[24] Meleklere veriyorum

261 21 49
                                    

Ryoko-"Hadi içeri geçin"

Ryoko bizi içeri davet edince içeri geçtik. Ellerim titriyor. Ryoko bizi salona aldı. Ben ve Keisuke bir koltukta Ryoko başka bir koltukta oturuyor. Ryoko gerginliğin farkındaymış gibi sallanıyor.

Ryoko-"Nasıl tanıştınız bakalım?"

Keisuke kahkaha atmaya başladı. Bende onun kahkaha atmasına birazcık güldüm. Ryoko anlamlandıramazcasına bize baktı.

Keisuke-"Sen anlatmak ister misin Lalis"

Lalis-"Keisuke sussana sen ya."

Ryoko-"Tanışmanızdan önce, ismin ne kızım? Nerde yaşıyosun, ailen falan?"

Lalis-"Adım Lalisia Mia Ryuuguji. Abimle beraber kalıyorum."

Ryoko-"Anladım. Anlamadığım şey, neden tanışmanız bu kadar komik?"

Lalis-"Şöyle ki, Keisuke abimin arkadaşı. Bende bunu seviyordum işte."

Keisuke-"Bu-?"

Lalis-"He, bu."

Keisuke-"Kırıcısın"

Lalis-"Aynen. İşte bende abimden numarasını alıp yazdım buna. Başta baya böyle dalga falan geçercesine konuşuyodum. Beni sadece Lalis olarak biliyodu. Sonrasında bu abimden falan öğrenmiş beni. Bende kızıp bianda gaza geldim buluşalım dedim."

Keisuke-"Bi baktım zatem ben bu kızı tanıyorum, hoşlanıyorum. Açıldım. Öyle sevgili olduk."

Ryoko-"Evetttttt... İkinizde ayrı salaksınız yani?"

Keisuke&Lalis-"Aynen öyle."

Ryoko-"Keisuke, tam kendi kafana göre bir kız bulmuşsun haa. Ama ben sevdim gelinimi."

Son dediğiyle birazcık yüzüm kızarmış olabilir. Ama birazcık!

Keisuke-"PAUSKJDKDMXMDMF LALİSSSS! ÇOK KOMİK DURUYORSUN!"

Lalis-"SUS SANA KONUŞMA HAKKI DAHA VERİLMEDİ"

Keisuke-"BEN KIZ MIYIM"

Lalis-"EVET"

Ryoko-"PUAKSJDKDJXNSLJDÖ"

Lalis-"Ehhh şey..."

Ryoko-"Keisuke artık seni azarlayan 2 kadın var dünyada."

Keisuke-"Ne demezsin..."

Ryoko&Lalis-"Anneyle öyle konuşulmaz!"

Şaşırmış bir şekilde Ryoko'ya baktım. Sanırım... Birazcık benziyoruz.

Ryoko bana bakıp göz kırptıktan sonra ayağa kalktı ve yanımıza geldi.

Ryoko-"Hadi gelin yemek yi'ce'z."

Lalis-"Ah hayır za-"

Ryoko-"Önüme düş."

Lalis-"Tamamdır!"

Keisuke-"Çok komiksiniz..."

Lalis-"Sana sus dedim Keisuke"

Keisuke-"Ayyyyy aman"

Hepberaber oturup yemeğe başladık. Yerken sohbetler dönüyor, Ryoko bana Keisuke'nin çocukluğunu anlatıyordu.

Yemeklerimizi bitirmiş salonda otururken Keisuke kulağıma eğilip fısıldamaya başladı.

Keisuke-"Annem seni sevmişe benziyor anlaşılan?"

Kulağıma değen sıcak nefesi biran duraksamama neden olsa da kendime gelip cevap verdim.

Lalis-"H-hah? Evet, sanırım sevdi."

Keisuke-"Sanırım mı? Bayıldı sana be! Ama ben onun sama bayıldığından daha fazla bayılıyorum. Heryerine."

Lalis-"Bende Keisuke."

Beni kolunun altına alıp kendisine yasladı. Kendisi Ryoko'yla konuşmaya başladı. Benimde hafiften uykum geliyordu.

Lalis-"Keisuke. Beni bırakabilir misin? Uykum geldi de."

Keisuke-"Ha? Tabii bırakırım sen montunu giy ben geliyorum."

Ryoko-"Nereye? Hiçbiryere gitmiyorsun Lalisciğim."

Lalis-"Gerçekten çok uykum geldi Ryoko. Gitmem lazım"

Keisuke-"Aslında benim yatağım iki kişilik. Bu aşkam burda kalsana."

Lalis-"Abime sormam lazım."

Keisuke-"Aynı odada yatacağımızı söyleme. İzin vermez şimdi o götelek."

Lalis-"Hey abim hakkında düzgün konuş!"

Keisuke-"Yemişim abini."

Lalis-"Sus"

Abimi arayıp iznimi zar zor aldıktan sonra Keisuke'ye döndüm.

Lalis-"İzin verdi."

Keisuke-"Tamam, sen odama git. Ben sana kıyafet vericem"

Lalis-"İyi geceler Ryoko!!"

Ryoko-"İyi geceler tatlımm"

Ryoko'ya da iyi geceler dedikten sonra odaya geçtim ve Keisuke'yi beklemeye başladım.

Yaklaşık bir beş dakika sonra Keisuke geldi. Dolabına yönelip birkaç bişey çıkardı. Sonra bana uzattı.

Keisuke-"Al bunları. Biraz büyük gelebilirler ama napalım."

Lalis-"Teşekkür ederim Keisuke."

Keisuke bana gülümseyip odadan çıktı. Cidden bazen hayvan olsa bile bazen bir yavru kediye dönüşüyor.

Üstümü giydikten sonra mutfağa gittim. Evet, kıyafetler fazla boldu ama giymek zorundayım. Hem Keisuke gibi kokuyor.

'°•~•°'°•~•°'°•~•°'°•~•°'

Çok romantikler.

Neden Baji Keisuke gerçek değil?

Neden?

Tanrım!

Keisuke'nin annesi Ryoko hakkında ne yazacağımı bilemediğim için bir tık garip olabilir. Şimdiden özür dilerim.

deniyorum, ama [TEXTİNG] (Baji x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin