როგორც იქნა დამთავრდა არდადაგები და დაიწყო ტანჯვა და კოლეჯში სიარული.(გოგოები ჯოჯოხეთს ეძახიან)
დილით ნინო მაღვიძებს ცოტა აკლდა და წყალს დამასხამდა თავზე.
ნინო:გოგო გაიღვიძე უნდა წავიდეთ 8:30 წუთია.
მე:აუ დამაძინე რა სად უნდა წავიდეთ.
ნინო:გოგო შენ სულ გამოშტერდი? დღეს კოლეჯში მივდივართ სწავლა 9-ზე იწყება და ნახევარ საათში იქ უნდა ვიყოთ.არდადაგების შემდეგ პირველივე დღეს ვერ დავაგვიანებთ.
მე:აუუუ კოლეჯი როგორ მეზარება ახლა წამოსვლა.
ნინო:არც მე მეხატება მაგრამ უნდა წავიდეთ.
მე:კაი ვდგები.
ნინო:ჩანთები მე ჩავალაგე,საუზმეს ვერ ვასწრებთ ჩაიცვი და გავდივართ ქუქი და ფელიქსი გველოდებიან.
მე:კაი ახლავე ჩავიცმევ.
ნინო:კაი დაგელოდები.10 წუთში მზად ვიყავი მაკიაჟის გასაკეთებელი დრო არ მქონდა ამიტომ მარტო ფორმა ჩავიცვი და წავედით მე,ნინო,ფელიქსი და ქუქი.ქუქის მანქანით.
მე და ფელიქსინინო და ქუქი
გოგოები.
(სახეებს არ ვიმჩნევთ)
თაეჰიუნჯინი
სკოლაში ყველა ჩვენ გვიყურებდა განსაკუთრებით სატანისტებს ბანდა.
სკოლაში ერთად შევაბიჯეთ ოთხივემ თაე,ჰიუ(ჰიუნჯინი დავუძახებ) და გოგოები შიგნით გველოდებოდნენ.
რათქმაუნდა ხელჩაკიდებულები შევედით.ქუქის და ფელიქსის ყოფილები უცნაურად გვიყურებდნენ.რათქმაუნდაქეითი ნიკის გვერდით იდგა და ნიკის ეჩხუბებოდა იმის გამო რომ ჩვენ გვიყურებდა.ქეითი ჩვენი ყოფილი საუკეთესო მეგობარი იყო და ჩვენთან ერთობოდა.რაც ის ნიკისთან ერთად გაიჩითა გაპოპოლარულდა.მაგრამ ჩვენ მათზე პოპულარულები ვიყავით რადგან სკოლის ოთხ სიმპატიურ ბიჭთან ვმეგობრობდით და ყველას შურდა ჩვენი სამეგობროსი რადგან ჩვენ ვერავინ დაგვშლიდა.ყოველთვის ვიღაცა ცდილობდა ჩვენი სამეგობროს დაშლას მაგრამ ვერავის ვერ გამოუვიდა რადგან ჩვენ 12 ბავშვობის მეგობრები ვართ და თუნდაც შეყვარებულთან მივდიოდეთ ისინი თან წამოგვყვებიან.ნინოს და მე ულამაზესი თაიგულები გვიჭირავს ხელჭი რომელიც ქუქიმ და ფელიქსმა მოგვიტანეს.ყველა ტოლები ვიყავით რის გამოც ერთ კლასში მოვხვდით რაც ძალიან გვიხაროდა.მერხებზე ორ ორად ვიყავით განაწილებული მე და ნინო,ფელიქსი და ჰიუ,ქუქი და თაე და გოგოები ორ ორად იჯდნენ.ჩვენს უკან რათქმაუნდა ნიკი და ლეო იყვნენ.უცბად ნინომ გადმომჩურჩულა მწველ მზერას ვგრძნობ და მასწავლებელს თავის დასაღწევად ვეტყვი საპირფარეშოში გავალო და შენც გამომყევიო.
YOU ARE READING
არეული სიყვარული
Romantikგოგოს სახელად სოიას შეუყვარდება ბიჭი ნიკი.ნიკის მის მიმართ გრძნობები აქვს მაგრამ არ აღიარებს სოიას გრძნობები კი მისმა დაქალმა ნინომ გაუმხილა ნიკის. რამოდენიმე წლის შემდეგ ნინოს და სსოიას გონიათ რომ ყველაფერი დალაგდა და ბედნიერი ცხოვრებით იცხოვრებენ...