la keisuke anan cok guzel
elsa
Double nekatanalikardes
Neeee doblo muuuLalis
Aynen sanzu'°•~•°'°•~•°'°•~•°'°•~•°'
Telefonu kapatıp dolabımın önüne geçtim. Üstüme güzel ve bol bir sweat, altıma ise bol bir kargo pantolon aldım. Giyindikten sonra aynanın karşısına geçtim. Kirpiklerime şeffaf rimelimi sürdüm ve saçımı düzelttim. Tamam, hazırım. Keisuke'nin beni aramasını beklemek kalmıştı sadece derken telefon çaldı.
Keisuke-"Hadi kapıya çık, dışarıdayım."
Lalis-"Geliyorum"
*Konuşma bitti*
*0.14 dakika*Aynada kendime son kez bakıp odadan çıktım. Yanıma telefonum ve ev anahtarımı aldım sadece. Çıkarken Ken'e haber verip ayakkabılarımı giydim. Aşağıya indiğimde motorunda oturup beni bekleyen bir Keisuke buldum. Gayet güzel gözüküyordu ya da ben çok aşıktım.
Keisuke-"Güzellik. Nabersin?"
Lalis-"Bilmem iyi miyim?"
Keisuke-"Sakin ol annem sever seni."
Lalis-"Emin misin?"
Keisuke-"Bu zamana kadar gönlümü kaptırdığım ilk kızsın. Sevmesi lazım zaten."
Keisuke'nin arkasına yerleşirken konuşuyorduk ve son cümlesiyle tam olarak çok yaşadım. Arkasına oturup ona baktım. Arkasına dönüp bana gülümsedi.
Keisuke-"Sıkı tutun. Hızlı olacağım."
Onun sözlerinin üstüne Keisuke'nin beline sarıldım. Sarıldığımda sürmeye başladı.
Lalis-"Gerçekten sevdiğin ilk kız ben miyim?"
Keisuke-"Evet Lalis! *biraz gülüşmeler* senden başkasını sevmedim."
Kafamı kaldırıp boynuna bir öpücük bıraktım.
Lalis-"Benimde sevdiğim ilk erkek sensin Keisuke."
Keisuke-"Ne şanslıyım yaaa! Gelecekteki karıcım benden başkasına bakmamış!"
Lalis-"Sen sussana ya"
Keisuke-"Tamam tamam..."
Böylece sessiz ama güzel bir yolculuk yaptık. Zaten çok uzak değildi ama olsun.
Evin önünde durduğumuzda ellerin titremeye başladı. Bunu farkeden Keisuke elimi tutup beni içeri çekti.
Binanın içinde asansör beklerken Keisuke'nin gözlerine baktım.
Lalis-"Annen beni gerçekten sever mi?"
Keisuke-"Sevmezse kendi sorunu ki gayet seveceğini düşünüyorum. Sevilmeyecek bir insan değilsin."
Lalis-"Mhm..."
Yanımda olan Keisuke bana sarıldı ve kafamı kalbine yasladı. Bu birazda olsa benim korkumu hafifletmişti. Keisuke elimi tutup beni asansöre bindirdi.
Dairenin önündeyken Keisuke bana döndü.
Keisuke-"Hazır olduğundan emin misin?"
Lalis-"Evet. Sanırım?"
Keisuke yanıma gelip dudağıma bir buse kondurup zili çaldı. Kapı 25 saniye içinde açıldı. Evet,saydım.
Ryoko-"Keisu- Ah, selam tatlımm"
Yazar notu:HASSİKTİR YAZAMIYORUM
Lalis-"A-ah selam..."
Ryoko-"Hadi içeri geçin."
'°•~•°'°•~•°'°•~•°'°•~•°'
ROMANTİKKKKKKKLKLALLAHİM BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
YAZAMİYROUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deniyorum, ama [TEXTİNG] (Baji x Reader)
Fiksi Penggemar𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑠𝑒𝑦𝑡𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟𝑑𝑎𝑛 𝑎𝑙𝑑𝑖𝑚, 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑘𝑙𝑒𝑟𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚... 𝐾𝚤𝑧 𝑏𝑢 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑑𝑒 𝑜𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚, 𝑈𝑛𝑢𝑡𝑚𝑎𝑦𝚤 𝑑𝑒𝑛𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚... 𝑙𝑎𝑙𝑖𝑠.