ნიკის pov:
გუშინ გადავწყვიტეთ პარკში გასეირნება სადაც ნინო,სოია და მათი მეგობრები შეგვხვდნენ.ნინო და სოია ხელში ყავდათ აყვანილი ორ ბიჭს რომელთა სახელები რამოდენიმე წუთით ადრე გავიგე ჯეონ ჯონქუქი და ლი ფელიქსი.დარბოდნენ,ატრაქციონებზე იჯდნენ და ერთობოდნენ.ჩვენ წინ ერთობოდნენ თითქოს ჩვენი გაბრაზება უნდოდათ.უკვე საღამოვდებოდა ნინოს და სოიას ისევ ფელიქსი და ჯონგქუქი დაარბენინებდნენ.ფელიქსმა და ჯეონმა ლოყაზე და ყელზე აკოცეს.მერე გოგოებმა ყელში აკოცეს და როცა ლოყაზე უნდა ეკოცნათ ბიჭებს ვიღაცამ დაუძახა და შემთხვევით ტუჩებში აკოცეს.ბიჭებიც აყვნენ.ლეო გაცეცხლებული იყო ცოტაც და ჯეონი შემოაკვდებოდა.მე კი ცოტათი რაღაც ვიგრძენი თითქოს რაღაც ჩამწყდა,დამტოვა.
სახლში მისულებმა ლუდი გამოვიტანეთ და დალევა დავიწყეთ.ალბათ მეც ვიეჭვიანე თორე ისე არ ვსვამ.არ ვარ მსმელი ტიპი.ლეო კი პირიქით დალევა უყვარს მაგრამ ხშირად არ სვამს.მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ ეჭვიანობს,ნერვიულობს და უხარია.
დღეს სრულიად განსხვავებული იყო რაც პარკიდან წამოვედით სულ გაბრაზებულია და დაბღვერილი დადის.ვერ გავიგე გაბრაზდა თუ ეჭვიანობს.
ახლა კი ნერვებს მითხრის ის ტიპები ვცემოთო.ამას მგონი აჟრიალებს თან მაგრა.სოიას ვურეკავ და არ მპასუხობს პროფილის ფოტოც შეუცვლია,ის ფოტო დააყენა ფელიქსს რომ კოცნის.ნინოს კი მისი და ჯეონის ფოტო უდევს სადაცაა ლეო ჭკუიდან გადავა.
💜სოია💜
მე:სოიაააა
მე:გოგო არ გესმის?
მე:აიღე სალაპარაკო მაქვს
მე:სოი აიღე რაღაც უნდა გითხრა.
მე:სოიააააააააა
მე:სოი აქ ხარ?
მე:ვიცი რომ შემოსული ხარ და მაიგნორებ
Seen by soia💜სოია Pov:
არ ჩერდება გაუჩერებლად მწერს.ტვინი გაბურღა.ხო ხედავს რომ არ ვპასუხობ რატო რეკავს ალბათ საუბარი უნდა: კოცნაზე,ნინოზე ანდა ლეოზე.დღეს შემეშვას ხვალ ან ზეგ მივწერ.ჩემს მეგობრებთან გართობას არ მაცდის.დღეს ისე ეჭვიანობდა გეგონება შეყვარებული იყოს ჩემი და სხვა ბიჭთან მნახა.
___________________________________________მესამეც დავამთავრე💜
YOU ARE READING
არეული სიყვარული
Romanceგოგოს სახელად სოიას შეუყვარდება ბიჭი ნიკი.ნიკის მის მიმართ გრძნობები აქვს მაგრამ არ აღიარებს სოიას გრძნობები კი მისმა დაქალმა ნინომ გაუმხილა ნიკის. რამოდენიმე წლის შემდეგ ნინოს და სსოიას გონიათ რომ ყველაფერი დალაგდა და ბედნიერი ცხოვრებით იცხოვრებენ...