Karar

11 2 0
                                    

Önceki Bölüm Sonu;
Emre Murat'a sessizce şöyle dedi;
- Yapacağını biliyorsun.
- Ne yapması gere-
derken,
Murat ağızıma bir bez tıkadı, yavaş yavaş bilincimi kaybediyordum. Sesim git gide kısılsa da, " imdat, imdat" diye sayıklamaya devam ediyordum.
BAYILIYORDUM!
Şimdiki bölüm;

Gözlerimi açtığımda, hastanedeydim. Yanıma hemen Emre geldi;
- Çok özür dilerim, durumunun bu kadar kötü olacağını düşünmemiştim.
- Sus konuşma! En yakın arkadaşlarından birine bunu yapacak kadar vicdansız olacağını düşünmemiştim! Murat, senin de bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum! Cemre ve Duru, beni öylece izlediniz, engel olmadınız!
Sana son bir şey söyleyeceğim Emre, sırf bir sırrınız olduğunu öğrendiğimi size açıkladığımda bu durumdan kurtulmak için bana bunu yaptırdın. Allah hepinizin belasını versin! Sizi görmek bile istemiyorum!

Duru ağlamaya başladı ve bana sarıldı. Duru;

- Affet beni! Seni öylece izledim çünkü, çok kötü biriyim ben, çok hemde! Senin kadar iyi birini hak etmiyorum!

Ağlayarak koşa koşa odadan ayrıldı.
- Duru!
Diye bağırdım.
Gece olduğunda, erkenden uyudum. Bunun bana iyi gelmesini umuyordum.

Yarın sabah olduğunda, Emre odama geldi.
- A- Asya

- Ne var!?

- Duru...

- Ne oldu Duru'ya!?

- O, o öldü...

- NE!?
ağlamaya başladım

- Sakin ol, Asya
O da ağlamaya başladı

Ağladığım için kısık bir sesle;

- Neden peki?

- Murat'a sana bunu yapmasını söylediğimde,seni kurtarmasına izin vermedim. Bunun için vicdan azabı çekti ve...

- ALLAH BELANI VERSİN! HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN! PİSLİK!

Odaya doktor girdi.
Emre'ye hak ettiği cezayı vermeliydim. Ve odadan gittiğinde polisi aradım!

Polise her şeyi anlattım, sonra hastaneye, bulunduğum odaya geldiler. Hemşire'ye, Emre'yi çağırtmasını istedim.
Emre geldi ve polis her şeyi anlattı, bana bunları yaptığı için ve Duru onun yüzünden öldüğü için, 1 yıl hapis alacağını,  3500 TL de para cezası alacağını söyledi.
Emre şaşkınlıkla odanın etrafına bakıyordu. Çok utanmıştı. Ben ise zaferimin tadını çıkarıyordum. Duru'nun intikamını şimdiden almıştım. İçimde Emre için bir gram bile acıma hissi yoktu. Bana ve Duru'ya yaptıkları kabul edilemezdi.
Duru onun yüzünden intihar etmişti...
Sonra polis Emre'yi götürdü ve odaya Cemre geldi. Cemre'ye olanları anlattım. Şaşkınlıkla beni dinledi. Ona da hâla kızgındım. Bana yapılanları gördü ve buna rağmen kılını bile kıpırdatmadı.
Unutmaya çalıştım.
Şimdilik...


İhanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin