- Це просто жах! - зашипіла Катруся, ховаючись у затінку під нашим зонтом. Пляж кишів людьми, а килими налягали один на одного, не лишаючи жодного вільного клаптика піску! У нас з друзями вже навіть прилітав волейбольний м'яч. Двічі.
Увечері людей на річці завжди збиралося до біса багато, але ми мусили перечекати цю бурю, аби потім цілу ніч провести в колі найкращих друзів.
Діти пробігали повз, закидаючи ногами пісок на наш килим, але все це викликало в мене самий лише сміх, і він нікого не турбував, допоки не почала п'яно гикати.
Тоді Ліза дзвінко розреготалася, що навіть гепнулася спиною на Артура та Давида, які спокійно лежали на килимах, поклавши руки під голови.
- Я так і знала! - Ліза розкинула руки в сторони. - Це та, що більше не п'є!
Мене одразу кинуло в сміх. Я навіть за шлунок вхопилася. Катерина Сергіївна раптом вирішила прогулятися лісом, як це завбачливо зробив Ігор, бо ці діти безпощадно зжерли його останні нервові клітини.
- Агов, батьки, поясніть своїм малим, що хапати людей за статеві ограни, це не ОК! - шоковано крикнув він, і з тих пір гуляв десь у лісі.
Ці неадекватні й невиховані діти бісили всіх. Навіть нашу вчительку (у педагогічному університеті не так вже й багато людей, які насправді любили малих спиногризів), тому вона культурно вилаялася та попростувала собі в сторону парковки, раз у раз поправляючи джинсову спідницю на своїх привабливих стегнах.
Давид, який лежав ближче, повернув до мене голову, оглядаючи червоне обличчя.
- Хтось не вміє пити, - ніжно завважив він, а в очах застрибали якісь дивні вогники. Або це сонце бавилося з його блакитною райдужкою, або це я переборщила з коктейлями. Навіть не пам'ятала, що саме пила. Але не так вже й багато!
- Звісно, вона не вміє! - Ліза, яка нібито й напилася, але однаково лишалася собою й контролювала власні дії, сіла нормально. - Це ти не бачив її рік тому, коли ми орендували альтанку на вечір. Одногрупники до сих пір в шоці. Вона ледь не зґвалтувала трьох хлопчиків, бо завжди так робить, коли напивається, а тоді вилізла на стіл й почала танцювати. Боже, та вона зняла футболку й лишилася в одному ліфчику.
Я раптом розкрила свого рота, хоча наразі дуже погано формулювала найпростіші думки:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Поцілунок на світанку
RomanceЦей вікенд мусив стати незабутнім, оскільки ми з друзями нарешті закрили сесію та могли дозволити собі відірватися на пляжі. Шестеро таких різних й по-своєму божевільних студентів. Але через одного з них (святі, як я його ненавиділа!) мій відпочинок...