12

10 0 0
                                    

მე:ჩამშხამებელი შენ ხარ
ნინო:კაი გოგო,რა გჭირს ბავშვი გიშლის ნერვებს?
მე:კი,ბავშვი,შენ,ბავშვის მამა,ბიჭები,  კოლეჯი ყველაფერი ნერვებზე თამაშობს.
ჯუნი,ჰობი,შაქრო:რა ბავშვი რა ბავშვის მამა თქვენ ხომ არ გაუბერეთ?აგვიხსნით რა ხდება?
ნინო:მე ავხსნი,ბავშვის მამა არის ნიკი ნიშიმურა.ახლა ქალბატონი სოია აღარ არის კიმი ის არის ნიშიმურა.
ჯუნი:ძმა მოგკლავს გოგო რა ნიშიმურა,თქვენ ხო არ გაუბერეთ? ჰანი მოგკლავს ანდა ჩანგბინი.
მე:რაგინდათ კაცო თქვენ.არ მომკლავენ თუ რამედა ბავშვს არ დაუშავებენ არაფერს.შესაძლებელია ნიკი ცემონ და ჩვენი ბიჭები.მეტს არავის ცემენ.
ნინო:მეც მოხვდება შე დაუნო.პირობა მივეცი რომ რამე თუ მოვიდოდა დავურეკავდი.ახლა კი ეს რომ გაიგონ ფეხებით დამკიდებენ.
ჰობი:ნინ ჯობია გაჩერდე.
ნინო:დამაცადე რა ჰობ.გოგო სხვებზე კი ზრუნავ მაგრამ ჩემზე არა?არ შეგინია მე რომ რამე მომივიდეს? საერთოდ არ გაინტერესებ ხო?
შაქრო:ნინ უკან არ გაიხედო და როგორც შეგიძლია გაიქეცი.
ნინო:რატო?
ჩანგბინი:იმიტომ რომ ყველაფერი გავიგე და ახლა ნახე შენ ცემა.
ნინო:ხელი არ დამადო ბავშვიანი ვარ.
ჰანი:რა ბავშვიანი შენ სუ გაუფრინე ხო?
ნინო:ბიძაშვილო გაფრენილი შენ ხარ ორსულად ვარ შე მართლა დებილო. ხელს დამადებ და ჩემი საქმრო მოგკლავს?
ჩანგბინი:ვინ არის შენი ქმარი?
ნინო:შენი აზრით?
ჰანი:ჩოი ლეო? შენ არ მოგწონდა?
ნინო:ფუუ,არაა ქუქია.ჩოი არ გამახსენო და მალე მეც ჯეონი ვიქნები.
ჩანგბინი:ვაიმე,ჯონგქუქის გავწყვიტავ
რა უნდოდა შენთან.
ნინო:მიყვარს დაუნო,მიყვარს და რა ვქნა.
მე:კაი გოგო გაჩე.წამოდით გავაცდინოთ და თან ექიმთან მაქვს წასასვლელი და ბავშვის სქესი გასაგები.
ჩანგბინი:კაი წამო წავიდეთ.

არეული სიყვარულიWhere stories live. Discover now