İlk olarak yazar notu:
Geçen bölümden sonra bölüm yazmak istemiyorum nedense bu kitabın buralara gelecegini dusunmemistim sadece texting olan guzel bi kitap olur diye dusunmustum PAUSKSJSJDKSJDJDWKSISOSJİstemiyorum. Baji'yi görmek istemiyorum. Neden böyleyim bilmiyorum. Utanıyorum ondan. 3 gün boyunca beni merak etmişti. Şimdi gidip hiçbirşey olmamış gibi onunla mı konuşacaktım? Nasıl yüzlerine bakarım? Telefonum kapanmış olmalı. En son hatırladığım zaman şarkı açıktı. Şarkı dinliyordum. Aynı şarkıyı başa sara sara dinliyordum.
Mavi- deniyorum, ama
Çok sevdiğim bir şarkı. Sabahtan akşama kadar dinleyebilirim. O derece. Evet biraz sıkıcı geliyor ama ben manyak bir insanım. Dinlerim.
Ne ara evin önüne geldik lan-
Şuan evin önündeyiz ve kızlar bana bakıyor. Ne bekliyorlar?Lalis-"Ne var be"
Emma-"Kız sende anahtar yok mu"
Lalis-"Hayır. Yuzuhaya habersiz gidecektim. Bunu Ken de biliyordu. Bundan dolayı evde duracağını söylemişti veya çıkarsa anahtarı bir yere koyacağını."
Yuzuha-"Habersiz mi basıcaktın? Hiiiiiiiiiii! Serefsiz!"
Hina-"Ya bi susun. Kapıyı çalıyorum?"
Emma-"He çal"
*Tık tık tık*
*Kapı açılma sesi*
Draken-"Lalis!"
Ken resmen üstüme atlarcasına bana sarıldı. Çok korktuğu yüzünden okunuyordu. Özür dilerim Ken. Özür dilerim.
Lalis-"Ken. Öz-"
Draken-"Kes sesini. Sadece sarılacağım. Sonra azar yersin. Sus ve sende bana sarıl şuan sadece."
Evet. Azar yiyeceğim. Ne sanmıştım ki? Ken böyle bişey yapsa resmen sıçarım ağzına. Yani böyle birşeyi aklından bile geçiremez.
Yaklaşık 2 dakikadan sobra saldı beni ve kafama bir tane çaktı.
Lalis-"Hey!"
Draken-"Korkuttun kızım! Deprem oluyor ve senden 3 gün haber alamıyorum. Hoş mu sence? Altıma sıçtım be öldün diye. Telefonun da kapalıydı."
Lalis-"Özür dilerim. Aslı-"
Draken-"İçeri geç herkese anlat derdini."
Kolumdan tutup içeri doğru çekti ve salonun ortasına resmen attı (!). Şuanda öyle fara bakan ördek gibi salondakilere bakıyorum.
Lalis-"Eee şey-"
Konuşmaya başlamamla Kei kalkıp yanıma geldi. Sonrasında kollarını belime sarıp kafasını boynuma gömdü. Beni kendine bastırırken omzumda bir ıslaklık hissettim. Sakın...
Kei ağlıyor...
'°•~•°'°•~•°'°•~•°'°•~•°'
Geçenki bölüm çok uzundu amk
Bölümdesorun varmi diye onizlemeden bakıyodum.
KEİ NİYE AGLADİ SİMDİ OLMADİ YAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deniyorum, ama [TEXTİNG] (Baji x Reader)
Fanfiction𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑠𝑒𝑦𝑡𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟𝑑𝑎𝑛 𝑎𝑙𝑑𝑖𝑚, 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑘𝑙𝑒𝑟𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚... 𝐾𝚤𝑧 𝑏𝑢 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑑𝑒 𝑜𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚, 𝑈𝑛𝑢𝑡𝑚𝑎𝑦𝚤 𝑑𝑒𝑛𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚... 𝑙𝑎𝑙𝑖𝑠.