür dilerim. Bişey yok tamam ben burdayım. Ağlama." dedi. Sonra yüzümü iki avucuna aldı. Ona 'ne yaptın' der gibi baktım.
Sonra arkasında Kerem'i gördüm. Ayakta durmakta zorlanıyordu. Bizi gördü. Yanımıza geliyordu. Yürek mi yemişti bu salak. Abim onu gördüğünde tekrar döverdi. 5 metreden fazla yakınlaşmasına asla izin vermezdi ama o durmuyordu. Kaşlarımı çatıp ona baktım. Sonra durdu.
"Asel iyi misin" dedi Kerem. Abim onun sesini duyar duymaz ayağa kalkmaya çalıştı. Kolundan tuttum.
" Nolur sakin ol abi lütfen." dedim. Yanaklarımdaki yaşları sildi. Herkes bize bakıyordu.
" Tamam ama söz veremem. Ben dövüyorum o geliyor. Demekki seviyor dayak yemeyi." dedi. Bende anlamıyordum neden zorladığını. Yaşandı bitti tekrar niye geldi hayatıma. Neden olucak içine sıçmak için. Yeterince sıçmamış gibii. Emir bana doğru geldi. Ellerimi tutup kaldırdı.
"Böyle olmaz ama bana anlatmıyorsun. Anlatman lazım. Abin dövdüyse haklıdır. Ona göre bende döverdim." dedi gülerek. "Hadi ama asma suratını. Bu sefer ben döverim." dedi alayla Kerem'i göstererek. Gülümsedim.
" Sen kim oluyorsun da dövüyorsun lan beni." dedi Kerem. Emir cevap vericekti ki ben verdim.
" Sen kim oluyorsun da hala karşımda durucak kadar cesur olabiliyorsun?" dedim. Emir omzumu tuttu. Abim Emir'in eline vurdu.
" Diğer gözünü morartmadan git burdan." dedi Abim.
" Özür dilerim Asel." dedi. Yunus Kerem'in yanında durdu. Hala onun yanında olmasını hazmedemedim.
Onlara doğru birkaç adım attım. Aramızda 1 metre vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN İÇİNDE AŞK (+18)
Roman d'amourSizi çok seviyorum ilk kitabım oylamayı unutmayın ❤️