[33] Anne diyorum

90 14 3
                                    

Lalis-"Ya Keisuke aptal mısın!?"

Şu an Keisuke kıskançlık krizi geçiriyordu. Ne demek İzana adlı şerefsiz ondan önce gelip sevgilisine 3 Aralık hediyesi vermişti!? Kimdi ki o!? Ne haddineydi!?

Kei-"Ne aptalı kızım? Ben diyorum ki o aptal kılıklı herif benden önce sana hediye vermiş. Benim hediyemin özelliği yok oldu be!"

Keisuke cidden sinirli nefesler alıyordu. Lalisia'ya ise onu her an kesebilirmiş gibi bakıyordu. Lalisia sevgilisine bakarak ofladı ve aynı şeyi bilmemkaçıncı kez tekrarladı.

Lalis-"Ya hayatım iddiayı kaybettiği için getirdi diyorum!"

Lalisia'nın ağzından dökülen o kelimeyi duyunca duraksadı. Lalisia'ya baktı. Bu sefer bakışı sinirli değildi. Hatta çok ufaktan bir gülümsüyordu. Lalisia ise bu durumu adlandıramıyordu.

Kei-"Ne dedin ne?

Lalis-"Ne demişim ya-?"

Kei-"Lalis. Dediğini tekrarlasana."

Lalis-"Zaten zibilyarlarca kez tekrarladım Keisuke! iddia diyorum-"

Keisuke sevgilisini susturdu.

Kei-"O değil gerizekalı. Bana me diye hitap ettin sen?"

Lalis-"Ah... Şey... Hayatım demiş olabilirim?"

Keisuke 32 diş gülümsedi ve Lalisia'ya yaklaştı.

Kei-"Ama ben senin 'hayatım' diyen dudaklarını öperim ki."

Lalis-"Yok."

Hemen sevgilisinden uzaklaştı Lalisia. Ciddi olarak falan değil yalnız. Şakasına. Şaka kanka.

Kei-"Lalis-"

Keisuke Lalisia tam uzaklaşamadan onun kolunu tuttu ve kendine çekti.

Kei-"Ama sevgilim ayıp oluyor. Tek istediğim bir öpücüktü."

Lalis-"O öpücüğü geçen gördük Kei! Hayatta olmaz."

Kei-"Banane."

Keisuke sevgilisinin dudağına yapıştı. Kolunu tutan elini Lalisia'nın beline, diğer elini ise yanağına koydu. Yavaşça öpüp geri çekildi. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.

Kei-"Bu kadardı be güzelim. Ne naz yaptın."

Lalis-"Nazı yapan babandır lan!"

Keisuke sevgilisinin bu durumuna güldü. Yavaşça Lalisia'nın kafasını pat patlayıp gülümsedi.

Kei-"Oy benim sevgilim naz da mı yaparmışş~"

Lalis-"Seni parçalarına ayıracağım lan!"

Keisuke gülerek -ki aslında götü korkudan ter atıyordu- Lalisia'dan kaçtı. Lalisia ise sonuna kadar kovaladı. Lalisia Keisuke'yi her ne kadar yakalamış olsada kıyamayıp hiçbirşey yapmadı...

Demeyi çok isterdim ama Lalisia birazcık tırmalamış olabilir... Birazcık ya...

Sonuç olarak şuan koltukta oturuyorlardı. Tabii Keisuke'nin pestili çıkmıştı. Yanındaki sevgilisine baktı.

Kei-"Çok zevk aldın değil mi?"

Lalis-"Fazla."

Lalisia kıkırdadı sessizce.

Kei-"Ee... sana aldığım sweate bakmayacak mısın?"

Lalis-"Neeee? Aldın mıııı? Cık cık cık cık. Olmamış. Kendinden vermen lazımdı."

Kei-"Ney"

Lalis-"Yok zurna."

Kei-"Haha Lalis. Haha."

Lalis-"Sus ya."

Lalisia ayağa kalkıp sevgilisinin getirdiği sweate baktı. LAN-!

Lalis-"Hani almıştın lan-!? Bu sizde kaldığım sefer giydiğim sweat."

Kei-"Lafın gelişi öyle demiştim... Ama o gün sweati çok sevmiştin. Hatta alabilmek için izin istemiştin. Bende bugün için mantıklı olur dedim... İyi demiş miyim?.."

Lalisia kendisine masum kedi gibi bakan sevgilisine baktı. "Çok tatlııı!" diye düşünmeden edemedi. Hemen Keisuke'nin yanına oturdu ve ona sarıldı.

Lalis-"Teşekkür ederim Keisuke... Bu çok anlamlı benim için..."

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

helelelellrlelelele
amminakeeee
o

f arkadaslar
bana bi tane baji😻🎀😻🎀😻🎀

deniyorum, ama [TEXTİNG] (Baji x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin