.

55 28 23
                                    

Lona Evans ve Percy Martin tanışmasında kalmıştık evet! 

Lona ve Percy kaçtıktan sonra orman'da neler oluyordu? 

Ah lanet olsun diye mırıldanmaya başladı martin. 

Percy Martin; Lona! sessiz ol vahşi yaratık sesleri geliyor.

Lona Evans; ah tanrım Vector Jenkıns bitti şimdi yaramaz canavarlarına mı takıldık. Kahretsin! 

Percy Martin; Lona biraz sessiz olmaya ne dersin? buyur iç sakinleşmen lazım yoksa yem olacağız. 

Lona Evans; peki Percy haklı olabilirsin. Ama sinirimi bu su geçreceğinden pek emin değilim. 

Percy, gülümseyen bi bakış'la 

'Ah Lona hiç akıllanmıyorsun arı'larım bile bu kadar huysuz değil' diyerek mırıldandı 

Tanrım! o da nedir! 

Vahşi bi yaratık taze insan kanı'nı emmişti çığlık sesleri çok acı vericiydi adeta..

Percy Martin; Lona buradan gidip kanıt elde etmeye ne dersin?

Lona Evans; bu soru mu ? koş canını kurtar Victor bitti bu başladı çekemem.

Lona ve Martin koşarak gittikten sonra hiç birşey olmamış gibi davranması gerekiyordu... Victor'ün oyunu olması lazımdı bu! başka kimin ilgisini çekebilir ki ? her neyse... 

bugün Percy ve Lona'nın okul günüydü ikiside inek ögrenci diyebilirim açıkcası....

Percy Martin; Hey lona! bugün sakinsindir umarım... en sevdiğin ders olan matematik var diyerek sırıttı. 

Lona Evans; Percy espirilerini kendine sakla komik değil. 

Marry Esvilla; Aa merhaba Lona! bugün nasılsın? 

Lona Evans; Ah marry sadece sen eksiktin şuan resmen diyerek mırıldandı... 

Marry Esvilla; Hney lona iyi misin? kafan başka yerlerde sanırım.

Lona Evans; Ah pardon dalmışım :) Her zaman ki gibi iyiyim de sende'ki bu enerji nereden geliyor?

Percy Martin ; Bölüyorum sohbetinizi ama sınıf'a geçiyorum ben yoksa damarlarım don tutacak adeta! 

Lona evans; ah peki arı kralı şimdi kahretsin ki o sınıfına gidebilirsin. Marry sende anlat bakalım tatlı sevincini . 

Marry Esvilla; Ah Lona ilk baştan beri hoşlandığım çocuk bi kafetertayada benimle buluşmak istiyor daha ne olabilir? 

Lona Evans; Her zaman ki gibisin tahmin etmeliydim tanrı'nın hangi kulun'a bağlandın gene? 

Marry Esvilla; Edwin Morris! 

Lona Evans; Hmm  ilk defa duyuyorum adını tanıyamadım.

Edwin Morris; Hey kızlar orada benim adım geçti sanırım biraz kulak misafiri oldum lakin birşey olmaz sanırsm.

Marry Esvilla; Ah arkadaşım adını merak etti onu söylüyordum sanırım o ve herkes duydu...

Edwin Morris; Saçmalama kızım sadece ben duydum. Ama bu tatlı arkadaşının adı nedir? 

Lona Evans; Tatlı derken? fazla mı samimisin nereden geliyor ki bu özgüven tanrım. 

Edwin Morris; Anladım. Pek tatlı birisi değilsin...

Lona Evans; Lanet olsun! nereden bildin kenini yakışıklı sanan ayı.

Edwin Morris; Tamam tamam. birşey demedim say bu kadar sinirli olacağını düşünemedim. minik cadı 

Lona aşırı sinirleniyordu bu gidişte Edwini boğazlayacaktı.ta ki Percy gelene kadar!




yeni bölüm geliyorrrr

OY VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ HEMEN DÜŞÜNCENİ PAYLAŞMAYA NE DERSİİN??

𝐒𝐎𝐋𝐈𝐓𝐔𝐃𝐄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin