"A világ legismertebb és legnépszerűbb nyelve a zene." – PSYA tárgyalás után EunKyung kimerülten ballagott ki a tárgyalóteremből, nem is foglalkozott azzal, hogy rengeteg újságíró próbált kiszedni belőle információt. Eléggé hosszú volt a tárgyalás, a következő dátumot is kitűzték, amikor már tanúkat is idézhettek be. Ez alkalommal igazából csak az alapokat fektették le, hogy mi hogyan van, mintha ez nem lett volna leírva a bíró előtti A4-es méretű lapra. Lényegében mindkét ügyvéd elmondhatta a nyitóbeszédét, majd a bírók elvonultak azzal, hogy legközelebb folytatják.
– Menjünk, aztán együnk egyet. Már öt órája egy falatot sem ettem – panaszkodott ezúttal Conah EunKyung helyett, amivel meglepte őt.
– Mehetünk enni – jegyezte meg halkan, ahogy végre kiért a nagy riporter csoportból.
– Mit akartok enni? – kérdezte Vincenzo. EunKyung kezdte azt hinni, hogy a férfi olyan, mint egy rossz apuka, aki mindenkit meghív, mert nem bírja elviselni, hogy valaki más hívja meg őt.
– Rávágtam volna, hogy koreait, de csodálkoznék, ha lenne egy jó kis koreai étterem Nápoly közepén – magyarázta EunKyung, ahogy beült az autóba, aminek az ajtaját Vincenzo előtte kinyitott neki, és amíg be nem ült a két férfi addig ő szünetet tartott. – Mit szóltok a thai kajához? Azt előbb találsz, mint koreait.
– Felőlem rendben – mondta Vincenzo, ahogy elindította az autót. Daniele már nem volt jelen, ugyanis neki figyelnie kellett az ügyvédi irodában történő dolgokra, illetve a Vincenzo által adott különböző feladatokra, amikről EunKyung nem tudott semmit.
– Részemről oké. Mondanám, hogy még nem ettem thai kaját, de hazudnék. Thaiföld szép volt még régebben is. – EunKyung sejtése szerint Conah-nak a háromszáz éves múltja miatt volt tapasztalata azt illetően, hogy régebben milyen volt.
– Akkor thait eszünk – jelentette ki EunKyung boldogan. Úgyis már egy ideje kívánta a thai kaját... Az autóban amúgy egyedül EunKyung ült hátul, a két férfi elől. – Mi van? Büdös vagyok, hogy mindketten így elöl ültök? – kérdezte a levegőbe szagolva, de a parfümjén és a két férfi sokkal erősebb illatán túl nem érzett semmit.
– Dehogy! – mondta Conah. – Én nem éreztem illendőnek, hogy csak úgy beüljek a főnököm mellé, miután végeztünk a munkával.
– Fasza – motyogta EunKyung.
– És jobban szeretek elől ülni, mert így látom az utat – tette hozzá egy hatalmas vigyorral.
– Én meg vezetek – szólt közbe Vincenzo, miközben nagyon koncentrált arra, hogy kijusson a parkolóból.
– Nem tudom, hogy láttalak-e már vezetni – gondolkozott el hangosan EunKyung. – Várjunk. Neked van jogsid?
– Hogyne lenne. A vizsga olyan könnyű volt, hogy már majdnem elvittem egy szebb körre a vizsgáztatót. Nem biztos, hogy örült volna neki, mert vissza nem biztos, hogy hoztam volna, de meglett. Miért?
– Hogy?! Én háromszor megbuktam, mire megkaptam!
– A pénz sokra képes – válaszolt Vincenzo, majd körültekintően ment tovább.
– Te fejből tudod, hogy merre van egy thai étterem? – kérdezte EunKyung figyelmen kívül hagyva a pénzről tett megjegyzést.
– Hogyne! Volt időm tanulmányozni Nápolyt google térképét, ami jelöl mindent is, ezáltal éttermeket. Ezért is engedtek át a vizsgán, mert pontosan tudtam, hogy melyik utcában milyen épületek vannak, amik érdekesek lehetnek, és vezetés közben volt affinitásom ezekről néhány szót is megejteni.
YOU ARE READING
Sors Alakjai (Sors Alakjai I.)
FantasyFIGYELEM: EZ EGY REGÉNY KÖZEPÉBŐL KIVETT RÉSZLET, NEM PEDIG EGY TELJES TÖRTÉNET! Egy koreai ügyvédnő, egy olasz őskövület és egy annál is öregebb napló. Mi az összefüggés ezen három dolog között? Oh EunKyung Szöulból Nápolyba repült egy egyetemi pro...