Розділ 3

155 28 59
                                    

- Фото вийде чудове! - крикнула, а тоді затулила Polaroid своїм тілом, бо якась надто агресивна дитина вирішила оббризкати мене прохолодною водою.

- Думаєш? - гукнув Ігор, що лежав догори ногами на гірці помаранчевого катамарану.

- Усміхайся, Ігорьок!

Хлопець одразу дістав язика, радісно кривляючись й змушуючи мене розреготатися.

Як-не-як, а мати друга гея було до біса круто. Це найкомфортніші люди у світі.

Я нарешті упіймала цей кадр, натиснувши на кнопку, а тоді  хутенько побігла геть з крижаної води до наших килимів, де розвалилися Ліза з Катрусею, обпершись на плече та граючи в карти. Руденька паралельно куштувала картоплю фрі та стейк з овочевою нарізкою на пластиковій тарілці. Поруч із Лізою стояв такий самий пластиковий стаканчик, і я навіть здалеку відчувала, що всередині був алкоголь. А ще навіть не обід!

- Рушник, рушник, будь ласочка, - прошепотіла, кладучи дорогоцінний бежевий Polaroid у рюкзак, а тоді нарешті дістала блакитний рушник. Волосся, яке більше не було хвилястим, липло до всього тіла, змушуючи мене здригатися й кривитися.

І як русалки можуть бути наскільки спокусливими в такому вигляді? Єдине, чого мені зараз хотілося - поголити всю голову.

Пісок начебто і був гарячим, але тіло однаково трусилося через ці кляті краплинки води по всій оголеній шкірі.

Я обернулася через плече до Ігоря й розреготалася від побаченого. Декілька хлопців з іграшковими лопатками напали на катамаран, і як би сильно Ігор не намагався закрити гірку своїм тілом, ті дітлахи однаково лупцювали блондина, пробираючись усе далі.

- От же бовдур, - кинула Катруся, але я помітила, що її також тішила ця ситуація, адже кутики губ нервово сіпалися вгору. Навіть вчителька математики вміла сміятися.

- Я взяла номер в одного проктолога, - натомість простягнула Ліза, кидаючи картоплю фрі до рота, допоки я знімала Ігоря на камеру смартфона.

- Ну так, - кинула Катерина Сергіївна. - Після цієї їжі тобі точно знадобиться його номер.

Я здавлено розреготалася, а тоді чкурнула рятувати друга від орди маленький дітей, а оскільки мала надто добре серце, довелося дозволити кожному з них спуститися з нашої орендованої гірки. Двічі.

Поцілунок на світанкуWhere stories live. Discover now