💕9💕

15 0 0
                                    

დილით ვიღვიძებ და პირველი რასაც ვაკეთებ ნინოსთან შევრბივარ ოთახში ჯერ ჩუმად შევედი და რას ვხედავ ეს ორი ერთად წვანან ორივეს არაფერი აცვია.
მე:გოგო რას შვებით?
ნინო:დაგვაცადე რა ძილი.ისედაც არ გვეძინა მთელი ღამე.
მე:რა დაგაძინებდათ ხო ვხედავ რას აკეთებდით.
ნინო:რომც გვექნა მერე შენ რა?😆
ქუქი:კარგი რა პატარა დაიძინე.ან სოი შენ რა არ გასვენებს ამ დილა უთენია.
სხვები მაინც გააღვიძე.
მე:მევთქვი პირველი წყვილს შევუვლი და გავაღვიძებთქო და ესენი თურმე მაიმუნობდნენ მთელი ღამე.
ნინო:გამასწარი ალქაჯო აქედან სანამ გითრიე თმებით.
მე:ბრთხილად ორსულად ვარ.
ნინო:მეც ვარ შე შტერო ამიტომ მომშორდი.მე და ჩემს ბავშვს გვეძინება.
ქუქი:ეე მეც ხომ შენი ბავშვი ვარ.
ნინო:კაი,მაშინ მე და ჩემს ორ ბავშვს გვეძინება.
მე:კაი,მაშინ მე წავალ სხვებს დავერევი რომ ამოვალ ორივე ჩაცმული და მზად დამხვდით.
ქუქი:კაი ახლა გადი.ხომ არ გინდა თავიდან მოლომდე შიშველი მნახო?
მე:აუუუ,გარყვნილი მომშორდი.
ნინო:მაშინ გადი.ორივე გამოვიცვლით.
მე:ერთმანეთის თვალ წინ?
ნინო:თითქოს არ გვინახავს რა ერთმანეთი შიშველი.
მე:კაი წავედი გვრიტებო,რამე არ გააკეთოთ.
ნინო:შენი დედაც.
მე:კაი გოგო ნუ იგინები.ახლა მივხვდი რატო გეჩხუბება ლეო.
ნინო:ლეოს დედაც დავაყოლე ძედ.
მე:კაი,კაი ნუ გაცოფდი.
ქუქი:კაი ნი მოდი გამოვიცვალოთ.

სადღაც 5 წუთი იყო გასული ნინოს და ქუქის ოთახი რომ დავტოვე, დერეფანში დავიკივლე ყველა გამოვარდა.
მე:აი ხო გაგაღვიძეთ ყველა.
ნიკი:გოგო შენ ნორმალური ხარ?მევთქვი ცუდად გახდათქო.
გოგოები(ნინოს ჩათვლით): ფრთხილად იყავი ცემა რომ აგცდა, ნუ გეგონება რომ ახლა აგცდება თან ბიჭების მაგივრად ჩვენ გცემთ.
ნიკი:მერე მე თქვენი შემეშინდება?
გოგოები:კი რადგან 7-ვემ ვიცით რამოდენიმე საბრძოლო ხელოვნება როგორიცაა ტაეკვანდო,კარატე ახლა ბოქსს ვამუშავებთ.
ნიკი:სოია ესენი სიმართლეს ამბობენ?
მე:აბა რა,მეც ვიცი ტაეკვანდო და კარატე.ახლა ბოქსი უნდა დამეწყო და აი ეს ბავშვი გამოჩნდა ჩემს ცხოვრებაში.
ნიკი:აჰა,ანუ უნდა მეშინოდეს ხო?
ნინო:კი, ჩვენ შენი ძმაკაცები არ გეგონოთ.არცერთი არ დაგინდობთ სოის რამე რომ მოუვიდეს ის ჩვენი ანგელოზების ჯგუფის ერთ ერთი ანგელოზია.ბიჭებს ევალებათ ჩვენი დაცვა მაგრამ როცა არ სცალიათ ჩვენც ვიცავთ ჩვენს თავს.
ნიკი:კაი ანუ ჩემი ბიჭები გავაფრთხილო რომ არ გაგაცოფონ?
ნინო:ამათი გაბრაზება ისეთი არაა როგორიც ჩემი.მე თუ გავბრაზდი შეიძლება სახლი დაგაფშვნა თავზე. ოღონდ არ გეგონოს გატყუებდე რაც სიმართლეა სიმართლეა ჩემო ნიკი. ახლა გენაცვალე ჩაიცვი და საჭმლის გაკეთება დაიწყე.დღეს შენს გარდა ყველა ვისვენებთ.
ნიკი:შენ მოგისმენ ახლა
ნინო:რამე თქვი?
ნიკი:არა,არა ახლავე დავიწყებ საჭმლის გაკეთებას.
უცბად ნიკი ოთახის შევვარდა.
ნინო:ჩმორიკო.
მე:დაანებე ჩემს ქმარს თავი.
ნინო:ქმარი არა იხვის ტოლმა კიდე.
ძლივს დაგითანხმეთ ორივე და ახლა ხო ქმარი?
მე:კაი კაი მე არ დამარტყა.
ნინო:მე და ქუქი კომპანიაში უნდა წავიდეთ.
მე:აუ თქვენ და თქვენი კომპანია. შემეჭამა ტვინი.ასეთი რა ტანსაცმლის კომპანია გაქვთ ყველგან რომ თქვენი ბრენდია?
ქუქი:ეს საიდუმლოა გენაცვალე.ნახევარ საათში დავბრუნდებით და სიძე ბატონს საჭმელი მზად ქონდეს.არ ექნება და ნინო ცემს.
მე:კაი,თქვენ ჩაიცვით რამე ნორმალური და წადით.
ნინო

არეული სიყვარულიWhere stories live. Discover now