Віднайшовши душеві кабінки, я одразу вмила обличчя й прополоскала рота крижаною водою.
В житті більше не буду вживати алкоголь.
Ні, я серйозно!
Ви мені не вірите? Ох, ну добре, я кляте брехло.
Хутко дістала зубну щітку та м'ятну пасту й взялася старанно чистити зуби та язик, аби позбутися жахливого запаху. Трохи змочила волосся, а тоді понюхала пахви під толстовкою.
Могло бути гірше.
Пігулки поступово приводили мене до тями, але, на жаль, разом із цим поверталися спогади з вчорашньої ночі.
Все ніби було так добре: зефір, який мені не надто сподобався; пісні біля вогнища, танці, нові світлини біля багаття, а потім...щось пішло не за планом. Можливо, якщо сильно стукнуся головою, то станеться амнезія? Сподіваюся.
Я дісталася хиткої вбиральні (слід зазначити, що так і не наважилася сісти на кришку унітаза), а вже потім знову вийшла на двір, притискаючи до тіла м'яку черепашку.
До сих пір сіро, до сих пір тихенько.
Але як же гарно!
Стояти на пляжі, коли ранок тільки починався, коли, окрім річкової води, ти не мав інших співрозмовників, просто дивовижно. На дворі прохолодно, птахи поступово прокидалися, а найменший звук здавався потужним гуркотом, що порушував цю казкову атмосферу.
Втім, допоки прогулювалася спокійним берегом, я чула, як хтось приймав душ. А це могла бути лише одна людина.
- Дівчата такі кумедні, - кинув Давид, і я одразу круто розвернулася, чкурнувши кудись у сторону найближчого ресторанчика. - Чого ж ти тікаєш із самого ранку?
- Думаю про майбутнє, - люто вигукнула через плече, а тоді зрозуміла, що слід довести думку до кінця: - Буду працювати в магазині трун. Приходь, як буде треба. Для тебе діятиме акція: купи одну труну і зможеш придбати другу за подвійною ціною!
Я чула, як Давид позаду кумедно розсміявся. Так тепло й водночас хрипло, що навіть у мене з'явилася усмішка.
Часточки піску проникали крізь тканину кедів, і я відчувала, як нагребала дедалі більше. Волосся заплуталося, з грудей виривалося сонне зітхання. Обличчя заспане й змучене, що цілком логічно, бо я всю ніч провела на ногах й поводилася, неначе скажена.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Поцілунок на світанку
RomanceЦей вікенд мусив стати незабутнім, оскільки ми з друзями нарешті закрили сесію та могли дозволити собі відірватися на пляжі. Шестеро таких різних й по-своєму божевільних студентів. Але через одного з них (святі, як я його ненавиділа!) мій відпочинок...