Keisuke-"Lalis hadi gel!"
Lalis-"Tamam!"
Keisuke'nin beni içeri çağırması üstüne yataktan kalkıp yanına gittim. Kahvaltı hazırlamıştı?
Lalis-"Lan sen kahvaltı hazırlamayı biliyor muydun ya? Hem deseydin beraber hazırlardık."
Keisuke-"Yok gerek yok da sen şunu pişirmeye devam etsene ben annemi uyandırıcam."
Lalis-"Tamamdır."
Elindeki tahta kaşığı bana verip içeri geçti. Ben yumurtayı pişirirken içerden sesler gelmeye başladı. Keisuke annesini uyandırıyordu. Bi süre sonra sesler kesildi ve adım sesleri gelmeye başladı.
Ryoko-"Günaydın kızım."
Lalis-"G-günaydın."
Keisuke-"PAUSLJDDMHSJXH"
Kızım demesine şaşırdığım için bi şaşırma ifadesi oluşturmuştum ama sanırım bu Keisuke için fazla komikti.
Lalis-"Komik olan ne."
Keisuke-"Sensin."
Lalis-"Git işine"
Keisuke-"İyi iyi oturun ben koyarım yemekleri"
Keisuke'nin bu sözüyle beraber dün oturduğum gibi Kei'nin oturacağı yerin yanına oturdum.
Ryoko-"Çocuklar benim bugün işim var siz yalnızsınız evde. Kahvaltıdan sonra çıkacağım."
Keisuke-"Yine o adamın yanına mı gideceksin?"
Ryoko-"Ona öyle seslenme. Her ne kadar istemesen bile o senin baban."
Keisuke-"Sikerler babalığını."
Ryoko-"Keisuke! Zaten benimde onunla yapacak işim yok. Sadece seninle alakalı şeyleri öğrenmek için çağırıyor bende gidiyorum."
Keisuke-"Öğrenmesin beni ya. Ne gereği var? O orospu çocuğu zamanında babalığını yapıp başımda durabilirdi."
Ryoko-"Lalisia'nın önünde seninle kavga etmeyeceğim."
Keisuke-"Lütfen et ya. O adam benim hakkımda hiçbir şey öğrenmeyi haketmiyor. Zamanında düzgün bir baba olup başka kadınlarla işi pişirmeseymiş. Birde o kızla tanışmamı istiyor, orospu çocuğu."
Ryoko-"Keisuke! Birdaha ağzından küfür duymayacağım."
Keisuke-"Tsk!"
Ryoko-"Ellerine sağlık keisuke. Siz devam edin. Ben gidiyorum."
Keisuke-"Görüşürüz."
Ne sikim dönüyor lan!?
Birşey anlasıydam cehenneme gideyim, buneydi? İçerden bir kapı kapanma sesi geldiğini duydum. Ryoko çıkmış olmalı. Kapı sesinden sonra Keisuke'ye döndüğümde gözlerinden nefret akıyordu.Lalis-"Keisuke!"
Hemen masadan kalkıp lavaboya gitti. Bende onun peşinden.
İçeriden birkaç ses geliyordu. Tam olarak anlayamasamda sövdüğüne emindim. İçerden birşeylerin yerlere çarpma sesleri geldi ve gölgeye bakılırsa kapının önüne oturdu.
Lalis-"Keisuke. Kapıyı açar mısın lütfen. Noluyor? Noldu? İyi misin? Lütfen aç kapıyı."
İçeriden birkaç ses daha geldikten sonra kapının kilidi açıldı. Kapıyı ise açmadı.
Yavaşça kapıya yaklaştım. Pek emin olamasamda kapıyı yavaşça açtım. yere düşen şeylerin rastgele eşyalar olduğu ve onları Keisuke'nin attığı belliydi.
Yavaşca içeri girdim. Keisuke hemen karşımdaydı. Babasına olan nefretini ve kızgınlığını eşyalardan çıkartmıştı. Ona yavaşça yaklaştım ve ona sarıldım. İlk olarak o karşılık vermese bile sonradan bana sarıldı.
Lalis-"Keisuke... Bana anlatmak ister misin?"
'°•~•°'°•~•°'°•~•°'°•~•°'
Serviste bile bölüm yazıyorum amina koyim
SEVİN LAN BNEİ AAAAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deniyorum, ama [TEXTİNG] (Baji x Reader)
Fanfiction𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑠𝑒𝑦𝑡𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟𝑑𝑎𝑛 𝑎𝑙𝑑𝑖𝑚, 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑘𝑙𝑒𝑟𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚... 𝐾𝚤𝑧 𝑏𝑢 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑑𝑒 𝑜𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚, 𝑈𝑛𝑢𝑡𝑚𝑎𝑦𝚤 𝑑𝑒𝑛𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚... 𝑙𝑎𝑙𝑖𝑠.