🎈7🎈

14 0 0
                                    

მე:აუფ რატო ვითომ
ლეო:რადგან მე გეუბნები
მე:შენ ვინ ჩემი *** ხარ?
ლეო:გოგო მერამდენედ გითხრა, ცენზურა თქო.
მე:მომისმინე ლეო,შენ ჩემთვის არვინ ხარ ქუქი კი ჩემი ბავშვობის მეგობარი, შეყვარებული და ცხოვრების მეგზურია.
ქუქი:ნინი მართალია ჩვენ ერთად ვართ და ვერავინ დაგვაშორებს.
ლეო:აბა ვნახოთ.დღეს ნინო მოდის ჩემთან.
მე:შენთან არა მამაჩემის მამასთან. მეტი რა გინდა?
ლეო:შენთან ყოფნა.
მე:ქუქი შეხედე ერთი,ვინაა კაცო ეს მომაშორეთ ვიღაცამ სანამ მივწვდი და ვათრიე თმით.
ქუქი:ნინ,დაანებე თავი ხო ხედავ ჩვენი ბედნიერების შურს.წამო.

მე და ქუქიმ შენობა ერთად დავტორეთ.სწრაფადვე ჩავჯექით მანქანაში და წასვლის წინ ლეოს შუა თითი ვაჩვენე.

ლეო:მალე ჩემი გახდები ნინოო.
მე:ვაიმე რას მაცინებ,რაიყო ცუნცულ ქუქის გშურს რადგან მისი ვარ?
ქუქი:კარგი პატარავ რა ხო ხედავ შურს რა საკითხავია.
მე:კაი ბეიბ წავიდეთ.
და მალევე მე და ქუქის მანქანა ადგილიდან გაქრა.
მე და ქუქიტო ჩვენს სახლში მივედით. ოღონდ მართლა ჩვენი.რამოდენიმე წლის წინ მე და ქუქიმ გადავწყვიტეთ საერთო აგარაკის ყიდვა რომელიც სახლივითაა ჩვენთვის.რათქმაუნდა ცალცალკე არ დავწოლილვართ ერთად ერთ ლოგიში ჩახუტებულებს გვეძინა.მალე გავიგეთ სახლში მტვრევის ხმა.ვიცოდით ვინც იყო ამიტომ ჩვენს საიდუმლო ოთახში შევედით და ყველაფერი ისე გავაკეთეთ თითქოს აქ არც ვყოფილვართ.ჩვენ ამ საიდუმლო ოთახიში ყველა ოთახის კამერები გვქონდა.მთელი სახლი მოიარეს და რომ ვერ გვიპოვეს დანებდნენ.რომ ვნახეთ რომ წავიდნენ.შემდეგ ოთახიდან გამოვედით და ადვილი მისახვედრი იყო რომ კამერები დააყენეს.რა ეგონათ დებილები ვიყავით.ისეთი დაცვის სისტემა გვქონდა ყველა მათი კამერა დაბლოკეს.რათქმაუნდა ვერაფერს ვერ იზამდნენ ჩვენს სახლში რადგან ინტერნეტის დაცვის სისტემა, კამერები და სახლის დაცვის ყველაზე ძლიერი სისტემა გვქონდა.მარტო ჩვენმა სამეგობრომ იცის რომ მე და ქუქი მოცეკვავეები და FBI აგენტები ვართ.რათქმაუნდა ამიტომ გვაქვს დაცვის სისტემა.
როგორც კი ყველაფერი დაიბლოკა სალოს დავურეკე და მოვუყევი ყველაფერი მე და ქუქის ნიკის სახლში და რჩენა შემოგვთავაზა.მე და ქუქიმ ცოტა ტანსაცმელი ჩავალაგეთ და ავიღეთ გეზი ნიკის და სოიას სახლამდე.რომ მივედით მთელი ბანდა იქ დაგვხვდა.
ლეო:აქ ვინები მოსულან.
მე:ერთი შენი *****
ქუქი:დაანებე ბეიბ ხო ხედავ შენს ნერვებზე თამაშობს.
მე:მართალი ხარ პატარა

არეული სიყვარულიWhere stories live. Discover now