-TANITIM- GİRİŞ

160 78 62
                                    

Herkese merhaba öncellikle umarım açıklama kısmını okumuşsunuzdur yoksa anlatılan sahte gerçekler biraz yapmacık gelebilir.... haydi o zaman ileri sayfalarda korku dolu gizemler'i ortaya çıkarmaya ne dersiniz...?

bir çok kişi merak ediyordu; victor jenkıns karşısına çıktıktan sonra ne olacaktı? evet lanet olsun ki! lona evans'ın taze kanını diğer canlılara harap edecek değildi. şaht damarın'dan jiletle ince bi çizgi geçmesiyle lona; çığlık atmaya başladı. Sesini duyan kimse yoktu koca orman'da kuşlar,yılanlar,böcekler bile!

lona evans; Ne yaptığını sanıyorsun senı vahşi hayvan aklını yıtırmiş olmalısın! diyerek mırıldandı.

victor jenkıns; sesini kesmelisin ucube! nedense kulaklarım'a sinek vızıltısı gibi geliyorsun.

lona evans;  ahahah yaptıkların farkında mısın? yoksa sarımsak özlü meşrubatımdan bi yudum mu almak istiyorsun! dedi acı çekişen ifadeyle.

herkes bildiği üzere bi wampirin nefret ettiği şeylerden birisi'de sarımsak ölüme kadar götürecek derecede.

victor jenkıns; konuşmaya devam edecek misisn yoksa riki jakso'nun tatlı canavarlarına yem mi olmak istiyor musun? lona! 

*lona sessizce mırıldanarak: intikam alacağım senden victor! bu kadar kolay kurtulamazsın dedi. 

lona kanını tam emiyordu kı! 

DR. DARİAN WORKER  kapıdan içeri girmişti. victor wampir olduğu az daha öğreniyor ve eskiden mahsur kaldığı cehheneme bir daha dönmek istemiyordu..


                                                                                                 ................. 

𝐒𝐎𝐋𝐈𝐓𝐔𝐃𝐄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin