B K K

3.2K 180 17
                                    

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz

⚠️
Yazardan Haziran 2024 güncellemesi:

Bu güncellemeyi TikTok ve diğer sosyal medya platformlarında kitap tanıtımı için koyduğum tanıtım videolarına cevaben yazıyorum

BARUT KOKULU KARDELEN 2023 yılının Mart ayında kaleme alınmaya başlamış ve şu anda da hâlâ arka planda yazılmaktadır. Fakat gelen yorumlar 'can acıtıcı' şekilde kurgunun belli bir kitlesi olan ve şu an basılı halde okunan bir kitabın 'çalıntısı' olduğu yönünde. Arka planda hâlâ yazıldığı için burada sadece tanıtım düzeyinde iki bölüm var ve sadece buna bakarak kitabımın 'çalıntı' olduğunu lütfen söylemeyiniz.

Ayrıca kurgumda 'başka kitapların' adını da görmek istemiyorum. Bu konuda da anlayış bekliyorum. Çünkü bu durum fazlaca heves kırıcı oluyor.

Bu bir askeri kurgu. Ana karakterlerimiz asker ve doktor. Elbette belli başlı kavramlar, ünvanlar, rütbeler olacak ve bu durumu 'çalıntı' olarak değerlendirilmesini de doğru bulmuyorum. Ve ben sırf bu durumdan kaçındığım için bu kurgunun yayımlanmasını bu denli geciktirdim.

Bölümler temmuz ayının sonundan itibaren düzenli olarak gelmeye başlayacak.

Umarım sıcacık bir aileye sahip olur ve sizi de bu dünyada bir ne de gülümsetirim.

🇹🇷

𝐼̇𝑛𝑠𝑎𝑛 𝑏𝑢̈𝑦𝑢̈𝑟 𝑏𝑒𝑠̧𝑖𝑘𝑡𝑒 
𝑀𝑒𝑧𝑎𝑟𝑑𝑎 𝑦𝑎𝑡𝑚𝑎𝑘 𝑖𝑐̧𝑖𝑛.
𝑉𝑒...
𝐾𝑎ℎ𝑟𝑎𝑚𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟 𝑐𝑎𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑟
𝑌𝑢𝑟𝑑𝑢 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑡𝑚𝑎𝑘 𝑖𝑐̧𝑖𝑛...

Hüseyin Nihal Atsız

🇹🇷

"Bir varmış ama bir hiç yokmuş. Hiç olmamış. Hiç olmayacakmış. Masallar yalan söylermiş insana. Onlar çocukken bizi uyutmak için varlarmış. Masallar o zamanlarda kalmış. Ve acı gerçek, aslında hiçbir masal güzel sonla bitmiyormuş.

Masallardaki sihirler yalanmış, Kaf Dağı yokmuş. Onun arkasındaki harikalar diyarı uydurmaymış. Kimse birbirine kavuşamıyormuş. Kötüler bitmiyormuş. Herkes üşüyormuş, kimse yatağına aslında tok girmiyormuş. Çocukların ayakkabıları hep yırtıkmış. Ve kimse sonsuza kadar mutlu mesut yaşamıyormuş.

Ama krallar gerçekmiş biliyor musun? Doymak bilmeyen krallar gerçekmiş. Ve onlardan kimseye bir kırıntı dahi düşmüyormuş. Ne gözleri ne de mideleri doyuyormuş. Herkes ölüyormuş masalın sonunda. Herkes hiç oluyormuş."

🇹🇷

Ayperi Utkan doğduğu, çocukluğunun küçük bir kısmının geçtiği topraklardan babasının şehadete erişmesi sonucu ayrıldıktan sonra bir daha oralara dönmemiştir. Babası Yüzbaşı Ali Haktan Utkan ile geçirdiği altı yıl ise mıh gibi aklında, ömrünün en kıymetli zamanlarıdır.

Ömrü boyunca babasına layık bir evlat olmak için çalışıp çabalamış ve nihayet tıp fakültesini başarıyla tamamlamıştır. Babasının izinden giderken de gerek yaşadığı acılar gerekse çevresinde olanlarla buz gibi birine dönüşmüştür.

Mesleğine başlaması ise babasını ve çocukluğunu kaybettiği topraklara atanmasıyla olacaktır. Yabancısı olduğu kültür, insanlar derken bir de başına bela alt komşusu çıkacaktır.

Denizli esintilerinin, şivelerinin bolca olduğu bu hikayede Ayperi hem geçmişten bağlantısıyla yüzleşecek hem de ömrüne kördüğüm olan gerçekliği çözmeye çalışacaktır.

🇹🇷

Beni buradan (seydnrgrsu) takip edip bölüm duyurularından haberdar olabilirsin.

Allah'a emanet olun

BARUT KOKULU KARDELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin