Ve Percy Martin gelmesiyle birlikte Edwin Morris gitmişti!
Percy Martin; Hey! nereye gidiyorsun dostum?
Edwin Morris; Gitmem gerekiyor dostum Tschüsss!
Lona Evans; Ah Percy boşver şu aptal'ı naparsa yapsın.
Percy Martin kocaman gözlükleriyle şaşkın şakın bakıyordu.
Marry Esvilla; Hey! Percy buradasın değil mi ?
Lona Evans; PERCY! gene lanet olası vızıltılarını düşünmüyorsun öyle değil mi ?
Percy Martin; Lona hemen benimle gel. Diyerek kolundan hızla götürmesiyle Marry'ın ağız'ı açık kaldı.
Marry Esvilla; Hey! insan bi görüşürüz der. diyerek surat asmaya başladı
Her neyse lanet olsun ki! Percy'in aklına birşeyler gelmişti.
Lona; PERCY! tanrı aşkına neler oluyor ?
Percy; Lona bi gizemi buldum acilen metro'ya yetişmemiz lazım!
Ahahah lanet olsun ki o metro'ya binmem ben Percy!
Percy; Bir dakika neden binemiyorsun Lona ? merak etme tatlı arılarımın olmadığı yere gidiyoruz.
Lona; Percy bundan 6 sene önce başıma felaket geldi hala unutamıyorum tanrı aşkına binmeyelim.
Percy Martin; Ne demek istiyorsun lona?
Lona, gözyaşlarını zor tutuyordu...
Her neyse metroda'ki felaket'i anlatma zamanı gelmişti..
Bundan 6 yıl önce lona tatlı bi velettim percy, Ailem beni sevmese'de her gün şiddet uygulasa'da dayanmaya çalıştım 12/12/2012 saat 16.45 civarıydı. Lanet olsun o gün'e aile kavgalarımız artmaya başladı. O gün babam annem'e vuruşunu hala unutamıyorum diyerek ağlayan yüzle sırıtmaya başladı. Percy o gün annem evi terk etmişti. Babam'da alkol,kumar,nargile ve uyuşturucu herşey var sürekli annemin aylar, yıllarca kazandığı paraları çalar! ve başka sürtüklerle yerdi. Annem sadık birisi olmasın'a rağmen o gün dayanamadı çekip gitti ağlayarak. Eh bende ufacık çocuğum yanlış kişinin yanında kaldım percy o gün resmen alçalık insan'ın yanında kaldım. Her neyse annem'in gidişinden 9 ay 17 gün geçti. Babam yeni biriyle nişanlandı şimdilik çok iyi davranıyor. Bi süreden sonra beni o kadın istemedi babam ise annem'e duymadığı o saygıyı o kadın'a davranarak reddetiler. Azda olsa büyümüştüm. Annem'in bana senelerce önce verdiği 10 dolar vardı ve bide altın kolyesi... 10 dolarım'la metro'ya bindim istanbul'a evet istanbul'a annem'in yanına gittim. Kahretsin o gün keşke gitmeseydim istanbul'a ben ve bi lanet olsun bi aile vardı. Onlara güveniyordum. Bana sandivinç uzattılar açtım aldım salak aklım yüzüne! içinde bayıltacak bi ilaç damlatmışlar eh ben bunu epey geç ögrendim.
Sandivinç'i yememle bayılmıştım. O gün tecavüz'e uğradım. Tren durmuş etrafta polisler. insanlar doluydu. Gözümü açtım üstüm başım kan kiyafetlerim yırtık ve o güvendiğim aile yoktu...
Her neyse Percy daha fazla anlatmak istemiyorum tanrı aşkın'a lütfen binmeyelim.
Percy Martin; Özür dilerim sana binlerce kez! diyerek sert bi yutkundu.
Şimdilik bu kadar vote ve yorum unutmayın teşekkürler! (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐎𝐋𝐈𝐓𝐔𝐃𝐄
Actionherkese merhaba... biraz kendimden bahsedip kitap'ı size sunacağım. Haydi o zaman başlayalım! ben CANSU ALYAZ yazar olmak isteyen biriyim 2000'li yıllarda doğdum :) öyleyse kitabımdan bahsedebilirim artık.. korku,aksiyon, gerilim dolu olan bu kitabı...