ნინო პოვ:
ლეომ შარვალი და ბოქსერი გაიძრო თავდაცვაც გაიკეთა და ჩემში ძლიერი ბიძგებით შემოვიდა.ჩემი და სოის ხმები ერთმანეთს ერწყმოდა და ჰარმონიას ჟღერდა ჩემს ყურებში.როცა დავამთავრეთ სოის დაველოდე და ბიჭებმა და გოგოებმა სახლამდე მიგვაცილეს.ჩვენ ძალიან დაღლილები ვიყავით ამიტომ მალევე ჩაგვეძინა.1 კვირის შემდეგ
ეს ერთი კვირაა სოი ტვალეტს დაუმეგობრდა.საჭმელს ვერ ჭამს.თუ ჭამს წამდაუწუმ ტვალეტში დარბის. მგონი ორსულადაა.დღეს მაღაზიაში ჩავედი და ვიყიდე 4 ორსულობის ტესტი ახლა შესულია და იკეთებს. პასუხი როგორც ვიცი 5-10 წუთი უნდა დაველოდოთ.10 წუთის შემდეგ სოი გამორბის და ტირის.რათქმაუნდა მივხვდი რაც ხდებოდა.ამიტომ სამეგობროს კრება მოვიწვიე და მოვახსენე სიტუაცია.ასევე დავურეკე ნიკის და თავისი საძმაკაცოთი დავიბარე მე და სოის სახლში.
სამეგობრო მალე მოვიდა ადა უკან მოყვნენ სატანისტები სახლში სასტუმრო ოთახი საკმაოდ დიდი იყო ამიტომ ორ ნაწილად გავყავი ერთ მხარეს ჩემი მეგობრები დავსვი მეორე მხარე სატანისტები წინ კი მათთვის განკუთვნილ სკამებზე სოი და ნიკი იჯდნენ.არავინ იცოდა რა ხდებოდა ჩემსა და სოიას გარდა.ყველაფერი მოვუყევი მათ.ნიკი გაოცებული იყო.სოია ტიროდა.გოგოები და ბიჭები ცოტაც იყო და ნიკის ითრევდნენ.ყველა გავაჩუმე და ვუთხარი რომ გამოსავალი არ იყო ამიტომ ნიკი და სოი უნდა დაწორწინებულიყვნენ.ბავშვის უკანონოდ გაზრდა არ იქნებოდა კარგი ასევე ავუხსენი რატომ.ორივე მხარე დავითანხმე და ქორწილის ორგანიზებას შევუდექი.დრო გადაწყდა და ავირჩიეთ 18 მარტი. მე შევუდექი დეკორებს,ადგილიც მე შევარჩიე მაგრამ ქორწილის ნახევარს ნიკის სამეგობრო ფარავდა ნახევარს კი ჩვენი.
მე,გოგოები და სოია კაბებს ვარჩევდით.ერთი ჩაიზომა არ მოეწონა,მეორე არავის მოგვეწონა. მესამე კი ზუსტად ის იყო რასაც ვეძებდით.ქორწილის დღე.
__________________
ყველა ვემზადებით სეიმ და ჩვენ კაბები ჩავიცვით.
სეის კაბა
YOU ARE READING
არეული სიყვარული
Romanceგოგოს სახელად სოიას შეუყვარდება ბიჭი ნიკი.ნიკის მის მიმართ გრძნობები აქვს მაგრამ არ აღიარებს სოიას გრძნობები კი მისმა დაქალმა ნინომ გაუმხილა ნიკის. რამოდენიმე წლის შემდეგ ნინოს და სსოიას გონიათ რომ ყველაფერი დალაგდა და ბედნიერი ცხოვრებით იცხოვრებენ...